Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
nieszczelność DW8B
Autor Wiadomość
ginel

Mój samochód: xsara II, C4 1.6 HDI 92km
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: diesel
Wersja:: 3 drzwi
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 03 Lip 2015
Posty: 48
Skąd: PL
Wysłany: 4 Styczeń 2016, 17:46   nieszczelność DW8B

Witam. Mam w mojej Xsarze II 1.9 D małą nieszczelność. Podczas dużych mrozów odpala bez żadnego problemu, ale jak chodzi to co jakiś czas jest szarpnięcie samochodem. Zajrzałem pod maskę i na przezroczystym przewodzie idącym od obudowy filtra do pompy lecą w stronę pompy pęcherzyki powietrza. Potrafi czasami zgasnąć tak jakby się zapowietrzył. Wtedy tylko pompowanie pompką kilkukrotne i zapala już dobrze i nie przerywa.Zauważyłem też, że jak pompuje pompką(przyciskiem) przez dłuższy czas delikatnie się poci. Podmieniłem całą obudowę filtra i jest to samo. Jedyne czego nie wymieniłem to przewodu z szybkozłączką. Akumulator świece paliwo OKI

 
 
rewers

Mój samochód: Citeoen xantia, był AX, BX Audi 80
Poj. silnika (cm3): 1762
Paliwo: Pb+LPG
Wersja:: break
Rok prod.:: 1997
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 287
Skąd: Lubartów
Wysłany: 4 Styczeń 2016, 19:37   

Ostatnio w podobnym silniku- identyczny problem: winna uszczelka na śrubie od spuszczania(wody/paliwa) w obudowie filtra paliwa.

 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4382
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 4 Styczeń 2016, 19:52   

Tu obstawiam uszczelnienie podgrzewcza paliwa, trzeba zdemontować, wymieć oringii i będzie dobrze.

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
ginel

Mój samochód: xsara II, C4 1.6 HDI 92km
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: diesel
Wersja:: 3 drzwi
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 03 Lip 2015
Posty: 48
Skąd: PL
Wysłany: 4 Styczeń 2016, 20:00   

wojtis1990 napisał/a:
Tu obstawiam uszczelnienie podgrzewcza paliwa, trzeba zdemontować, wymieć oringii i będzie dobrze.


Wojtis gdzie ten podgrzewacz paliwa się znajduje i ile tych oringów tam idzie? Jakie rozmiary?

 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4382
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 4 Styczeń 2016, 20:05   

Podgrzewacz jest centralnie pod obudową filtra paliwa, wyjmujesz filtr i masz śrubę, odkręcasz i zdejmujesz całą obudowę, wymieniasz jeden duży oring, jeden nietypowy w obudowie filtra i już. Wymiarów nie mam bo dawno to robiłem, mam Xsarę z tym samym silnikiem.



Do wymiany, oring nr 3, C i D dostajesz wraz z nowym filtrem, reszte pod korkami trzeba pomierzyć i kupić osobno. Czasem się zdarza że to nie pomoże, wtedy trzeba kupić całą plastikową obudowę nową bo może się też zapowietrzać przez pompkę, a ona jest tutaj nierozbieralna. Mi pomogła wymiana nr 3.

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA