Mój samochód: Megane III / Clio II
Poj. silnika (cm3): 1.2, 1.6
Paliwo: 2 x Benzyna
Wersja:: Dynamique / Campus
Rok prod.:: 2011 Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Lut 2014 Posty: 696 Skąd: Lublin
Wysłany: 14 Styczeń 2016, 09:35
Jacoll napisał/a:
a jak się auto zachowuje ? Spierdziela na zakrętach cy cuś ?
Jak robię szybki zakręt w prawo (raczej długi łuk, gdzie mogę go przelecieć bez hamowania) to słychać i czuć taki efekt (na kierownicy), jakbym jechał po czymś w rodzaju poprzecznie ułożonych drążków albo po leżącej drabinie. Takie regularne terkotanie.
Na kanale wyszło, że przód jest dobry. Organoleptyczne wyszło, że luzów nie ma ale za to na trzepaku słychać
Nie wiem, może to maglownica?
Ech, czasem mam ochotę utopić ten samochód... Jak nie zawieszenie to elektryka. Jak nie elektryka to wydech. A jak nie wydech to...
Xantia była kapryśna ale zawsze było tak: objaw > diagnoza > usunięcie usterki. Nie dłużej niż w ciągu połowy dnia
Mój samochód: Megane III / Clio II
Poj. silnika (cm3): 1.2, 1.6
Paliwo: 2 x Benzyna
Wersja:: Dynamique / Campus
Rok prod.:: 2011 Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Lut 2014 Posty: 696 Skąd: Lublin
Wysłany: 15 Styczeń 2016, 13:42
Ludzie, magia i cuda na kiju...
Dziś Xsara była na przeglądzie technicznym i oprócz słabo łapiącego ręcznego na jedno koło diagnosta do niczego się nie przyczepił. Ale wziął autko na trzepaki. Dokładnie na te same, na których byłem kilka dni temu i wyszło, że tył jest nie teges. Otóż sytuacja jest taka: wcześniej było lewe i prawe jak w pierwszym poście, a dziś... 71% i 79%.
W związku z tym teraz będę zawracał głowę Wojtkowi bo makpersony mi nie domagają. Teraz na serwis tylko na zbieżność i badanie techniczne. A z naprawami tylko do Wojtasa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum