Wysłany: 21 Marzec 2013, 21:41 Top Up Washer Fluid - czyli co chwilę świecący się "
Witam, po wymianie rozrządu jak i płynu chłodniczego odebrałem auto od mechanika i od samego początku już po pierwszym odpaleniu widzę napis serwis i czytam Top up washer fluid, myślę sobie spoko, dokupię, doleję i luzik, ale niestety, dolane zostało do full i odpalam auto znowu i znowu ta sama bajka, najlepsze jest to że po chwili serwis gaśnie a jak uruchomię płyn do spryskiwaczy znowu mi się to pokazuje, tak jak by czujnik nie widział w ogóle płynu w zbiorniczku, powiedzcie mi czy mechanik mógł coś odłączyć przypadkiem ?
Czy może to nie jest związane coś z układem chłodzenia ? (wiem, doszukuję się dziury w całym) być może czegoś nie odpowietrzył ?
No i powiedzcie mi gdzie są odpowietrzniki w C5 do układu chłodzenia ? jak bym chciał sam odpowietrzyć sobie układ i jak to zrobić ?
Z tym że to płyn do spryskiwaczy to wiem, podstawy angielskiego jakieś się zna, ale po prostu już tak mnie denerwuje to za każdym razem info że po prostu szukałem dziury w całym, w pojemniku od płynu chłodniczego poziom jest, od spryskiwaczy jest wlany full i dalej ta sama bajka a i koreczek od płynu do spryskiwaczy jest i cały czas szczelnie zamknięty
czyli mam rozumieć ściągamy koło i nadkole i dopiero się dobierzemy do tego czujnika
_________________ Pozdrawiam
grzegorz861227
Mój samochód: cytryna
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna
Wersja:: ex
Rok prod.:: 2006 Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2012 Posty: 61 Skąd: dobroslaw
Wysłany: 23 Marzec 2013, 19:00
nie muszisz kola sciagac odrkec nadkole po str pasazera i zderzak w polowie tez i odchyl go ja u siebie sobie z tym tak poradzilem u mnie czujnik byl uwalony kamieniem wlozylem go do wody z octem i pomoglo:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum