Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: robert
24 Sierpień 2010, 20:30
xantia dalej wkurzające cykanie konżektora
Autor Wiadomość
sidek15


Mój samochód: Xantia 1.8 8v 1994r
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: Pb
Wersja:: liftback
Rok prod.:: 1994
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Sierpień 2010, 17:18   xantia dalej wkurzające cykanie konżektora

Witam posiadam swoją cytrynkę od ponad roku ale mimo to nie mogę się uporać z cykaniem konżektora co 3-5 sek mimo napraw:
-nowa sfera konżektorowa i przedniego zawieszenia ( jest bardzo mięciutki)
-nowy zawór hamulcowy (nie regenerowany)
-regenerowana głowiczka wspomagania
-czyszczone korektory wysokości (samochód dosyć długo stoi w górze mimo braku antyopadu)
-oczywiście niedawno wymieniony płyn lhm Total

i to chyba na tyle jeżeli chodzi o hydraulikę sporo kasy mnie to kosztowało i nie chciał bym się teraz poddać. i już nie wiem co może dalej się rypać :-/

Może ktoś ma jakiś pomysł??

 
 
mhm
hydrocholik :)


Mój samochód: Renault Laguna
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: benzyniak
Wersja:: break
Rok prod.:: 1996
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 7 Sierpień 2010, 18:45   Re: xantia dalej wkurzające cykanie konżektora

sidek15 napisał/a:

Może ktoś ma jakiś pomysł??


Duże przecieki wewnętrzne kolumn ??

_________________
"MHM"
 
 
sidek15


Mój samochód: Xantia 1.8 8v 1994r
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: Pb
Wersja:: liftback
Rok prod.:: 1994
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Sierpień 2010, 19:09   

przecieków z siłowników nie ma wcale (aż byłem zdziwiony) jedyny pomysł który mi chodzi po głowie to że konżektor zdycha jeżeli jest to możliwe

 
 
robert
Aktywny



Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 1898
Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 8 Sierpień 2010, 11:45   

trzeba by sprawdzić wszystkie powroty, może wtedy coś wyjdzie, bo to że jaka część jest po regeneracji, lub nowa, to nie koniecznie oznacza że nie cieknie.

_________________
Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...

Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5042
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 10 Sierpień 2010, 00:23   

Zobacz przecieki z konżektora. Może on po prostu nie trzyma ciśnienia.

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
sidek15


Mój samochód: Xantia 1.8 8v 1994r
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: Pb
Wersja:: liftback
Rok prod.:: 1994
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27 Sierpień 2010, 15:03   

a który przewód odprowadza z konzektora??

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5042
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 27 Sierpień 2010, 18:13   

Jest to ten najgrubszy, tylko pewnie jeszcze łączy się on z trójnikiem i powrotem ze wspomagania, zanim trafi do zbiorniczka. Przynajmniej tak jest w XMie.

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
sidek15


Mój samochód: Xantia 1.8 8v 1994r
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: Pb
Wersja:: liftback
Rok prod.:: 1994
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Wrzesień 2010, 19:44   

sprawdziłem przecieki z tego przewodu i leje się płyn ale tylko w tedy kiedy zawór konżektorowy jest zamknięty zaczyna lać się płyn a gdy się otwiera by nabić się ciśnieniem to przestaje lecieć to chyba znaczy że konżektor jest trup

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA