Witam od dłuższego czasu morduje się z doprowadzeniem hydrauliki w swojej cytrynce do ładu wymieniłem już chyba wszystko co można było wymienić ale nic to nie pomogło konżektor pracuje jak szalony(3-5sek) według tego schematu http://www.klub.citroen.t...d21ebc570c4.gif leje mi przewód 7 ale zauważyłem że po prostu ten przewód nie łączy się z zaworem hamulcowym więc uznałem że podczas wymiany tego zaworu hamulcowego na odwrót połączyłem z przewodem 6 więc według schematu dobrałem się do korektorów wysokości i je wyczyściłem sprawdziłem także przecieki z siłowników które kwalifikowały się można ująć w normie kiedy to nic nie pomogło zacząłem dostawać powoli szału ponieważ zbliża się znowu zima którą mam jeszcze zamiar przejeździć tym samochodem i nie chciałbym żeby powtórzyła się sytuacja z zeszłego roku a dokładniej że przy temp poniżej -10^C samochód podnosił się ok 7-10 min a raz zdarzyło się przy -20 że podnosił się 20min jednym słowem trzeba było samochód zapalić pójść do domu na herbatę i przyjść z powrotem, ale wracając do przecieków kiedy okazało się że to nie leją siłowniki zacząłem szukać po jakiś francuskich forach i znalazłem jeszcze jeden schemat który patrząc po przewodach u siebie pod maską jest chyba właściwy (link do strony z tym schematem) http://www.forum-auto.com...n/sujet5029.htm ale według niego leje się z wspomagania kierownicy byłem w szoku jak to odkryłem gdyż w kwietniu tego roku regenerowałem głowiczkę magłownicy ( wymiana simeringów i pierścieni teflonowych) pozatym chyba nie powodowało by to tak częstego cykania konżektora ponieważ wspomaganie kierownicy nie jest zasilane z konżektora tylko z rozdzielacza wydatku chyba że jestem w błędzie. To był krótki opis co dzieje się w moim aucie będę wdzięczny za każdą podpowiedź lub wskazówkę gdyż tak zagmatwanej sprawy związanej z samochodem nie miałem pozatym dożucam jeszcze dwa filmiki ukazujące skalę przecieku.
Mój samochód: Xantia 1.8 8v 1994r
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: Pb
Wersja:: liftback
Rok prod.:: 1994
Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 64 Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Październik 2010, 17:00
nigdy nie czyściłem zaworu bezpieczeństwa i możliwe że nigdy nie był czyszczony w przeszłości zabiorę się do tego w sobotę tylko gdzie on jest w xantii?? poza tym takie przecieki powoduje zabrudzony zawór czy raczej uszkodzony lub zużyty??
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 1 Październik 2010, 22:43
sidek15, Oglądałem te twoje filmiki i wychodzi na to, że pompa cały czas pompuje, bez chwili przerwy?
Aby być pewnym, to najlepiej "jedź" tym powrotem i zobacz do czego on dochodzi. Jeżeli będą jakieś trójniki rozłączając je. Wtedy po prostu dojdziesz do uszkodzonego elementu i przyczyny tego lania się. Może to jest po prostu powrót z konżektora? Szkoda by było abyś znowu robił coś na darmo. Może to być także powrót z uszkodzonego korektora itp.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: Xantia 1.8 8v 1994r
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: Pb
Wersja:: liftback
Rok prod.:: 1994
Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 64 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Październik 2010, 19:41
zrobiłem jak mówiłeś robson i trafiłem na głowiczkę maglownicy ale żeby być pewnym odczepiłem przewód powrotu i podłączyłem inny i do butelki rzygało jak na filmiku który wstawiłem tylko tak szczerze mówiąc nie wiem co mam z tym zrobić przecież regenerowałem tą głowiczkę na wiosnę, może kupić inną z modelu roczników 99-2000r najtaniej było by z anglika ale czy będzie pasować??
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 2 Październik 2010, 20:15
No widzisz! I masz przyczynę. Czasem pewne rzeczy przerabia się a potem wraca. Niestety, jak coś było źle to później się mści.
Myślisz o angliku, przecież tam chyba tylko listwa jest odwrotnie a nie głowiczka inna?
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: Xantia 1.8 8v 1994r
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: Pb
Wersja:: liftback
Rok prod.:: 1994
Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 64 Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Październik 2010, 08:33
też tak mi się wydaje że głowiczka powinna być taka sama
Cieplik
Mój samochód: Citroen C5 Tourer
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2015
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 387 Skąd: Wrocław
Wysłany: 29 Październik 2010, 17:43
Kolego Sidek, czegoś tu nie rozumiem. Piszesz, że "leje się" z głowiczki? W jaki sposób? na glebę? W tym wypadku nie mogę pomóc ale sadzę, że raczej masz na myśli powrót z przekładni (?). Nie wiem, czy w Twoim aucie jest jeszcze rozdzielacz wydatku, czy masz już pompę 6+2 ale przynajmniej w tym ostatnim przypadku powrotem z przekładni płynie b.dużo lhm i jest to wręcz normalne...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum