Ze względu na "czarna" serie , postanowiłem się podzielić swoimi poszukiwaniami w szerokich ostępach "www" i gdyby ktoś z koleżanek i kolegów szukał takiej części (pompa wstępnego podawania paliwa) to ja zamówiłem z tego sklepu
skomentuje po usunięciu wszystkich defektów i definitywnym ubiciu "Antypollution fault"
Pozdrawiam Akebono.
P.s: można by stworzyć wątek ułatwiający odnajdywanie pewnych części które dosyć trudno upolować do "HPI" .
_________________ SKODA 105L POLONEZ FSO 1.6 OPEL CORSA B 1.4 BMW E34 CITROEN C5 / SEAT IBIZA IV 1.4
Akebono, całą kompletną w takiej cenie?
Wiem, że oryginał kosztuje 1500 zł. Ja kupiłem samą pompkę za 400 zł.
Pompa doszła, dziś wyrzucę foto unboxing...
Całkowity koszt z płatnością u kuriera 191zł
Co do jakości to jest zamiennik, może dobry może zły...
Mnie stać na taki.
Serdecznie pozdrawiam.
_________________ SKODA 105L POLONEZ FSO 1.6 OPEL CORSA B 1.4 BMW E34 CITROEN C5 / SEAT IBIZA IV 1.4
gwo73
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: disel
Wersja:: hdi
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 78 Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Listopad 2015, 09:41
Akebono napisał/a:
Pompa doszła, dziś wyrzucę foto unboxing...
Całkowity koszt z płatnością u kuriera 191zł
Co do jakości to jest zamiennik, może dobry może zły...
Mnie stać na taki.
Witam
Chciałem zapytać o działanie, jakość tej pompki.
Muszę zmienić u siebie dość pilnie.
GWO
Prawdopodobnie bo dopiero 1 szy dzień bez "Antipolution foult"
Co zmieniłem w samochodzie:
- naprawa pompy "Siemens" oryginał (nie warto ale ok),
- zakup w F5R nowego "regulatora ciśnienia listwy wtryskowej",
- wymieniona pompa w baku "Kager" ,
- modyfikacja we własnym zakresie pompy na pompę od .... (niedługo może wypuszczę gotowy "kit-car-mod")
- prawdopodobnie winowajca całego bałaganu to .... za osłoną rozrządu przewody od sondy lambda, tylko je "podciągnąłem" i dopiołem wyżej, "Antypola" dziś nie było a często wpadał.
Objawy przed ruszeniem przewodu od lambdy:
- na ciepłym palił po 5-10 sekundach (masakra) teraz od strzała,
- gaśnięcie w czasie jazdy,
- obciananie obrotów do 2000 rpm (po ponownym odpaleniu pełen zakres obrotów) ,
- nierówna praca, szarpanie w okolicach 2000 rpm (jak można przekroczyć 2000rpm , p.w),
Więcej nie pamiętam ale było wesoło (wieczny błąd P1113 i ciekawe jak,gdzie, zniknoł...).
- moja lambda kosztuje od 500 - 1700 zł firma "NGK" LZA06-U1 1840,
- druga sonda jest dużo tańsza od 115 - 500 zł
Pozdrawiam serdecznie i dziękuje wszystkim osobą które udzieliły mi pomocy i porad, W szczególności jest to osoba z poza forum Pan Krzysztof z F5R, dzięki niemu zyskałem dużo informacji i wiedzy.
P.S: w razie pytań piszcie.
_________________ SKODA 105L POLONEZ FSO 1.6 OPEL CORSA B 1.4 BMW E34 CITROEN C5 / SEAT IBIZA IV 1.4
ffolkes
Mój samochód: Citroen C5 HPI
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: benzyna
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2001 Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Mar 2014 Posty: 17 Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Grudzień 2015, 10:07
Przymierzam się do wymiany pompy w baku. Podpowiedzcie, zamiennik jakiej firmy najlepiej i gdzie kupić. Ten Kager o którym mowa wyżej - jedni piszecie dobry, inni niedobry? Doradźcie.
A swoją drogą problem mam taki, że przy uruchamianiu silnika pompa w baku nie zawsze się włącza - tak jakby się zawieszała. To jeszcze mogę zrozumieć, tylko dlaczego nie wywala mi wtedy żadnego błędu - nawet check się nie włącza. Bardzo dziwne jak na C5. Czy to na pewno wina pompy?
Każda dedykowana pompa moim zdaniem będzie dobra (tylko dedykowana,czyli ciśnienie wstepne 5 bar) lub wymiana wkładu w uszkodzonej pompie na taki który też jest dedykowany.
_________________ SKODA 105L POLONEZ FSO 1.6 OPEL CORSA B 1.4 BMW E34 CITROEN C5 / SEAT IBIZA IV 1.4
ffolkes
Mój samochód: Citroen C5 HPI
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: benzyna
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2001 Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Mar 2014 Posty: 17 Skąd: Warszawa
Wysłany: 31 Grudzień 2015, 09:01
No i założyłem tego KAGERa. Autko zagrało aż miło i na dzień dobry skończył się problem z delikatnym przyszarpywaniem, który miałem chyba ...odkąd pamiętam.
gwo73
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: disel
Wersja:: hdi
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 78 Skąd: Warszawa
Wysłany: 31 Grudzień 2015, 13:12
Witam
Lexia pokazuje mi "Ciśnienie paliwa po odcięciu silnika" (mam nadzieje, że dobrze zacytowałem parametr) -3,8bar.
Czy to jest ciśnienie jakie daje pompa paliwa? Co jest nie tak, skoro jest wartość ujemna?
Jestem już ponad miesiąc po wymianie wkładu w pompce.
Poproszę o jakieś sugestie.
Dziękuję i pozdrawiam
GWO
Lexia pokazuje mi "Ciśnienie paliwa po odcięciu silnika" (mam nadzieje, że dobrze zacytowałem parametr) -3,8bar.
Czy to jest ciśnienie jakie daje pompa paliwa? Co jest nie tak, skoro jest wartość ujemna?
Jestem już ponad miesiąc po wymianie wkładu w pompce.
Poproszę o jakieś sugestie.
Dziękuję i pozdrawiam
GWO
a jaką masz pompę wysokiego ciśnienia i regulator na listwie wtryskowej? jezeli siemens lub continental to pewnie już truposz,dlatego może Ci gasnąć auto,szarpać, wywalać antipollution foult.
_________________ SKODA 105L POLONEZ FSO 1.6 OPEL CORSA B 1.4 BMW E34 CITROEN C5 / SEAT IBIZA IV 1.4
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum