Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 30 razy Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 1228 Skąd: Puławy
Wysłany: 9 Październik 2019, 11:29 Xantia II
Xantia II 1988
Dokładka pilota radiowego z modułem
Pytania:
Gdzie moduł centralnego znajdę
Opis dokładki jeżeli była robiona
Pytam,bo szukajka kompletnie nic mi nie wyszukuje w tym temacie
Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 30 razy Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 1228 Skąd: Puławy
Wysłany: 9 Październik 2019, 16:25
Nie wiem czy mam coś skopane ,mnie nadal szukajka nie działa
Dzięki za podanie,facet nie dokończył tematu a szkoda
_________________ KK
akustik
Mój samochód: Citroen C5MkI Fl
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2005 Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 95 Skąd: Gdynia
Wysłany: 9 Październik 2019, 19:04
Cześć wszystkim,
z tego co pamiętam, to mój mechanik odchylał wykładzinę przy lewej nodze poniżej skrzynki z bezpiecznikami i tam szukał odpowiedniego przewodu w grubej wiązce, która, jak zgaduję, szła do drzwi kierowcy.
Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 30 razy Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 1228 Skąd: Puławy
Wysłany: 11 Październik 2019, 16:29
Panowie to se porobiłem
Postanowiłem dziś wpiąć,nową centralkę radiową po stary moduł
Moduł znalazłem pod poduchą,za schowkiem
Wypiąłem kostkę,sugerując się wpisami z mk1,sprawdziłem
na jedynce stały +
na dwójce masa -
dalej są jeszcze dwie pary przewodów
na czwórce +
na piątce nic
na siódemce +
na ósemce nic
W drugim rzędzie jest jeszcze kilka,ale one chyba nie dotyczą centrala
Zasugerowany innymi opisami aby sprawdzić czy podana masa zamyka/otwiera
Podałem na 8 masę,brak reakcji
chyba z rozpędu lub diabeł mnie pokusił bezmyślnie podałem masę na 7,coś piknęło w okolicach wskaźników
Wpiąłem kostkę z powrotem,central po kluczyku nie chodzi wcale
Mało tego kluczyków nie można obrócić na zamykanie,ani zamknąć przyciskiem tylnych drzwi
Żeby był jeszcze większy problem auto nie odpala,tak na benzynie jak i na gazie (pompa benzin chodzi)
Dałem na dzisiaj spokój,jutro szukam dalej
Jak by ktoś coś wiedział w temacie ,czy schematy po polskiemu miał,to będę wdzięczny
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Sedan
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 13 razy Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 491 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 11 Październik 2019, 17:12
Robiłem to w ten sposób, że szukałem wysterowywanej masy i podłaczałem równolegle nową centralkę nie usuwając starej. Szukanie masy (na działającym układzie niestety): kluczykiem zamykasz drzwi kierowcy i z siłownika (typu master) masa pojawia się na centralce. "Mastery"są w drzwiach kierowcy nna 100% i czasem w przednich drzwiach pasażera.
Można też rozebrać drzwi kierowcy próbować dojść po kablach. Mogą (powinny) mieć te same kolory.
Możesz też masę z centalki wpiąć w drzwiach, sama centralka dobrze, aby była we wnętrzu auta.
Jeśli zrobiłeś zwarcie to pewnie poszedł bezpiecznik, od tego trzeba zacząć.
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4280 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 11 Październik 2019, 20:43
audikom, Nie chce martwić ale raz miałem zwarcie przy naprawie przelotki to poszedł bezpiecznik aby, a po zakupie Xsary zwarcie jakie było upaliło mi coś na jakimś Comie(tak określił elektronik) i na wtyczkach te wsuwki są tak delikatne że potem mimo że bezpiecznik zmieniony one już nie stykają się we wtyczce..Możesz mieć bezpieczniki na jakim module jak BSI tylko może w Xantii go jeszcze nie być, ale miały starsze auta też jakieś moduły komfortu zanim powstał komputer BSI zwanym;)
Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 30 razy Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 1228 Skąd: Puławy
Wysłany: 12 Październik 2019, 14:52
Na noc odpiąłem aku.
Rano wróciło do normy ,czyli central po kluczyku działa,auto odpala
Pilota i nowej centralki jednak brak
Będę się douczał i próbował dalej
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Sedan
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 13 razy Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 491 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 12 Październik 2019, 22:14
Pisałem już o tym. Znajdź masę wysterowującą siłownik typu master. Drzwi kierowcy. Kabel biegnie z drzwi do kabiny, a w niej do sterownika, który zlokalizowałeś. Możesz to podłączyć przy sterowniku jeśli jeszcze rozebrane. Tak naprawdę wszystko możesz podłączyć przy lewym nadkolu, potrzeba tylko stałego +12V, masy, po stacyjce +12V. Wszystko to masz pod kierownicą.
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 13 Październik 2019, 13:32
audikom, nastepnym razem podlaczaj przewody po uprzednim sprawdzeniu probowka z zarowka. Gwarantuje, ze centralny odezwie sie, a zadnego zwarcia nie zrobisz. W tym samochodzie sterowanie jest masa i dotkniecie styku odpowiadajacego za zamykanie i otwieranie skutkuje zadzialaniem centralnego zamka. Sprawdz tylko ktore wyjscia na sterowniku odpowiadaja za te funkcje i podlacz na stale przewody z nowej centralki ( oczywiscie sterujace ). Kolorami nie da sie okreslic, bo w Xantii kable oznaczone sa numerami.
Ostatnio zmieniony przez robson 17 Październik 2019, 22:05, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum