Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4381 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2 Sierpień 2013, 09:06
Zostaw sobie tą pompkę bo może się przydać. Ona jest sprawna, była zapchana. I słabo dawała paliwo.
Co do poziomu paliwa w baku to może być tak jak mówisz że się rozkalibrował to trzeba by kilka razy do pełna zatankować i obserwować jak się wskaźnik zachowuje.
gwo73
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: disel
Wersja:: hdi
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 78 Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Sierpień 2013, 15:02
Jeżeli chodzi o szyby to miałem podobnie. po odpięciu akumulatora działały z pilota tylko tylne. Pomogło przytrzymanie guzika na pilocie na ok 10s.
Pozdrawiam
Mój samochód: citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: diesel
Wersja:: kombi....:)
Rok prod.:: 2011 Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lis 2012 Posty: 92 Skąd: Koszalin
Wysłany: 4 Sierpień 2013, 21:16
A to wiem co to za firma, na klimie może się i coś znają i to byłoby wszystko co mogą zrobić (nie będę pisał naprawić ). Rozumiem że oferta holowania była od tej firmy i powiedział/eli że takie autka to w paluszku i naprawi się.
Mój samochód: citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: diesel
Wersja:: kombi....:)
Rok prod.:: 2011 Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lis 2012 Posty: 92 Skąd: Koszalin
Wysłany: 5 Sierpień 2013, 09:15
CichyEska napisał/a:
i powiedzial ze oni od francuzow zaczynali....:)
chyba by zobaczyć jak takie auta wyglądają . Może klocki i olej potrafią wymienić. Mimi wszystko myślę że urlop miałeś udany no i za swoją niewiedzę prawie nic nie wzięli kasy. Szkoda że w tym czasie nie było mnie na miejscu bo sensownego mechanika można byłoby oddać autko. Ale dzięki wiedzy Tomka autko zapewne będzie działało bezawaryjnie.
Mój samochód: C5 HPi
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB
Wersja:: Rexroth Mode !
Rok prod.:: 2002 Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Lip 2013 Posty: 68 Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 5 Sierpień 2013, 10:45
Gdyby nie Tomek z checkengine.com bylbym biedniejszy o 1100 zl,a nie jestem,za co bardzo mu dziekuje, a bogatszy o nowa zupelnie nie potrzebna cewke zaplonowa , oraz o tysiace zapewnien ze strony pseudo mechanikow, ze wszystko bedzie ok itd,podczas gdy pojecia nie mieli za co sie zabrac.Poki co blędu Antipollution nie mam, auto sprawne (odpukac),i uklon w strone Tomka.Powyzszy temat uwazam za zamkniety.
_________________ Prototypowa wersja Rexroth by CheckEngine Kraków
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 784 Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 6 Sierpień 2013, 20:31
No i loozik!
Wymyslcie skad wziasc komputer do HPI... moje autko w Kolbuszowej dalej nie jezdzi, ale jestem na 99,5% pewien ze to uszkodzony modul PWM w kalkulatorze wtrysku! Potrzebuje komputera do testow! Moze ktos ma chec obskoczyc okoliczne szroty? Na allegro najtanszy pewny za 900zl
_________________ Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6
Mój samochód: C5 HPi
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB
Wersja:: Rexroth Mode !
Rok prod.:: 2002 Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Lip 2013 Posty: 68 Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 8 Sierpień 2013, 10:35
Hej.Smokus dawaj do mnie ten zepsuty ,na PRIW dam Ci adres.Tak nawiasem panowie z Koszalina, upuscili mi okolo 15 litrow benzyny, twierdzac potem , ze nie moga ustawic wskaznika.Nic dziwnego skoro dalem auto zatankowane pod korek, a po zrobieniu 100 km od momentu odebrania z warsztatu weszlo mi 25 litrow...niechbym spalil 10, a gdzie pozostale 15?
_________________ Prototypowa wersja Rexroth by CheckEngine Kraków
Mój samochód: C5 HPi
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB
Wersja:: Rexroth Mode !
Rok prod.:: 2002 Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Lip 2013 Posty: 68 Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 10 Sierpień 2013, 11:27
I masz wykrakalem.Znowu mam blad ,a zanim wykasowalem sprawdzilem parametry i wychodzi na to ze czasy wtryskow siegaja juz 8-9 ms a przy dodaniu gazu dochodzi do 12 ms.Czy klima moze to powodowac?Ale obciazenie silnika jest na poziomie 1 Nm.I co ciekawe blad pojawil sie tuz po zatankowaniu paliwa na BP a do tej pory zawsze tankowalem na Orlenie...
_________________ Prototypowa wersja Rexroth by CheckEngine Kraków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum