Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Xantia - pozostałe problemy..
Autor Wiadomość
Krzychoo


Mój samochód: Citroen Xantia MKI
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Dosyć bogata :P
Rok prod.:: 1993
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 3 Marzec 2011, 20:26   Xantia - pozostałe problemy..

Witajcie.

Wiele już na forum mi wyjaśniliście, jednak mam jeszcze kilka problemów i pytań.

1.
Wskaźnik paliwa pokazuje cały czas rezerwę - uszkodzony czujnik/pływak ? Jeśli dobrze myślę to dostanę się do niego od środka samochodu pod tylnymi fotelami ?

2.
Jakie są wymiary linek do przedniej szyby kierowcy... bo co odmierzę to albo za krótka albo za długa... stare linki są zmęczone życiem i ciężko o wiarygodny pomiar... a nie chce kupować "nowego" mechanizmu...

3.
Da się jakoś zregenerować wkładkę drzwi kierowcy ? Zaprotestowała i nie mogę otworzyć samochodu z kluczyka... a w drzwiach pasażera nie mam wkładki tylko zaślepkę...

4.
Mam pod maską na wężu płynu chłodniczego taką jakby pompkę... idą do niej 2 kable... czerwony i czarny... podwieszone to jest na opasce zaciskowej... i nie wiem czy to tak ma być czy to dodatek jakiś... (Xantia BARDZO szybko się nagrzewa... moment i jest 80-90stopni)

5.
Rozważam montaż gazu IV gen. Jak 2.0 8v znosi sekwencję ?

Chyba tyle.... pomóżcie chociaż trochę... heh dzięki.

 
 
Nicpoń
inglisz ticzer


Mój samochód: Peugeot 406
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Benzyna
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 1996
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 378
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 4 Marzec 2011, 15:22   

Ad. 1
Bardzo dobrze myślisz :-)

Ad.2
Na allegro komplet wkładek kosztuje ok. 40pln, ale nie wiem co to warte

Ad. 5
Ogólnie silniki 8V dobrze znoszą gaz, a czy sekwencja? Myślę że wystarczy prosta instalacja założona na dolocie z odcięciem wtrysków i pompy paliwa - bardzo fajne rozwiązanie - auto pali na gazie tyle co na benzynie i nie ma żadnego strzelania w kolektor. No i koszt dużo niższy niż sekwencja

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5042
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 4 Marzec 2011, 18:13   

ad4. Przydała by się jakaś fotka
ad3. Nie wystarczy central? ;)

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
Krzychoo


Mój samochód: Citroen Xantia MKI
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Dosyć bogata :P
Rok prod.:: 1993
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Marzec 2011, 19:16   

Ok cykne fotke ;) A centrala mam niestety uszkodzonego... i muszę go wymienić... :-| Dlatego też zależy mi na sprawnych wkładkach. Zresztą temat wkładki już znam... dziś to wszystko rozbierałem i czyściłem, na razie działa... zobaczymy jak długo.

 
 
Krzychoo


Mój samochód: Citroen Xantia MKI
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Dosyć bogata :P
Rok prod.:: 1993
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Marzec 2011, 22:51   

Sorki że post pod postem ale mam już to zdjęcie. Chodzi o tą niby pompkę która jest przymocowana na opaskę i wychodzą z niej dwa kable...



 
 
donalehandro
Mechanik



Mój samochód: citroen bx
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: diesel
Wersja:: hathback
Rok prod.:: 1987
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 780
Skąd: zabkowice slaskie
Wysłany: 5 Marzec 2011, 08:14   

to jest jakas doroba . poprzedni wlasciciel sie bawil sie bawil przed toba

_________________
chwalcie pana i podawajcie amunicje http://www.kortunal.com/news.php nic tak nie cieszy, jak seria z pepeszy
 
 
Krzychoo


Mój samochód: Citroen Xantia MKI
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Dosyć bogata :P
Rok prod.:: 1993
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 5 Marzec 2011, 10:05   

Właśnie też tak podejrzewam... W tej chwili samochód w ciągu dosłownie 4-5 minut łapie 80stopni. Wielokrotnie w lecie miałem tak że w korku dostawała prawie 100 stopni i musiałem zjeżdżać i czekać aż ostygnie. Myślicie że bez żadnych problemów można wrócić do oryginału i wyrzucić to ustrojstwo ? Bo średnio mi się widzi pompka "latająca luzem" i dwa kable z przekaźnikiem walające się pod maską...

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5042
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 6 Marzec 2011, 11:47   

To wygląda jak dodatkowa, elektryczna pompa wody. Widocznie ktoś próbował zakładać pewnie webasto do autka na zimę. :lol: Pewnie ten silniczek teraz wcale nie działa i utrudnia krążenie wody. Proponuję to wywalić bo latem będą znowu problemy a uszczelka pod głowicą może już tego nie wytrzymać ;)

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA