Mój samochód: Citroen C1
Poj. silnika (cm3): 998
Paliwo: PB
Wersja:: 5d
Rok prod.:: 2007 Pomógł: 32 razy Dołączył: 19 Sty 2014 Posty: 1096 Skąd: Brodnica
Wysłany: 15 Wrzesień 2014, 23:38
morski, prawidłowa kolejność to najpierw filtr powietrza a jak nie pomoże to jechać na sprawdzenie i ewentualną regeneracje wtrysków. Masz zwykłego diesla czy HDi? Za sprawdzenie wtrysków u mnie w mieście zapłaciłem 10 Złotych (po 2.50 za sztukę ) a wymiana jednego rozpylacza kosztowała mnie 35 złotych. Wiec za takie pieniądze można to zrobić. I koniecznie po wyjęciu wtrysków trzeba założyć nowe podkładki ogniowe! No chyba że masz HDi-ka to ja nie pomogę
_________________ Diagnostyka komputerowa w kujawsko pomorskim:
- LEXIA/PP2000
- VOLVO VIDA/DICE
- Uniwersalny diagnoskop
- Serwis i regulacje instalacji LPG
puggiblue
Mój samochód: 607
Poj. silnika (cm3): 2200
Paliwo: Diesel
Wersja:: ----------------
Rok prod.:: 2003 Pomógł: 6 razy Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 161 Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Wrzesień 2014, 20:47
Picasso miała już tylko HDI. Kolega morski już coś sprawdził czy nie? Warto popatrzeć na szczelność przewodów.
morski
Mój samochód: citroen xsara picasso
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: van
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 05 Wrz 2013 Posty: 16 Skąd: Kamień pomorski
Wysłany: 18 Wrzesień 2014, 19:27
Silnik HDI.Wymieniłem filtr powietrza,wlałem płyn MAX44(mechanik doradził)czyszczenie wtrysków.czekam na efekty.Mechanik twierdzi,że to zawór EGR zaklęjony.ale co on ma wspólnego??
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4381 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 18 Wrzesień 2014, 19:36
morski napisał/a:
twierdzi,że to zawór EGR zaklęjony.ale co on ma wspólnego??
Może mieć racje, EGR ma duży wpływ na odpowiednią pracę silnika.
U mnie dla przykładu, przy zaklejonym EGRze silnik nie miał siły jechać i zostawiałem za sobą chmurę czarnego dymu, wystarczyło odłączyć od niego podciśnienie i problem znikał. Zaślepiłem i mam spokój na zawsze.
Na pewno nie zaszkodzi go wyczyścić i sprawdzić lexią czy prawidłowo działa.
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4381 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 18 Wrzesień 2014, 20:43
Ciężkawo, w picasso nie rozbierałem, siedzi przy grodzi schowany za silnikiem, ciężki dostęp do wszystkiego tam jest tak silnik wepchali, jeszcze diesla, jak masz małe ręce to dasz rade. Rozkręcasz to i owo, wyjmujesz, rozbierasz, czyścisz pędzelkiem, szczoteczką do zębów czym tam masz w benzynce potem składasz i ma działać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum