Witam. Chciałbym dowiedzieć się więcej na temat filtrów K&N w citroenach. Czy odczuwalne są jakieś zmiany po zamontowania tego cuda?
wuwuzela [Usunięty]
Wysłany: 1 Listopad 2010, 11:16
Osobiście nie montowałem filtrów firmy K&N i stożkowych ale wydaje mi się że oprócz ładniejszego brzmienia Jak to bywa w filtrach stożkowych lub czasem jego brak nic innego nie odczujesz jak brak kilku stówek Jeśli chcesz miec jakaś zauważalną zmianę to z chipa albo jeszcze lepiej zainwestuj w nowe lepsze BEBECHY w aucie
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 1 Listopad 2010, 12:43
Jeżeli jet to zamiennik oryginalnego filtra (a nie stożek), to nawet brzmienia nie zmienisz
Korzyść jest z tego tylko jedna - są wielorazowego użytku Ja nie jestem do nich przekonany bo mogą być np. mniej skuteczne w filtracji i wpuszczać więcej zanieczyszczeń. Jeżeli mało jeździsz, to nawet nie warto dopłacać do tego, że są wielorazowego użytku. Kupujesz nowy i nie babrasz się w mycie starego
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
a czym mogę zmienić brzmienie auta? z tego co widziałem ciężko dostać nawet jakiś dedykowany komin do C5:( opłaca się wycinać katalizator i wstawiać strumiennice, czy są w układzie 2 sondy i będzie kibel?
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 1 Listopad 2010, 18:21
Widzę, że kolega jest chyba zwolennikiem głośnego wydechu Proponuję wyciąć tłumiki i będzie na pewno głośniej Tak na serio to najlepiej podjechać do tłumikarzy. Na pewno coś odpowiedniego dorobią.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 1 Listopad 2010, 19:01
No to uderzaj do tłumikowców, niech wstawią ci co trzeba
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
wuwuzela [Usunięty]
Wysłany: 1 Listopad 2010, 21:44
Jeśli chcesz wydobyć z 6 ciu cylindrów mruczenie to nie wstawiaj żadnej strumiennicy do to może tylko więcej namieszać aniżeli to warte.... Najprościej zakupić tłumik ULTERa dedykowany do c5 końcowy i środkowy do tego zaaplikuj stożek z dolotem zimnego powietrza i powinno to zmienić mruczenie autka idąc po najniższej linii oporu
właśnie o ten pomruk mi chodzi broń boże buczenia z tłumika:) możecie podać mi jakiś link gdzie są dedykowane tłumiki sportowe do C5? bo nic nie moge znalesc;/ od dłuższego czasu
wuwuzela [Usunięty]
Wysłany: 2 Listopad 2010, 21:22
Kolego na tej stronce dostaniesz tłumik firmy ulter oraz inne ciekawe rzeczy do swojej c5 A co do strumiennicy to nie polecam osobiście aby nie było efektu zwrotnego.
Staraj się skracać linki, do tego służy funkcja URL. Zmieniłem nieco twojego linka, teraz prowadzi bezpośrednio do strony z tłumikami do C5.
Robert
Ostatnio zmieniony przez robert 3 Listopad 2010, 08:31, w całości zmieniany 1 raz
trebacz87
Mój samochód: Citroen XM , CX
Poj. silnika (cm3): 2946
Paliwo: PB/LPG ; ON
Wersja:: Wysoka ; Leader
Rok prod.:: 2000 Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 209 Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 13 Grudzień 2010, 21:43
Pepo jak masz już jechać do jakiegoś tłumikarza to znajdź takiego, który na podstawie oryginalnego tłumika zbuduje Ci sportowy końcowy wydech albo dobierze wg pojemności układu wydechowego. Żadnych tam ulterów nie kupuj bo to Ci nic nie da prócz hałasu. Jeśli chcesz już gotowy tłumik dedykowany do silnika ES9J4 to Supersprint o nr 802505 , tylko że nowy to wydatek 1500zł a używki pewnie nie znajdziesz. Też próbowałem coś zmienić żeby był minimalnie "groźniejszy" bez utraty mocy a nawet jej wzrostu ale to pozostaje Ci wykonać cały układ wydechowy sportowy 2500-3000zł lub końcowy SS 1500zł.
Pozdrawiam
Zamontowałem orginalną wkładke K&N jednak mam wrażenie że auto osłabło w górnym zakresie obrotów... od 4 do 6 tysiecy jakby przestawało jechac... Co to moze byc? za duza dawka powietrza? co z tym fantem zrobic?
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 3 Lipiec 2011, 19:47
Pepo_xD, Albo hamownia i odpowiednie przerobienie dolotu, albo założenie oryginalnego filtra
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum