Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4385 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 8 Luty 2014, 21:43
Identyczny przypadek był w innym samochodzie. Gazownik wpiął się w bezpiecznik rozrusznika, przekaźnik od LPG miał zwarcie, walił bezpiecznik, nie szło ruszyć autka, mało tego, w cewce zapłonowej też było coś pokićkane i raz iskra była słaba, a raz nie było jej wcale. Może warto od tego zacząć ?
Jest też możliwość że winna jest stacyjka - wypalone styki, mostek ( pajączek ) i na krótko ze śrubokręta palić.
Do tego wszystkiego doszedł elektryk po rozbebeszeniu autka, ja się tylko temu przyglądałem.
cytrynex
Mój samochód: saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: lpg
Wersja:: 3d
Rok prod.:: 97
Dołączył: 12 Gru 2013 Posty: 33 Skąd: warszawa
Wysłany: 9 Luty 2014, 13:00 Re: gaz
jest dokładnie tak jak mówisz ktoś tam zrobił magiczny bezpiecznik na plusie od rozrusznika a przekaźnik od gazu się rozpadł i nawet nie wiem jak było podłączone to wcześniej, do tego połamała się jedna z nóżek od tego bezpiecznika 70 i masa od wspomagania nie działa wiatrak od nagrzewnicy i grzanie szyby tył. Porażka mocna ten wóz gdyby nie to że są nowe hamulce i zawias to bym go zezłomował bo stoi już 2 miechy...
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4385 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 9 Luty 2014, 17:33
Trzeba siąść na spokojnie z miernikiem w ręku i wszystko to przeanalizować, poświęcić kupę czasu, albo znaleźć dobrego elektryka, który pogrzebie godzinę, skasuje 2 stówki i pokaże palcem co wymienić.
cytrynex
Mój samochód: saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: lpg
Wersja:: 3d
Rok prod.:: 97
Dołączył: 12 Gru 2013 Posty: 33 Skąd: warszawa
Wysłany: 11 Luty 2014, 18:19
no to sprawdzał wszystko i kabel od czujnika położenia wału pokruszył się w taki sposób, że nie było widać nawet nic bo wtyczka wyglądała normalnie ale miernik nie mówił nic dobrego... pompa paliwa zaczęła się odzywać ale iskry nadal brak.... złoooom. pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum