Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Witam i pytam :)
Autor Wiadomość
malec126el

Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Diesel
Wersja:: Break
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 36
Skąd: Hajnówka
Wysłany: 8 Luty 2014, 21:08   

Dopiero teraz sprawdziłem rocznik twojej fury :-) U mnie jest pod maskę i połączony linką z pedałem, a jak u Ciebie?

 
 
PawełM

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1749
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: liftback
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 51
Skąd: BIA
Wysłany: 8 Luty 2014, 21:50   

W mojej nie ma linki. Od pedału wychodzą dwa obwody (cztery kable)

Ale dzięki za propozycję :one:

_________________
Serwis motocykli, skuterów, quad/ATV, części. Białystok i okolice.

https://www.moto-shark.pl/moto/7764179/moto-murek/
 
 
PawełM

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1749
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: liftback
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 51
Skąd: BIA
Wysłany: 12 Luty 2014, 11:58   

Jeśli to jeszcze kogoś interesuje to została postawiona ostateczna diagnoza... pedał gazu definitywnie.

Pa pa 1000 zł z kieszeni :/


Tak przy okazji wie ktoś może czy po wymianie pedału gazu na nowy trzeba go jakoś inicjować ?
Chodzi mi o to czy zrobię to sam, czy muszę robić to w ASO ?

_________________
Serwis motocykli, skuterów, quad/ATV, części. Białystok i okolice.

https://www.moto-shark.pl/moto/7764179/moto-murek/
 
 
Sm0kus
Mechanik
ST Radical Solutions


Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 784
Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 13 Luty 2014, 10:47   

Diagnoze postawilo ASO? To napewno nie jest ona definitywna i ostateczna;p Pierwsza rzecz to Lexia i sprawdzenie enkodera pedalu przyspieszenia. Znajdz kogos tutaj na dziale CitroAssistace lub na Lexia PP Forum i podlaczcie z nim auto. Jak sobie nie bedziecie mogli dac rady to zadzwon do mnie jak bedziesz mial podpiety samochod :) Numer na stronie w podpisie.

_________________
Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6

checkengine.com.pl
 
 
PawełM

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1749
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: liftback
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 51
Skąd: BIA
Wysłany: 13 Luty 2014, 11:29   

Ok dzięki.


No dobrze, jeśli okaże się że wymienią mi pedał i dalej nie działa to jak mogą się zachować jako ASO ? Wepchną mi ten pedał i powiedzą że coś jeszcze nie tak ?

_________________
Serwis motocykli, skuterów, quad/ATV, części. Białystok i okolice.

https://www.moto-shark.pl/moto/7764179/moto-murek/
 
 
grigori333
Aktywny
Janusz



Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3601
Skąd: Olkusz
Wysłany: 13 Luty 2014, 13:33   

PawełM napisał/a:
Wepchną mi ten pedał i powiedzą że coś jeszcze nie tak ?
Na 100% tak powiedzą.

_________________
niech moc będzie z DS
 
 
__Robert__
Aktywny



Mój samochód: Citroen C5 X7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Pb + LPG
Wersja:: Kombi
Rok prod.:: 2008
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Lut 2014
Posty: 1409
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13 Luty 2014, 16:53   

grigori333 napisał/a:
PawełM napisał/a:
Wepchną mi ten pedał i powiedzą że coś jeszcze nie tak ?
Na 100% tak powiedzą.


Zdecydowanie, będą chcieli zerżnąć z klienta jak najwięcej, z tego żyją serwisy, banda złodziei.

 
 
PawełM

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1749
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: liftback
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 51
Skąd: BIA
Wysłany: 6 Marzec 2014, 12:26   

Dziwna sprawa, zaraz minie miesiąc od wizyty w serwisie gdzie zdiagnozowali pedał gazu. Nie zrobiłem nic !! i działa bez zarzutu. Nie wiem czy jadąc na wakacje muszę coś ze sobą wziąć na wszelki wypadek :P Przy okazji szukania pedału gazu dotarłem do paru aukcji, na których sprzedawali pedały gazu, a w treści ogłoszenia pisali, że niepotrzebnie wymienione przez ASO :D

_________________
Serwis motocykli, skuterów, quad/ATV, części. Białystok i okolice.

https://www.moto-shark.pl/moto/7764179/moto-murek/
 
 
PawełM

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1749
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: liftback
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 51
Skąd: BIA
Wysłany: 26 Maj 2014, 11:58   

Wreszcie uporałem się z odpaleniem mojej lexii. Nie będę zakładał nowego tematu. Wyrzuca mi dwa błędy:

P05D2 (usterka trwała, brak komunikacji z czujnikiem kąta kierownicy wartość otrzymana jest nieprawidłowa)

P1644 (usterka trwała, informacja i zacięciu pedału przyspieszenia, ograniczenie prędkości pojazdu, zwarcie do + )

Odnoście pierwszego błędu znalazłem w sieci:
"sprawa rozwiązała sie tak:
rozebrałem kierownice gdy doszedłem do czujnika kierownicy był on ustawiony poprawnie na 0 ale tak z ciekawości przekręciłem go całkiem w prawo a potem w lewo następnie ustawiłem na 0 po złożeniu kierownicy i odpalanie błąd zniknął"

Druga sprawa związana z pedałem wciąż jest dla mnie problem, zastanawiam się, czy jedno z drugim nie jest ściśle związane.
Nie chciałbym kupić niepotrzebnie tego cholernego pedału. W necie są informacje o niepotrzebnie wymienianych pedałach przez ASO.

Do SmOkus:
Zanim do Ciebie będę dzwonić... mógłbyś podpowiedzieć co mam zrobić ? Jak sprawdzić enkoder ?

_________________
Serwis motocykli, skuterów, quad/ATV, części. Białystok i okolice.

https://www.moto-shark.pl/moto/7764179/moto-murek/
 
 
Sm0kus
Mechanik
ST Radical Solutions


Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 784
Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 26 Maj 2014, 14:43   

Wejdz w diagnostyke, daj sie zeskanowac wszystkiemu, wejdz w tabelce we wtrysk, we wtrysku odczyt bledow i wejdz w kazdy z bledow - powinno ci wyswietlic zamrozona ramke na kazdym z bledow i parametry przy ktorych wystapila ramka. To po primo, oczywiscie nie zapomnij wrzucic.

Po secondo auto w MAR (pozycja kluczyka uruchomiony, przed zaplonem), teraz wejdz tak samo we wtrysk jak poprzdednio, tylko uruchom Pomiar Parametrow. Teraz albo we Wtrysku, albo w Zaplonie bedzie informacja o pedale przyspieszenia w %. Wdus do oporu pedal, zobacz co pokazuja %... poproboj na kilka razy, dodawaj mniej, wiecej, sproboj uzyskac a pozniej powtorzyc swoje wlasne wyniki np. na poziomie 50%. Podziel droge pedalu na 3 czesci i postaraj sie odczytac parametry. Wazne zebys zrobil kilka powtorzen.

Generalnie jest bardzo prawodpodobne ze masz problem z wtyczka albo przy kompie, albo przy pedale - czesto wystarczy ContactSpray (spryskac) i kompresor (wydmuchac nadmiar) i wszystko zaczyna dzialac bez zarzutu - szczegolnie czeste w pedalach z enkoderem inkrementalnym (w pelni elektroniczny potencjometr przyspieszenia). Moze sie tez okazac ze masz problem z samym enkoderem (np. jedna sciezka wytarta), ale tego Ci nie zycze bo kupe z tym potem roboty zeby wrocilo do zywych - zreszta czasem dziala czasem nie, wiec wnioskuje jednak ze winne beda kostki/styki.

Pozdrowki
TS

Jak cos to tak jak juz pisalem - dzwon.

_________________
Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6

checkengine.com.pl
 
 
PawełM

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1749
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: liftback
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 51
Skąd: BIA
Wysłany: 26 Maj 2014, 15:09   

Dzięki.
Pamiętam, że jak sprawdzałem parametry to jeśli chodzi o wartość % przy wciskaniu pedału to wzrastała od 0 do 99 %.

Później zrobię tak jak poradziłeś i podrzucę wyniki na forum.

Spotkałeś się może z błędem kąta kierownicy ?
Będę też rozbierał kolumnę, a nóż okaże się, że pomoże jak u gościa z forum elektrody.
Chyba, że masz na to inny pomysł.

_________________
Serwis motocykli, skuterów, quad/ATV, części. Białystok i okolice.

https://www.moto-shark.pl/moto/7764179/moto-murek/
 
 
Sm0kus
Mechanik
ST Radical Solutions


Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 784
Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 26 Maj 2014, 15:15   

Zapytaj Grigoriego - mial to samo, wyleczylo sie jak mrozy przeszly ;)

Nie wiem od czego to zalezy - czy kostki, czy styki, czy sam czujnik...
Nie mam tez pewnosci, czy przypadkiem nie da sie go skalibrowac z poziomu Lexi, ale juz tego raz szukalem i nie znalazlem.

_________________
Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6

checkengine.com.pl
 
 
grigori333
Aktywny
Janusz



Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3601
Skąd: Olkusz
Wysłany: 26 Maj 2014, 15:27   

Sm0kus napisał/a:
Zapytaj Grigoriego - miał to samo, wyleczyło się jak mrozy przeszły
Nie do końca samo się wyleczyło , pomogło prawidłowe ustawienie zbieżności.

_________________
niech moc będzie z DS
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA