krzysiek1394
Mój samochód: Citroen Xantia
Poj. silnika (cm3): 1905
Paliwo: diesel
Wersja:: I
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 04 Lip 2012 Posty: 58 Skąd: Żnin
Wysłany: 27 Lipiec 2016, 21:39 problem z paliwem
Witam, mam problem z citroenem c3 , 1,4 hdi. nowy nabytek , a juz roblemy z odpalaniem, jak by paliwo schodziło, jak sie podpompuje to bez problemu zapala . gruszka nowa założona bo myślałem że to bedzie to . po założeniu nowej gruszki dziwne objawy bo bardzo powoli , czasem wcale sie nie pompuje tylko jest zduszona. gość em ten probo kupywałem od niego samochód twierdził że filtr był wymieniany i od tego czasu tak ma. filtr widze że nie orginalny tylko zamiennik jakiś i czy to był by ten problem że paliwa nie chce pompować ? próbowałem sie do smoka w zbiorniku dostać ale tak ktoś dokręcił że nie można odkręcić, doddam że na deklu jeszcze znajdowało sie paliwo. Wie ktoś co by to mogło być ?;)
Mój samochód: Peugeot Partner /VW Golf II
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: ON /ON
Wersja:: Tepee /GTD
Rok prod.:: 2014 Pomógł: 59 razy Dołączył: 17 Lut 2013 Posty: 893 Skąd: Głogowo k/Torunia
Wysłany: 27 Lipiec 2016, 21:59
Wlej do bańki ON, podłącz przewody zasilania i powrotu, ten zasilania dorób z gruszką dla łatwiejszego odpowietrzenia oczywiście omijając filtr paliwa. Jak będzie wszystko działać to filtr do wymiany na oryginalny.
krzysiek1394
Mój samochód: Citroen Xantia
Poj. silnika (cm3): 1905
Paliwo: diesel
Wersja:: I
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 04 Lip 2012 Posty: 58 Skąd: Żnin
Wysłany: 29 Lipiec 2016, 07:59 paliwo
wczoraj zajrzałem do smoka, czysty był, filtr paliwa wyjąłęm i niby nie puszcza jak sie chce przez niego ciągnąć paliwo. z przewodów paliwowych od zbiornika też idzie zassać paliwo a pompka ma troche problemy, moze waż sie gdzieś przygina? bo teraz juz jest troche lepiej, pompka szybciej niż ostatnio wraca do swojego kształtu. wczoraj odpalał normalnie a dziś rano już znowu nie chcał i było trzeba podpompować.. myśle żeby gdzies przewód przezroczysty założyć żeby było widać jak paliwo idzie albo dodatkowy zaworek zwrotny?
krzysiek1394
Mój samochód: Citroen Xantia
Poj. silnika (cm3): 1905
Paliwo: diesel
Wersja:: I
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 04 Lip 2012 Posty: 58 Skąd: Żnin
Wysłany: 29 Lipiec 2016, 09:35
dodam jeszcze że filtr paliwa ktoś taki założył że jednej wtyczki nie można podłączyć.. a po przekręceniu stacyjki powinna być pompka która da paliwo do pompowtrysków? jutro przyjdzie nowy filtr paliwa i zobaczymy
Mój samochód: Peugeot Partner /VW Golf II
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: ON /ON
Wersja:: Tepee /GTD
Rok prod.:: 2014 Pomógł: 59 razy Dołączył: 17 Lut 2013 Posty: 893 Skąd: Głogowo k/Torunia
Wysłany: 30 Lipiec 2016, 18:14
Wtyczka powinna wskoczyć na swoje miejsce (pstryknąć), jeżeli tak nie jest to ją dociśnij. Zrób fotkę jaki inny filtr masz założony.
krzysiek1394
Mój samochód: Citroen Xantia
Poj. silnika (cm3): 1905
Paliwo: diesel
Wersja:: I
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 04 Lip 2012 Posty: 58 Skąd: Żnin
Wysłany: 31 Lipiec 2016, 22:20
dzisiaj dopiero założyłem nowy filtr paliwa, troche inny niz poprzedni , od gruszki poprowadziłem przezroczysty przewód paliwa, po odpowietrzeniu i zapaleniu nie widać bąbelków powietrza i mam nadzieje że bedzie dobrze w razie co jutro wstawie foty jak by były jeszcze problemy
krzysiek1394
Mój samochód: Citroen Xantia
Poj. silnika (cm3): 1905
Paliwo: diesel
Wersja:: I
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 04 Lip 2012 Posty: 58 Skąd: Żnin
Wysłany: 4 Sierpień 2016, 09:05
Witam ponownie , Filtr założony , jest lepiej odpala przewaznie normalnie od strzała ale też czasem zdarza sie że auto nie chce zapalić za pierwszym razem , ale teraz bez pompowania paliwa za 2-3 razem zapala bez problemu.powietrza niby w przewodach nie ma bo węzyk przezroczysty założony i teraz nie wiem czy jakiś problem leży po stronie elektryki ? pozdrawiam
Mój samochód: Peugeot Partner /VW Golf II
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: ON /ON
Wersja:: Tepee /GTD
Rok prod.:: 2014 Pomógł: 59 razy Dołączył: 17 Lut 2013 Posty: 893 Skąd: Głogowo k/Torunia
Wysłany: 4 Sierpień 2016, 14:20
To teraz jak ogarnąłeś z grubsza temat trzebaby było zrobić diagnostykę silnika, poczytać parametry itd., może coś wyjdzie.
krzysiek1394
Mój samochód: Citroen Xantia
Poj. silnika (cm3): 1905
Paliwo: diesel
Wersja:: I
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 04 Lip 2012 Posty: 58 Skąd: Żnin
Wysłany: 23 Sierpień 2016, 12:50
Witam , bylem na diagnostyce i wykrylo bład czujnika połozenia walka rozrzadu. Gosc dosc obcykany jest w tym , skasowal bład i kazal przyjechac podlaczyc jeszcze raz pod komputer (za darmo ) aby zobaczyc czy jeszcze raz to wyskoczy . Teraz takie pytanie czy w 1.4 hdi 90km jest jeden taki czujnik czy 2 ? Bo to 16zaworowka jest ? Zniwa w pelni i dlatego tak to dlugo sie ciagnie to wszystko
Mój samochód: Peugeot Partner /VW Golf II
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: ON /ON
Wersja:: Tepee /GTD
Rok prod.:: 2014 Pomógł: 59 razy Dołączył: 17 Lut 2013 Posty: 893 Skąd: Głogowo k/Torunia
Wysłany: 23 Sierpień 2016, 21:33
To teraz jeszcze napisz czy czujnik ma w błędzie zwarcie do + lub -, czy jest niezgodność położenia wałków? Bo to jest zasadnicza różnica.
krzysiek1394
Mój samochód: Citroen Xantia
Poj. silnika (cm3): 1905
Paliwo: diesel
Wersja:: I
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 04 Lip 2012 Posty: 58 Skąd: Żnin
Wysłany: 23 Sierpień 2016, 23:13
powiem Ci że zastrzeliłeś mnie tym pytaniem ;p niby na komputerze wyszło tylko że czujnik położenia wałka rozrządu i to wszystko , nic o + czy - nie było chyba że gość ma gorszy program i tylko ogólnie stwierdzić może..
Mój samochód: Peugeot Partner /VW Golf II
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: ON /ON
Wersja:: Tepee /GTD
Rok prod.:: 2014 Pomógł: 59 razy Dołączył: 17 Lut 2013 Posty: 893 Skąd: Głogowo k/Torunia
Wysłany: 24 Sierpień 2016, 09:37
Zwarcie na czujniku dowodzi jego uszkodzeniu (najczęściej) a niezgodność odczytu rozciągniętym łańcuchem wałków.
krzysiek1394
Mój samochód: Citroen Xantia
Poj. silnika (cm3): 1905
Paliwo: diesel
Wersja:: I
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 04 Lip 2012 Posty: 58 Skąd: Żnin
Wysłany: 24 Sierpień 2016, 13:31
A to takie cos , to co najlepiej teraz zrobic w tym wypadku ? Ciekawe jest to ze czasem z 2 czy 3 dni pod rzad auto bez zarzutu zapala. Zobaczyc czy ten łańcuch jest naciagniety a pożniej dopiero do czujnika sie dobierac ? Auto ma przejechane niby 217tys to juz na niego by bylo czas ? Dzieki ze tak szybko odpowiadasz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum