Mój samochód: Xantia 1.8 8v 1994r
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: Pb
Wersja:: liftback
Rok prod.:: 1994
Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 64 Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Sierpień 2010, 17:18 xantia dalej wkurzające cykanie konżektora
Witam posiadam swoją cytrynkę od ponad roku ale mimo to nie mogę się uporać z cykaniem konżektora co 3-5 sek mimo napraw:
-nowa sfera konżektorowa i przedniego zawieszenia ( jest bardzo mięciutki)
-nowy zawór hamulcowy (nie regenerowany)
-regenerowana głowiczka wspomagania
-czyszczone korektory wysokości (samochód dosyć długo stoi w górze mimo braku antyopadu)
-oczywiście niedawno wymieniony płyn lhm Total
i to chyba na tyle jeżeli chodzi o hydraulikę sporo kasy mnie to kosztowało i nie chciał bym się teraz poddać. i już nie wiem co może dalej się rypać
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 8 Sierpień 2010, 11:45
trzeba by sprawdzić wszystkie powroty, może wtedy coś wyjdzie, bo to że jaka część jest po regeneracji, lub nowa, to nie koniecznie oznacza że nie cieknie.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 10 Sierpień 2010, 00:23
Zobacz przecieki z konżektora. Może on po prostu nie trzyma ciśnienia.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 27 Sierpień 2010, 18:13
Jest to ten najgrubszy, tylko pewnie jeszcze łączy się on z trójnikiem i powrotem ze wspomagania, zanim trafi do zbiorniczka. Przynajmniej tak jest w XMie.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: Xantia 1.8 8v 1994r
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: Pb
Wersja:: liftback
Rok prod.:: 1994
Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 64 Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Wrzesień 2010, 19:44
sprawdziłem przecieki z tego przewodu i leje się płyn ale tylko w tedy kiedy zawór konżektorowy jest zamknięty zaczyna lać się płyn a gdy się otwiera by nabić się ciśnieniem to przestaje lecieć to chyba znaczy że konżektor jest trup
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum