Mój samochód: Citroen C4GP
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: benzyna
Wersja:: C4 Grand Picasso
Rok prod.:: 2007 Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Mar 2019 Posty: 248 Skąd: Gdynia
Wysłany: 17 Grudzień 2021, 19:37
Robson, ja nie mam konta na fejsie i nie zamierzam mieć. Ale otwieram linka z fofkami bez problemu. Przed chwilą powtórnie.
Jasne,że obserwoję rozwój rekonstrukcji.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Sorki za brak odzewu, ale sytuacja była taka, że samochód zszedł na dalszy plan. Miałem też bardzo duże problemy z blacharzem, który mamił, zwodził aż wreszcie zniknął. Udało mi się jednak odzyskać auto i zrobić blacharkę.
Na ten czas, wstawione nowe progi oraz fragmenty nadkoli tylnych. Porobione przerdzewiałe mocowania, powycinane co trzeba w podłodze i powstawiane na nowo. Newralgiczne spawy cynowane i na to żywica. Powinno być dobrze. To co zostało to nalot (z wyjątkiem drzwi) i zabezpieczy to lakiernik.
W piątek jedziemy do lakiernika, który po 12 czerwca bierze samochód na warsztat. Do końca czerwca powinien być pomalowany.
Aktualizacja będzie częściej.
Kupione też:
- chłodnica,
- osuszacz,
- dokładki zderzaków i progów Zendera,
- tylny spojler zZendera,
- wszystkie gumy i łożyska tylnego zawieszenia,
- rozrząd;
- drzwi;
- zderzak MKI pod Zendera;
- lewa postojówka
Potrzebuję informacji o długości wymiarach przewodów hydraulicznych, aby zamówić je w PWP. Wstępnie uzgodniłem wymianę i serwis w Pile (SZMYTEK Robert Szmytkowski). Macie jakieś opinie?
Czy przewody od PWP miedziane wytrzymują ciśnienie? Można na nich polegać?
Robimy zmianę koloru. Docelowo ma być biała baza i na to klar.
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: E5 / LPG
Wersja:: TURBO
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 592 Skąd: centralna Polska
Wysłany: 24 Maj 2023, 09:23
Zapwiada się piękne auto, gratuluję.
ahigienix napisał/a:
Czy przewody od PWP miedziane wytrzymują ciśnienie? Można na nich polegać?
Ja mam już częściowo podmienione od roku i nie zaobserwowałem problemów.
Jedyne kontrowersje jakie słyszałem to możliwe problemy z odkręceniem w przyszłości, bo mogą zachodzić procesy elektro-chemiczne na styku różnych metali. Stare itak były całkowicie skorodowane więc nie powinno być gorzej, a oryginalne stalowe nie występują w przyrodzie więc jest mało alternatyw.
_________________ Klasykiem nie opłaca się jeździć na co dzień, ale warto.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum