Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Części HPI
Autor Wiadomość
Akebono

Mój samochód: Citroen C5 HPI
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB 95/98
Wersja:: HB
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 38
Skąd: Puszczykowo
Wysłany: 26 Wrzesień 2015, 17:17   Części HPI

Ze względu na "czarna" serie , postanowiłem się podzielić swoimi poszukiwaniami w szerokich ostępach "www" i gdyby ktoś z koleżanek i kolegów szukał takiej części (pompa wstępnego podawania paliwa) to ja zamówiłem z tego sklepu

skomentuje po usunięciu wszystkich defektów i definitywnym ubiciu "Antypollution fault"

Pozdrawiam Akebono.

P.s: można by stworzyć wątek ułatwiający odnajdywanie pewnych części które dosyć trudno upolować do "HPI" .

_________________
SKODA 105L -> POLONEZ FSO 1.6 -> OPEL CORSA B 1.4 -> BMW E34 -> CITROEN C5 / SEAT IBIZA IV 1.4
 
 
grigori333
Aktywny
Janusz



Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3601
Skąd: Olkusz
Wysłany: 27 Wrzesień 2015, 07:30   

Akebono, całą kompletną w takiej cenie?
Wiem, że oryginał kosztuje 1500 zł. Ja kupiłem samą pompkę za 400 zł.

_________________
niech moc będzie z DS
 
 
Akebono

Mój samochód: Citroen C5 HPI
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB 95/98
Wersja:: HB
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 38
Skąd: Puszczykowo
Wysłany: 29 Wrzesień 2015, 12:40   

grigori333 napisał/a:
Akebono, całą kompletną w takiej cenie?
Wiem, że oryginał kosztuje 1500 zł. Ja kupiłem samą pompkę za 400 zł.


Pompa doszła, dziś wyrzucę foto unboxing...
Całkowity koszt z płatnością u kuriera 191zł
Co do jakości to jest zamiennik, może dobry może zły...
Mnie stać na taki.
Serdecznie pozdrawiam.

_________________
SKODA 105L -> POLONEZ FSO 1.6 -> OPEL CORSA B 1.4 -> BMW E34 -> CITROEN C5 / SEAT IBIZA IV 1.4
 
 
Akebono

Mój samochód: Citroen C5 HPI
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB 95/98
Wersja:: HB
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 38
Skąd: Puszczykowo
Wysłany: 29 Wrzesień 2015, 13:35   

Galeria Unboxing

_________________
SKODA 105L -> POLONEZ FSO 1.6 -> OPEL CORSA B 1.4 -> BMW E34 -> CITROEN C5 / SEAT IBIZA IV 1.4
 
 
wojtekadam

Mój samochód: citroen c5 FL
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna+LPG
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2006
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 146
Skąd: Lublin
Wysłany: 29 Wrzesień 2015, 22:54   

Witam ,KAGER to wielka śmierdząca kupa ,szkoda pieniędzy .

 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4385
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 30 Wrzesień 2015, 04:02   

wojtekadam napisał/a:
KAGER to wielka śmierdząca kupa ,szkoda pieniędzy .

Nie zgodzę się z tą opinią, mam tarcze i klocki tej firmy i jestem bardzo zadowolony od kilku tysięcy kilometrów.

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
gwo73

Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: disel
Wersja:: hdi
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 78
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Listopad 2015, 09:41   

Akebono napisał/a:
Pompa doszła, dziś wyrzucę foto unboxing...
Całkowity koszt z płatnością u kuriera 191zł
Co do jakości to jest zamiennik, może dobry może zły...
Mnie stać na taki.


Witam
Chciałem zapytać o działanie, jakość tej pompki.
Muszę zmienić u siebie dość pilnie.
GWO

 
 
Akebono

Mój samochód: Citroen C5 HPI
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB 95/98
Wersja:: HB
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 38
Skąd: Puszczykowo
Wysłany: 8 Listopad 2015, 13:20   

Witam!

No pompka zdecydowanie działa, muszę podpiąć lexie i zobaczyć ile nabija do czujnika na listwie czy jest wzorcowe 5 bar.

Laptop się ładuje może się wyrobie przed wyjazdem...






Pozdrawiam Akebono.

_________________
SKODA 105L -> POLONEZ FSO 1.6 -> OPEL CORSA B 1.4 -> BMW E34 -> CITROEN C5 / SEAT IBIZA IV 1.4
 
 
Akebono

Mój samochód: Citroen C5 HPI
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB 95/98
Wersja:: HB
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 38
Skąd: Puszczykowo
Wysłany: 10 Listopad 2015, 19:58   

Witam!

Prawdopodobnie bo dopiero 1 szy dzień bez "Antipolution foult"

Co zmieniłem w samochodzie:
- naprawa pompy "Siemens" oryginał (nie warto ale ok),
- zakup w F5R nowego "regulatora ciśnienia listwy wtryskowej",
- wymieniona pompa w baku "Kager" ,
- modyfikacja we własnym zakresie pompy na pompę od .... (niedługo może wypuszczę gotowy "kit-car-mod")
- prawdopodobnie winowajca całego bałaganu to .... za osłoną rozrządu przewody od sondy lambda, tylko je "podciągnąłem" i dopiołem wyżej, "Antypola" dziś nie było a często wpadał.

Objawy przed ruszeniem przewodu od lambdy:
- na ciepłym palił po 5-10 sekundach (masakra) teraz od strzała,
- gaśnięcie w czasie jazdy,
- obciananie obrotów do 2000 rpm (po ponownym odpaleniu pełen zakres obrotów) ,
- nierówna praca, szarpanie w okolicach 2000 rpm (jak można przekroczyć 2000rpm , p.w),
Więcej nie pamiętam ale było wesoło (wieczny błąd P1113 i ciekawe jak,gdzie, zniknoł...).

- moja lambda kosztuje od 500 - 1700 zł firma "NGK" LZA06-U1 1840,
- druga sonda jest dużo tańsza od 115 - 500 zł

Pozdrawiam serdecznie i dziękuje wszystkim osobą które udzieliły mi pomocy i porad, W szczególności jest to osoba z poza forum Pan Krzysztof z F5R, dzięki niemu zyskałem dużo informacji i wiedzy.

P.S: w razie pytań piszcie.

_________________
SKODA 105L -> POLONEZ FSO 1.6 -> OPEL CORSA B 1.4 -> BMW E34 -> CITROEN C5 / SEAT IBIZA IV 1.4
 
 
Sm0kus
Mechanik
ST Radical Solutions


Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 784
Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 16 Listopad 2015, 13:44   

Ten Kit Car ktory chcesz sprzedawac mam w obrocie jako pompe Hungar Ring od prawie 2 lat juz, nie wspomne ze calkiem sporo sprzedanych egzemplarzy :)))

Pompa Siemens/Continental to od dawna przezytek.

_________________
Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6

checkengine.com.pl
 
 
ffolkes

Mój samochód: Citroen C5 HPI
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: benzyna
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2001
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Mar 2014
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Grudzień 2015, 10:07   

Przymierzam się do wymiany pompy w baku. Podpowiedzcie, zamiennik jakiej firmy najlepiej i gdzie kupić. Ten Kager o którym mowa wyżej - jedni piszecie dobry, inni niedobry? Doradźcie.

A swoją drogą problem mam taki, że przy uruchamianiu silnika pompa w baku nie zawsze się włącza - tak jakby się zawieszała. To jeszcze mogę zrozumieć, tylko dlaczego nie wywala mi wtedy żadnego błędu - nawet check się nie włącza. Bardzo dziwne jak na C5. Czy to na pewno wina pompy?

 
 
Akebono

Mój samochód: Citroen C5 HPI
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB 95/98
Wersja:: HB
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 38
Skąd: Puszczykowo
Wysłany: 26 Grudzień 2015, 23:11   

Witam!

Każda dedykowana pompa moim zdaniem będzie dobra (tylko dedykowana,czyli ciśnienie wstepne 5 bar) lub wymiana wkładu w uszkodzonej pompie na taki który też jest dedykowany.

Wkład dedykowany

_________________
SKODA 105L -> POLONEZ FSO 1.6 -> OPEL CORSA B 1.4 -> BMW E34 -> CITROEN C5 / SEAT IBIZA IV 1.4
 
 
ffolkes

Mój samochód: Citroen C5 HPI
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: benzyna
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2001
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Mar 2014
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31 Grudzień 2015, 09:01   

No i założyłem tego KAGERa. Autko zagrało aż miło i na dzień dobry skończył się problem z delikatnym przyszarpywaniem, który miałem chyba ...odkąd pamiętam.

 
 
gwo73

Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: disel
Wersja:: hdi
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 78
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31 Grudzień 2015, 13:12   

Witam

Lexia pokazuje mi "Ciśnienie paliwa po odcięciu silnika" (mam nadzieje, że dobrze zacytowałem parametr) -3,8bar.
Czy to jest ciśnienie jakie daje pompa paliwa? Co jest nie tak, skoro jest wartość ujemna?
Jestem już ponad miesiąc po wymianie wkładu w pompce.
Poproszę o jakieś sugestie.
Dziękuję i pozdrawiam
GWO

 
 
Akebono

Mój samochód: Citroen C5 HPI
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB 95/98
Wersja:: HB
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 38
Skąd: Puszczykowo
Wysłany: 9 Luty 2016, 23:07   

Cytat:
Witam

Lexia pokazuje mi "Ciśnienie paliwa po odcięciu silnika" (mam nadzieje, że dobrze zacytowałem parametr) -3,8bar.
Czy to jest ciśnienie jakie daje pompa paliwa? Co jest nie tak, skoro jest wartość ujemna?
Jestem już ponad miesiąc po wymianie wkładu w pompce.
Poproszę o jakieś sugestie.
Dziękuję i pozdrawiam
GWO
a jaką masz pompę wysokiego ciśnienia i regulator na listwie wtryskowej? jezeli siemens lub continental to pewnie już truposz,dlatego może Ci gasnąć auto,szarpać, wywalać antipollution foult.

_________________
SKODA 105L -> POLONEZ FSO 1.6 -> OPEL CORSA B 1.4 -> BMW E34 -> CITROEN C5 / SEAT IBIZA IV 1.4
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA