MAMUTH
Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: PB + LPG
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2003 Pomógł: 7 razy Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 155 Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Marzec 2016, 14:27 Wtryski benzyny
Witajcie,
mam do Was pytanie z grupy "widzi mi się". Mianowicie czy macie doświadczenie w czyszczeniu wtrysków benzyny ? Chodzi o to, że po wymianie wtrysków LPG zauważyłem znacznie sprawniejsze działanie na gazie a benzyna lubi się czasem zastanawiać co zrobić z korektami, podobnie jak na starych wtryskach gazu. TO dało mi do myślenia, że może przydałoby się wyczyścić benzynę.
Mianowicie macie jakieś na to domowe sposoby lub ewentualnie jakiś polecany zakład który w Łodzi mógłby to zrobić a w razie potrzeby zregenerować je aby jeszcze długo podziałały ?
MAMUTH
Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: PB + LPG
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2003 Pomógł: 7 razy Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 155 Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Wrzesień 2016, 10:59
Cześć,
chciałbym trochę odgrzać temat tych nieszczęsnych wtrysków. Chłodniejsze poranki i dłuższa jazda na PB zaczyna mnie wkurzać. Zacząłem kombinować czy uda się sprawdzić jak wtryski PB działają itp. W lexi znalazłem coś takiego jak test wtrysków i pytanie do was czy ktoś się kiedyś tym bawił ?
Oczywiście można wziąć słoik i zobaczyć jak wtrysk rozpyla paliwo itp? ale czy można w programie zrobić test pod tytułem dawki podawanego paliwa ?
Tak jak pisałem wcześniej na PB po odpaleniu w podglądzie korek widać, że strasznie leje paliwo, co sprawia, że ma problemy z reakcją na gaz (brak reakcji) a jak się próbuje ruszyć to strzela w rurę. Jak pamiętam przed problemem korekta długoterminowa była w granicach -2% a teraz mam rzędu -15% i nadal krótkoterminowa ciągnie w dół. Pojeździłem na PB dłuży czas i długoterminowa mi zjechała na -21% i zaczęły się problemy z odpaleniem.
Pytanie do was czy jesteście w stanie podpowiedzieć jak zrobić test wtrysków by ocenić ich stan czy dać sobie luzu i szukać używanej listwy w dobrym stanie ?
Pozdr
MAMUTH
Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: PB + LPG
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2003 Pomógł: 7 razy Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 155 Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Październik 2016, 10:18
Może komuś się kiedyś przydać informacja jak będzie miał podobny problem, więc napiszę jak udało mi się to opanować.
Wkurzało mnie to i postanowiłem trochę podłubać i problem okazał się dość banalny. Po wyjęciu listwy, pierwszy wtrysk okazał się cały zalany a wtyczka dosłownie pływała. Przyczyną był nieszczelny oring który po prostu przeciekał. Wymieniłem uszczelkę, wytarłem wtyczkę i wtyk i problem zniknął. Teraz nie mam problemu z duszącym się silnikiem a i korekty wróciły do normy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum