Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Dławienie na zimnym silniku
Autor Wiadomość
darius1990

Mój samochód: Xsara II VTR
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: pb/lpg
Wersja:: 2
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 43
Skąd: Białystok
Wysłany: 27 Styczeń 2017, 10:29   

Mam caly raport z parametrami. Moze wrzuce i ktos cos dostrzeze?

 
 
darius1990

Mój samochód: Xsara II VTR
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: pb/lpg
Wersja:: 2
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 43
Skąd: Białystok
Wysłany: 28 Styczeń 2017, 17:04   



 
 
MAMUTH

Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: PB + LPG
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2003
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 155
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Luty 2017, 15:16   

Dobra wiadomość, że z tym błędem chociaż Ci zawory przeżyją :) .

A tak na serio. Jeździłeś na samym PB przez jakiś czas tak aby zobaczyć czy przyczyna pochodzi z jazdy na LPG ? Jak na PB komputer nie zacznie korygować do normalnych wartości to znaczy, że trzeba szukać w innych miejscach jak sondy, map sensory itp. Jeżeli po np: tyg. jazdy na PB zacznie wracać Ci do normy to jasna sprawa, mapy LPG źle ustawione i rozjechały Ci mapy PB :) .

 
 
darius1990

Mój samochód: Xsara II VTR
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: pb/lpg
Wersja:: 2
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 43
Skąd: Białystok
Wysłany: 3 Luty 2017, 13:17   

Tydzien nie ale 3 dni ostatnie jezdze na pb z koniecznosci i jest tak samo

 
 
MAMUTH

Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: PB + LPG
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2003
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 155
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Luty 2017, 09:18   

Zakładając, że wszytko jest ok od strony czujników itp. a on nadal dziwnie chodzi to przypomniał mi się przypadek Taty w C2. On też ma 1.4 8V (myślę, że bardzo się nie różni) i tam ma regulowane zawory ręcznie. U niego problem polegał na tym, że na zimnym dławił się i dziwnie chodził, potrafił zgasnąć itp. Po rozgrzaniu już jakoś normalnie działał.

Może i u Ciebie regulacja zaworów pomoże, chyba, że już to robiłeś ?

 
 
darius1990

Mój samochód: Xsara II VTR
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: pb/lpg
Wersja:: 2
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 43
Skąd: Białystok
Wysłany: 13 Luty 2017, 18:18   

Sprobuje

 
 
darius1990

Mój samochód: Xsara II VTR
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: pb/lpg
Wersja:: 2
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 43
Skąd: Białystok
Wysłany: 1 Marzec 2017, 20:06   

Wymienialem rozrzad to i powiedzialem zeby mi mechanik wyregulowal te zawory. Bez zmian, dodatkowo cos mi czasem, nie czesto a jednak gdzies, nie wiem bo tylko przy jezdzie, stuknie, slychac to i czuc lekkie bicie w pedalach hamulca i sprzegla. A z tymi zaworami to niby odleglosc jest dobra ale co drugi i tak o cos zaczepia, !@#%^^&%^& wie, nie pamietam dokladnie co gadal mechanik

 
 
darius1990

Mój samochód: Xsara II VTR
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: pb/lpg
Wersja:: 2
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 43
Skąd: Białystok
Wysłany: 31 Maj 2017, 09:29   

Problem w koncu rozwiazany. Sam kupilem elm i pierwsze co zwrocilo moja uwage to przy pedale gazu wcisnietym w podloge przepustnica otwarta w 63%. Podciagnalem linke, do 80% wzroslo. Od razu inna jazda, szybko wchodzi na obroty i nic nie dusi. Szkoda tylko ze fachowcy z roznych warsztatow mi wczesniej wcisneli wymiane swiec i czujnika temperatury ktore byly ok.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA