Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4282 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 15 Październik 2015, 23:09
mumek1916, może niski poziom miał wpływ (powietrze w układzie nagrzewnicy)... a co do klap to czy producent ogłasza że nie wolno mieszać bo usterka? i tu pytanie do Wojciu1995, bo jestem ciekaw..
Mój samochód: Citroen C5 X7 2.0HDi, C4 3D 1.6HDi
Poj. silnika (cm3): 2000;1600
Paliwo: Diesel
Wersja:: 163KM Sedan , VTR-3D
Rok prod.:: 20102005
SKYPE - login: pedro-kalisz Pomógł: 71 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 2348 Skąd: Kalisz
Wysłany: 16 Październik 2015, 09:38
Jeżeli po "rozruszaniu" klap dziala to moze wskazywac na ich bliski koniec
_________________ LEXIA/PP2000
C5 X7 2.0HDi FAP 163KM na hydro
C4 3D 1.6 HDi
kiedyś:
GSA,BX 1.4, ZX 1.8i, ZX 1.4, BX 1.9D, XM 3.0V6 ,Xantia 1.8i, Xantia 2.1TD,Xantia 1.8i+gaz,C5 2.2HDi EXCLUSIVE HB, Xsara VTS 2.0 HDi, C4 Picasso 1.6 HDi, C5 FL 2.0HDi
Kliknij"POMÓGŁ"jak tak się stało
Koenig
Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: Diesel
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 2011
Dołączył: 17 Mar 2015 Posty: 6 Skąd: Miechów
Wysłany: 4 Styczeń 2016, 20:32
Sory za odkopanie tematu, ale nie chcę zakładać niepotrzebnie nowego a mój problem jest trochę zbliżony.
Moje auto to C5 X7 z 2011 roku, diesel, klima automatyczna, dwustrefowa. Auto kupiłem w marcu tego roku, wtedy nie zauważyłem żadnych problemów z ogrzewaniem. Latem pracowała już klimatyzacja - w zasadzie bez zarzutu. Dopiero później odniosłem wrażenie że ta automatyczna klima czasami żyje swoim życiem. Zmienia siłę nadmuchu dość niespodziewanie itp. Nie mniej jednak w niczym to jeszcze nie przeszkadzało i nie wzbudziło mojej podejrzliwości. Problem pojawił się gdy zrobiło się zimniej. Ogrzewanie niby działa (cały czas mam tryb auto) i coś tam nagrzewa, ale bardzo słabo. Nadmuch chuczy, ale efekt jest dość mizerny. Mam jeszcze dwa inne auta z automatyczną klimą i akurat dzisiaj zwróciłem uwagę, że to inne auto bardzo szybko się nagrzewa, przy ustawieniu 22 stopni po kliku minutach w aucie juz się nie da wytrzymać. W C5 natomiast nawet po przejechaniu 30-40km nadal jest chłodno.
Poczytałem kilka tematów o klapkach ale jako laik na razie słabo przyswajam. Przeczytałem gdzieś, że X7 już był wolny od problemów z klapkami, ale w innych tematach nie znalazłem potwierdzenia tej tezy. Ktoś ma wiedzę w tym temacie?
No i czy jest jakiś sposób aby zdiagnozować że przyczyna leży faktycznie w klapkach a nie np w zapowietrzonym układzie? Choć poziom płynu jest OK, a po takim czasie (jeśli coś było robione) już może układ sam by się odpowietrzył?
A może przyczyna leży jeszcze gdzieś indziej?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum