Zaczęły się cuda. Xsara Picasso 2.0 b/LPG
Problem,rano po odpaleniu włączyłem,może za szybko dmuchawę.
Teraz nie daje się wyłączyć,świeci się eco
Jak wyłączę ekranik niby przygasa ale nagrzewnica chodzi jak chodziła
Nie pomaga klawiszologia,ani wyłączenie i ponowne odpalenie auta
Może ktoś coś
Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 30 razy Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 1228 Skąd: Puławy
Wysłany: 15 Listopad 2020, 17:07
Ok, dzisiaj z bólami wymontowałem kpl. wentylator nagrzewnicy
Wymontowałem rezystor tzw.jeża, jego nr to PEUGEOT / CITROEN : 6451ZX
Namierzyłem nowy wiadomo gdzie za 70 zł
Moje pytanie czy jest możliwość przemierzenia starego by sprawdzić że na pewno padnięty,bo chciałbym dziś kupić by szybko doszedł
Wentyl wyjąłem,jednak nie wiem jak wsadzę,i nie chciał bym tego w kółko powtarzać
Czy jest sposób naprawy by ewentualnie zrobić sobie na zapas
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 15 Listopad 2020, 19:31
Jezeli dasz rade wymienic elelment uszkodzony to mozna naprawic. Ewidentnie przebicie tranzystora mocy i tylko jego wymiana + ewentualne inne elementy sterujace moga przywrocic do zycia ten regulator.
Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 30 razy Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 1228 Skąd: Puławy
Wysłany: 17 Listopad 2020, 23:31
Do szczotek nie ma jak się dobrać
Do przesmarowania ułożyskowania od strony wentylatora też nie ma dojścia
Wszystko wygląda na nierozbieralne
Na wentylatorze/wałku/ośce nie ma luzów
Jak za kręcę wiatrakiem ze dwa/trzy razy się obróci,nie wiem czy nie za ciasno
Czekam na dostawę zakupionego jeża
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4273 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 18 Listopad 2020, 18:15
audikom, Podobnie ze silnikiem do xsary,kupiłem drugi używany by nie mieć świerszcza kiedy dmucha,smarowanie natryskowe to aby na krótko ulga bo łożysko na buksach,zaś przy problemach z utratą biegu jednego nie był rezystor tylko panel bo podmieniałem rezystor od dmuchawy który przyszedł w komplecie z silnikiem
Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 30 razy Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 1228 Skąd: Puławy
Wysłany: 22 Listopad 2020, 22:00
"Jeża " wymieniłem nagrzewnic działa,obroty zmienia
Wentylator z obudową jakoś wetknąłem do środka
Jestem mądrzejszy o nowe doświadczenia
Tymczasem nie złożyłem tapicerki,sprawdzam efekty i jak już rozbabrane, to może wezmę się za założenie przekaźnika stacyjki, co by uprzedzić jej złe działanie
Zaznaczam, może
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum