Wysłany: 18 Wrzesień 2014, 16:03 brak napiecia na wtryskach i cewce
Witam. Jakis miesiac temu moj pikus zgasl w czasie jazdy i już nie odpalil. Mrygala kontrolka check engine. Mechanik stwierdzil ze to przez immobilizer i wyslal bsi do sciagniecia immo. Po powrocie bsi autko dalej nie odpala a podlaczony komp wyswietla brak napiecia sterujacego wtryskami i brak sterowania cewka. Czy to moze byc wina bsi? Mechanik chce kupic bsi razem ze stacyjka i kluczykiem. Ale nie wiem czy to ma sens. Pomozcie
Mój samochód: Xantia Break
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON HDI
Wersja:: forte
Rok prod.:: 2000 Pomógł: 38 razy Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 890 Skąd: uk
Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 30 razy Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 1228 Skąd: Puławy
Wysłany: 22 Wrzesień 2014, 21:55
Ta wie " baju, baju będziem w raju " .
Jeżeli wszystko działa oprócz wtrysków , spróbuj dać prowizorką napięcie na przekaźnik wtrysków ( często przekażniki pompy, zapłonu ,wtrysków są na różne sposoby połączone ).
Masz tam jakieś schematy , spróbuj rozeznać co zacz.
Tak w ogóle tą są tu jacyś fachowcy na tym forum czy sami dyskutanci o popierdułkach .
Kiedyś spotkałem takiego dość młodego szpenia w swoim mieście , podjechał xmenem więc zaczęła się rozmowa .
Twierdził że to jego wzywają do warsztatu jakieś problem z elektroniką w cytrynach .
Pytam go jak taki dobry to czy udziela się na forach klubowych .
On na to nie bo oni toby zaraz wszystko za darmo chcieli (gratuluje mu postawy a nóż to przeczyta ).
Może i my mamy podobnych klubowiczów .
Mój samochód: Citroen C5 X7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Pb + LPG
Wersja:: Kombi
Rok prod.:: 2008 Pomógł: 32 razy Dołączył: 01 Lut 2014 Posty: 1409 Skąd: Szczecin
Wysłany: 22 Wrzesień 2014, 22:09
audikom napisał/a:
Ta wie " baju, baju będziem w raju "
Zdziwisz się chłopczyku, otóż padł BSM, a dokładnie przekaźnik pompy paliwa. Typowa ustereczka. Należy podac " + " na bezpiecznik pompy paliwa i odpali bez problemu.
Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 30 razy Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 1228 Skąd: Puławy
Wysłany: 22 Wrzesień 2014, 22:37
Jakbyś chłoptasiu umiał czytać ze zrozumieniem , tobyś się połapał że właśnie takie rozwiązanie zaproponowałem bez korzystania z twej utajnionej wiedzy zarozumialca ,
panie wiem ale nie powiem .
Panowie po wymianie bsm tez nie bylo reakcji a pompa chodzila, dzisiaj przyszedl nowy komp i autko zapalilo od pierwszego, wiec ta tzw typowa usterka to nie bylo to, ale dzieki za podpowiedzi. poprostu bsm zalatwilo kompa na amen.
Mój samochód: Citroen C5 X7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Pb + LPG
Wersja:: Kombi
Rok prod.:: 2008 Pomógł: 32 razy Dołączył: 01 Lut 2014 Posty: 1409 Skąd: Szczecin
Wysłany: 23 Wrzesień 2014, 17:25
bouli1976, gdybyś napisał, że BSM również był wymieniony to w ogóle bym się nie udzielał w tym temacie, ale grunt, że auto wróciło na drogi. Powiedz mi co masz na myśli, że BSM rozwaliło kompa? Powiedz, jeśli to nie tajemnica, ile zapłaciłeś za usługę?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum