Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4384 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 18 Styczeń 2014, 23:50
jedras.gda, no w XMach były chyba lepsze te wtyczki.
Trzeba sprawdzić średnicę czy z picasso albo nawet z ze zwykłej xsary albo z innego saxo mają taką samą, no i trzeba kupić całą przelotkę: gniazdo + wtyczka ( bo jednej to raczej i tak nikt nie sprzeda ), a ja widziałem cały komplet na allegro chyba za 30 zł. Sam też niebawem sobie takie 2 komplety nabędę.
Nie ma sensu zabawa w rozdłubywanie tego kleju - też próbowałem.
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4384 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 19 Styczeń 2014, 16:44
No mniej to nie ma sensu, weź z taką ilością jaką masz albo z większą ilością kabelków. Ja będę troche elektryki w drzwi prowadził więc wybór padł na kości z xsary picasso bo tam jest odpowiednia ilość kabelków jak dla mnie.
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4384 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 20 Styczeń 2014, 19:57
Teoretycznie można zrobić pająka.
Ja bym sprawdził to tak:
Jedna osoba szuka napięcia po kabelkach idących z panelu na lusterka , a druga rusza dżojstikiem na panelu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum