Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: robert
27 Październik 2013, 22:54
Dziwny problem komunikat Engine-Antipollution system fault
Autor Wiadomość
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4381
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2 Sierpień 2013, 09:06   

Zostaw sobie tą pompkę bo może się przydać. Ona jest sprawna, była zapchana. I słabo dawała paliwo.

Co do poziomu paliwa w baku to może być tak jak mówisz że się rozkalibrował to trzeba by kilka razy do pełna zatankować i obserwować jak się wskaźnik zachowuje.

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
gwo73

Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: disel
Wersja:: hdi
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 78
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Sierpień 2013, 15:02   

Jeżeli chodzi o szyby to miałem podobnie. po odpięciu akumulatora działały z pilota tylko tylne. Pomogło przytrzymanie guzika na pilocie na ok 10s.
Pozdrawiam

 
 
radial
Olek

Mój samochód: citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: diesel
Wersja:: kombi....:)
Rok prod.:: 2011
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 92
Skąd: Koszalin
Wysłany: 4 Sierpień 2013, 18:47   

CichyEska napisał/a:



Podlaczali mi napiecie z zewnetrznego akumulatora ale twierdza ze wyjeli bezpiecznik.. .


A można wiedzieć do jakiego warsztatu swój hydrowóz dałeś w Koszalinie ???

_________________
było:

citroen bx 1,9 trd 1988
citroen xantia 1,9 d 1995
 
 
CichyEska


Mój samochód: C5 HPi
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB
Wersja:: Rexroth Mode !
Rok prod.:: 2002
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lip 2013
Posty: 68
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 4 Sierpień 2013, 20:56   

Mozna i nie polecam ,wg mnie warsztat nastawiony na zdzieranie z klienta. http://www.baza-firm.com....n/pl/64816.html . Ja generalnie nie jestem zadowolony z uslugi.

_________________
Prototypowa wersja Rexroth by CheckEngine Kraków :)
 
 
radial
Olek

Mój samochód: citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: diesel
Wersja:: kombi....:)
Rok prod.:: 2011
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 92
Skąd: Koszalin
Wysłany: 4 Sierpień 2013, 21:16   

A to wiem co to za firma, na klimie może się i coś znają i to byłoby wszystko co mogą zrobić (nie będę pisał naprawić ). Rozumiem że oferta holowania była od tej firmy i powiedział/eli że takie autka to w paluszku i naprawi się.

_________________
było:

citroen bx 1,9 trd 1988
citroen xantia 1,9 d 1995
 
 
CichyEska


Mój samochód: C5 HPi
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB
Wersja:: Rexroth Mode !
Rok prod.:: 2002
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lip 2013
Posty: 68
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 4 Sierpień 2013, 22:00   

Holowanie z telefonu ktory dostalem na stacji orlen na morskiej, koles od razu tam mnie sciagnal i powiedzial ze oni od francuzow zaczynali....:)

_________________
Prototypowa wersja Rexroth by CheckEngine Kraków :)
 
 
radial
Olek

Mój samochód: citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: diesel
Wersja:: kombi....:)
Rok prod.:: 2011
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 92
Skąd: Koszalin
Wysłany: 5 Sierpień 2013, 09:15   

CichyEska napisał/a:
i powiedzial ze oni od francuzow zaczynali....:)
chyba by zobaczyć jak takie auta wyglądają :) . Może klocki i olej potrafią wymienić. Mimi wszystko myślę że urlop miałeś udany no i za swoją niewiedzę prawie nic nie wzięli kasy. Szkoda że w tym czasie nie było mnie na miejscu bo sensownego mechanika można byłoby oddać autko. Ale dzięki wiedzy Tomka autko zapewne będzie działało bezawaryjnie.

_________________
było:

citroen bx 1,9 trd 1988
citroen xantia 1,9 d 1995
 
 
CichyEska


Mój samochód: C5 HPi
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB
Wersja:: Rexroth Mode !
Rok prod.:: 2002
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lip 2013
Posty: 68
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 5 Sierpień 2013, 10:45   

Gdyby nie Tomek z checkengine.com bylbym biedniejszy o 1100 zl,a nie jestem,za co bardzo mu dziekuje, a bogatszy o nowa zupelnie nie potrzebna cewke zaplonowa , oraz o tysiace zapewnien ze strony pseudo mechanikow, ze wszystko bedzie ok itd,podczas gdy pojecia nie mieli za co sie zabrac.Poki co blędu Antipollution nie mam, auto sprawne (odpukac),i uklon w strone Tomka.Powyzszy temat uwazam za zamkniety.

_________________
Prototypowa wersja Rexroth by CheckEngine Kraków :)
 
 
Sm0kus
Mechanik
ST Radical Solutions


Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 784
Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 6 Sierpień 2013, 20:31   

No i loozik!

Wymyslcie skad wziasc komputer do HPI... moje autko w Kolbuszowej dalej nie jezdzi, ale jestem na 99,5% pewien ze to uszkodzony modul PWM w kalkulatorze wtrysku! Potrzebuje komputera do testow! Moze ktos ma chec obskoczyc okoliczne szroty? Na allegro najtanszy pewny za 900zl :(

_________________
Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6

checkengine.com.pl
 
 
grigori333
Aktywny
Janusz



Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3599
Skąd: Olkusz
Wysłany: 7 Sierpień 2013, 04:18   

Sm0kus napisał/a:
Potrzebuje komputera do testów!
Mam mój stary , uszkodzony .

_________________
niech moc będzie z DS
 
 
CichyEska


Mój samochód: C5 HPi
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB
Wersja:: Rexroth Mode !
Rok prod.:: 2002
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lip 2013
Posty: 68
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 8 Sierpień 2013, 10:35   

Hej.Smokus dawaj do mnie ten zepsuty ,na PRIW dam Ci adres.Tak nawiasem panowie z Koszalina, upuscili mi okolo 15 litrow benzyny, twierdzac potem , ze nie moga ustawic wskaznika.Nic dziwnego skoro dalem auto zatankowane pod korek, a po zrobieniu 100 km od momentu odebrania z warsztatu weszlo mi 25 litrow...niechbym spalil 10, a gdzie pozostale 15?

_________________
Prototypowa wersja Rexroth by CheckEngine Kraków :)
 
 
Sm0kus
Mechanik
ST Radical Solutions


Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 784
Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 8 Sierpień 2013, 15:43   

Ja ci kiedyś opowiem moja historie...jest podobna tylko jeszcze bardziej perfidna...

_________________
Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6

checkengine.com.pl
 
 
CichyEska


Mój samochód: C5 HPi
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB
Wersja:: Rexroth Mode !
Rok prod.:: 2002
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lip 2013
Posty: 68
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 10 Sierpień 2013, 11:27   

I masz wykrakalem.Znowu mam blad ,a zanim wykasowalem sprawdzilem parametry i wychodzi na to ze czasy wtryskow siegaja juz 8-9 ms a przy dodaniu gazu dochodzi do 12 ms.Czy klima moze to powodowac?Ale obciazenie silnika jest na poziomie 1 Nm.I co ciekawe blad pojawil sie tuz po zatankowaniu paliwa na BP a do tej pory zawsze tankowalem na Orlenie...

_________________
Prototypowa wersja Rexroth by CheckEngine Kraków :)
 
 
Sm0kus
Mechanik
ST Radical Solutions


Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 784
Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 12 Sierpień 2013, 07:07   

A moze masz syf w baku?? ;> I Ci go co jakis czas "zaciaga" ??:) Moze by sie przydalo go odkurzyc w sensie przemyc jakos?

_________________
Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6

checkengine.com.pl
 
 
CichyEska


Mój samochód: C5 HPi
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB
Wersja:: Rexroth Mode !
Rok prod.:: 2002
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lip 2013
Posty: 68
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 15 Sierpień 2013, 08:20   

Kurde nic nie rozumiem....zatankowalem na orlenie ,blad znikl i sie nie pojawia...co on innego paliwa nie lubi czy jak?

_________________
Prototypowa wersja Rexroth by CheckEngine Kraków :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA