Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 784 Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 13 Sierpień 2013, 12:08
Aaa! Gdynia! To tak, wczoraj regulator poszedl poczta, paczka priorytet - powinien byc na dniach na miejscu! Jak wszystko bedzie ok, bede oczywiscie prosil o komentarz.
_________________ Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6
DZIĘKUJE WSZYSTKIM ZA ŻYCZLIWE PODPOWIEDZI W SPRAWIE MOJEGO PROBLEMU .ZAMONTOWAŁEM REGULATOR CISNIENIA PO REGENERACJI W KRAKOWIE.WSZYSTKO JEST OK SILNIK NIE GASNIE .SZCZEGULNIE DZIEKUJĘ SmOkusowi ZA TAK PROFESJONALNE I ŻYCZLIWE PODEJŚCIE DO SPRAWY . POZDRAWIAM.
Witam ponownie.
Też miałem spro problemów z HPI. Po wielu trudach i kosztach w końcu doprowadziłem go do używalności.
Wymieniłem nową pompę w z biorniku, wariator rozrządu, w końcu trzy miesiące temu po wymianie regulatora ciśnienia cytrynka zaczeła chodzić normalnie.
Niestety tydzień temu jadąc do pracy otrzymałem niespodziewany "strzał" w tył auta czekając na zielone światełko .
Auto niestety poszło na złom. Zdemontowałem troszkę osprzętu silnika . Poszły już obie pompy (ta w zbiorniku i HP , alternator , sprężarka i kilka innych czujników temp.
Mam jeszcze regulator ciśnienia (3 miesiące, przejechał 1,5 tyś km, zakupiony nowy w ASO) wariator rozrządu (5 tyś km, zakupiony nowy w ASO )
Jeśli ktoś jest zainteresowany to pisać na priva.
Pozdrawiam Patrix
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum