Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Korektor siły hamowania
Autor Wiadomość
mariuszaerox

Mój samochód: Citroen Saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1996
Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 127
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 22 Marzec 2016, 14:27   Korektor siły hamowania

Siemka, ma ktos jescze tutaj saxo ? :D potrzebowal bym zdjęcie korektora jak są podlaczone przewody hamulcowe, z którego kola gdzie.

 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4385
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 22 Marzec 2016, 15:14   

Mam Saxo, Puga 106 i aktualnie leży u mnie belka z AXa, nigdzie tam korektorów nie widziałem. Przewody idą z pompy po belce, przechodzą w elastyczne, a potem znowu stalowe i w cylinderki.

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
mariuszaerox

Mój samochód: Citroen Saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1996
Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 127
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 22 Marzec 2016, 21:23   

U mnie jest takie, tylko wgl nie ma tej sprężyny, może jak belkę zakładali to założyli to nie potrzebnie:

https://www.google.pl/sea...G5lD9uHbexLM%3A

 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 22 Marzec 2016, 21:32   

mariuszaerox z tyłu masz tarcze, czy bębny?

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
Rafal_93
Aktywny
LHM w żyłach


Mój samochód: Citroen C1
Poj. silnika (cm3): 998
Paliwo: PB
Wersja:: 5d
Rok prod.:: 2007
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 19 Sty 2014
Posty: 1096
Skąd: Brodnica
Wysłany: 22 Marzec 2016, 22:38   

wojtis1990, po twoim opisie twierdzę że posiadasz bębny z tyłu. Skuteczność hamowania tego typu układu nie wymagała widocznie zastosowania korektora siły hamowania. Osobiście nie spotkałem się jeszcze z samochodem (oprócz Xantii, ale to zupełnie inna historia i inna zasada działania tylnych hamulców) który posiadał tarcze z tyłu i układ był zmontowany bez korektora. A "kilka" samochodów sie oglądało od spodu.

Podsumowując: nie ma co gdybać, kolega odpowie na pytanie Jacka i będziemy dalej myśleć. Najlepiej podać VIN to sprawdzimy co w Cytrynie piszczy :D

_________________
Diagnostyka komputerowa w kujawsko pomorskim:
- LEXIA/PP2000
- VOLVO VIDA/DICE
- Uniwersalny diagnoskop
- Serwis i regulacje instalacji LPG
 
 
mariuszaerox

Mój samochód: Citroen Saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1996
Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 127
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 22 Marzec 2016, 22:57   

Tylko właśnie ja mam bębny hmm trochę to dziwne, może to nie korektor tylko taki "rozdzielacz" :D

 
 
Rafal_93
Aktywny
LHM w żyłach


Mój samochód: Citroen C1
Poj. silnika (cm3): 998
Paliwo: PB
Wersja:: 5d
Rok prod.:: 2007
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 19 Sty 2014
Posty: 1096
Skąd: Brodnica
Wysłany: 23 Marzec 2016, 15:10   

mariuszaerox, w takim razie szoruj do kanału i cyknij kilka fotek tego ustrojstwa. I podaj VIN to zobaczymy co sie okaże po rozkodowaniu.

_________________
Diagnostyka komputerowa w kujawsko pomorskim:
- LEXIA/PP2000
- VOLVO VIDA/DICE
- Uniwersalny diagnoskop
- Serwis i regulacje instalacji LPG
 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 23 Marzec 2016, 15:21   

mariuszaerox napisał/a:
Tylko właśnie ja mam bębny hmm

To na pewno nie masz korektora hamowania tyłu.
Rafal_93 napisał/a:
w takim razie szoruj do kanału i cyknij kilka fotek tego ustrojstwa. I podaj VIN

Najlepsze rozwiązanie. :-D

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
mariuszaerox

Mój samochód: Citroen Saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1996
Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 127
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 23 Marzec 2016, 17:18   

To jest dokładnie takie samo jak na fotce co dałem, tylko nie mam tej sprężyny jak na zdjęciu hmm

 
 
Rafal_93
Aktywny
LHM w żyłach


Mój samochód: Citroen C1
Poj. silnika (cm3): 998
Paliwo: PB
Wersja:: 5d
Rok prod.:: 2007
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 19 Sty 2014
Posty: 1096
Skąd: Brodnica
Wysłany: 23 Marzec 2016, 21:52   

mariuszaerox, podaj ten VIN

_________________
Diagnostyka komputerowa w kujawsko pomorskim:
- LEXIA/PP2000
- VOLVO VIDA/DICE
- Uniwersalny diagnoskop
- Serwis i regulacje instalacji LPG
 
 
mariuszaerox

Mój samochód: Citroen Saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1996
Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 127
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 23 Marzec 2016, 23:01   

Poskładałem to dzisiaj, póki co hamuje ale nie odpowietrzałem jeszcze tak w 100%. Jak robiłem tylko przewody na tyl to przodu nie musze odpowietrzać?

 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4385
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 23 Marzec 2016, 23:13   

mariuszaerox, odpowietrz zgodnie ze sztuką po kolei dla pewności, pamiętaj też że płyn warto wymieniać co 2-3 lata.

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
mariuszaerox

Mój samochód: Citroen Saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1996
Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 127
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 24 Marzec 2016, 07:30   

Ehh tylko boje się ze odpowietrzniki sie ukręcą :-/ z tylu juz musialem nowe cylinderki :-/

 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4385
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 24 Marzec 2016, 07:38   

Spryskaj odrdzewiaczem, delikatnie popukaj młoteczkiem od czoła, załóż oczkowy kluczyk i zdecydowanym ruchem szarpnij i powinny puścić. W innym przypadku trzeba rozwiercać.

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
mariuszaerox

Mój samochód: Citroen Saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1996
Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 127
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 24 Marzec 2016, 21:53   

Póki co tył zrobiłem, przód patrzyłem to obrabia się odpowietrznik, wiec pewnie tak łatwo się nie odkręci, wolałem odpuścić :P

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA