Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: robert
27 Październik 2013, 22:54
Dziwny problem komunikat Engine-Antipollution system fault
Autor Wiadomość
robert
Aktywny



Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 1898
Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 15 Sierpień 2013, 10:12   

Na to wygląda... ;-)

A chociaż Vervę tankujesz?

_________________
Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...

Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4265
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 15 Sierpień 2013, 18:01   

Cichy Eska-co do paliwa to mnie to nie jest dziwne bo tankuję na miejscu tylko na orlenie a będąć w trasie tylko ta stacją i ewentualnie Schell...ponieważ doświadczenia z innych stacji na innych autach to na 100% powodem awarii było kiepskie lub chrzczone paliwo...z jednej stacji wyleczyłem sąsiada kiedy podczas kłopotu uruchomiania silnika motoru zapytałem gdze tankował? jak sie dowiedziałem gdzie to tylko skwitowałem spuśc paliwo..nie wierzył! po dwóch godzinach meki przy motorze się poddał..zaproponowałem mu paliwo z karnistra(orlen)..motor zapalił ,wróciła moc i przyspieszenie...auto tez tankował na tej stacji i przestał-powiedział że od czasu jak zatankował na Orlenie pali mniej i nie jest mół jak przedtem ;-) to na tyle krótkiej historii bo ja z tą stacją miałem doczynienia wcześniej 2lata z maluchem jeszcze kiedy zajechałem na stację jak bolid a ze stacji jak bym przyczepe kamieni ciągnął,nie potrafiłem osiągnąc wiecej niż 80/godz...a przed tem maluch bez problemu grzał nawet 120 ;-)

 
 
CichyEska


Mój samochód: C5 HPi
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB
Wersja:: Rexroth Mode !
Rok prod.:: 2002
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lip 2013
Posty: 68
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 16 Sierpień 2013, 09:30   

Nie tankuje Vervy, bo tylko 98 jest , a podobno HPI tego nie lubi za bardzo.Leje zwykla 95.Zdawalo by sie, ze BP to taka porzadna stacja....

_________________
Prototypowa wersja Rexroth by CheckEngine Kraków :)
 
 
CichyEska


Mój samochód: C5 HPi
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB
Wersja:: Rexroth Mode !
Rok prod.:: 2002
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lip 2013
Posty: 68
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 1 Wrzesień 2013, 11:41   

no i zdechlo na amen.Zapala ale dojdzie do 1500 obrotow i faluje tak miedzy 1300 a 1500.Za ktoryms tam odpaleniem jest ok ale nie ma reguly za ile padnie.Podejrzewam ten selenoid o ktorym tu tyle juz bylo.Rece opadaja.... :-/

_________________
Prototypowa wersja Rexroth by CheckEngine Kraków :)
 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4382
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 1 Wrzesień 2013, 12:46   

CichyEska, a EGR ?

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
robert
Aktywny



Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 1898
Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 1 Wrzesień 2013, 12:57   

LEXIA prawdę Ci powie.

_________________
Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...

Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
 
 
CichyEska


Mój samochód: C5 HPi
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB
Wersja:: Rexroth Mode !
Rok prod.:: 2002
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lip 2013
Posty: 68
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 1 Wrzesień 2013, 14:18   

Rozebralem wszystko, wyjalem selenoid i co... opilki metalu...po wyczyszczeniu podczas potrzasania nim , slychac , ze sie cos w srodku rusza, znaczy chyba dziala, bo jak go wziac do gory nogami, to przez te dziurke na szczycie, powietrza nie zassiesz.Po opuszczeniu do normalnej pozycji przepuszcza. Poskladalem odpalilem i dziala... przynajmniej na razie.Blad sie swieci ale moc jest na obroty wchodzi. Lexie mialem kupic ale sie wycyckalem z kasy, a teraz jeszcze nie wiadomo co mu jest, a wydatek niemaly pewnie bedzie , jesli moje zabiegi nie odniosly skutku. Nie moge sie z Tomkiem skontaktowac , bo niedziela to i chlopisko pewnie odpoczywa.
15:13
Zrobilem 38 km i jest ok,nie szarpie zbiera sie a co dalej zobaczymy.

_________________
Prototypowa wersja Rexroth by CheckEngine Kraków :)
 
 
robert
Aktywny



Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 1898
Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 1 Wrzesień 2013, 22:31   

Trzymam kciuki za powodzenie akcji, ale opiłki to zły objaw, trzeba by znaleźć przyczynę skąd one.

_________________
Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...

Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
 
 
CichyEska


Mój samochód: C5 HPi
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB
Wersja:: Rexroth Mode !
Rok prod.:: 2002
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lip 2013
Posty: 68
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 3 Wrzesień 2013, 16:29   

Na wlocie do pompy wc w sitku tez byly opilki...wychodzi ze z baku.Bo nie sadze, zeby pompa wc sie gdzies mieliła, bo by na wylocie tylko byly.

_________________
Prototypowa wersja Rexroth by CheckEngine Kraków :)
 
 
Sm0kus
Mechanik
ST Radical Solutions


Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 784
Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 3 Wrzesień 2013, 17:08   

Przybieram ostatnio mocno protekcjonalnego tonu ale... "a nie mowilem?" ;P

Musialo nabrac syfu na tej stacji w Koszalinie ;) Nie chce Cie martwic, ale wypadalo by otworzyc bak, wyjac pompke z niego i porzadnie go odkurzyc (w sensie wyciagnac cale paliwo, potem do suchusienka wytrzec tak zeby wygarnac caly syf z niego).

_________________
Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6

checkengine.com.pl
 
 
CichyEska


Mój samochód: C5 HPi
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB
Wersja:: Rexroth Mode !
Rok prod.:: 2002
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lip 2013
Posty: 68
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 3 Wrzesień 2013, 18:28   

Kurcze to gdzie ja mam tankowac:)Toz to tez orlen byl:)

_________________
Prototypowa wersja Rexroth by CheckEngine Kraków :)
 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4265
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 4 Wrzesień 2013, 10:30   

Orlen? może nikt nie dba tam o filtry..albo wcześniej złapałeś a teraz się zatkało tym syfem :-(

 
 
CichyEska


Mój samochód: C5 HPi
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB
Wersja:: Rexroth Mode !
Rok prod.:: 2002
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lip 2013
Posty: 68
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 5 Wrzesień 2013, 13:46   

Nie mam pojecia czekam na przyplyw gotowki i jazda do Tomka.Chyba ze wczesniej on bedzie w okolicy :mrgreen: ;-)

_________________
Prototypowa wersja Rexroth by CheckEngine Kraków :)
 
 
CichyEska


Mój samochód: C5 HPi
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB
Wersja:: Rexroth Mode !
Rok prod.:: 2002
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lip 2013
Posty: 68
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 7 Październik 2013, 17:38   

No i dobra, wszystko wskazuje ze regulator cisnienia robil takie cuda.Wymieniony na nowy od Tomka i hula bez problemow.Jedynie lambda zostala do wymiany i chyba na tyle wzgledem anti polucje:)

_________________
Prototypowa wersja Rexroth by CheckEngine Kraków :)
 
 
Sm0kus
Mechanik
ST Radical Solutions


Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 784
Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 8 Październik 2013, 10:41   

Panie i Panowie

Podsumowywujac: Antipolution Fault

Przyczyny
1. Zuzyty regulator
2. Uszkodzona pompa WC
3. Niedomagania pompki w baku, szczegolnie na wyzszych obrotach

Metody jak sprawdzic:
1. Lexia, tylko odczyty na zywo z jezdzacego samochodu.
2. Auto kreci sie do 2k i przy pedale wcisnietym w podloge silnik zaczyna "skakac", w Lexi odczyty rzedu 4-5 bar nonstop, pomimo zadanych np. 98 bar.
3. Auto albo nie odpala wcale, albo na wysokich obrotach zaczyna sie dusic i cisnienie spada nagle z zadanych np. 98 do 12-15, po czym po zdjeciu nogi z gazu wraca spowrotem do wartosci zadanej - auto czasem gasnie.

Pompe i regulator naprawiamy u specjalisty za pol ceny czesci z ASO (np. u mnie ;) ), pompke w baku niestety trzeba wymienic na nowa, koniecznie od HPI, najczesciej Marvala - pompka w baku MUSI dawac >5 bar (zeby wogole otworzyc zaworek zwrotny/regulator NC) i musi miec odpowiednia wydajnosc (zamienniki raczej nie wchodza w gre, chyba ze na Boscha 044 - ale to pompa sportowa, wyczynowa - wiec raczej bez sensu, a juz napewno ekonomicznie nieuzasadniona).

_________________
Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6

checkengine.com.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA