Spotkał nas problem który dotyczy prawie każdej Xantii. Zgniła część stalowego przewodu wspomagania po stronie maglownicy. Jak wiadomo w środku jest dławik i jest ogromny problem z tym przewodem, nie można go wymienić na klasyczny bez zastosowania dławika który jest zakuty po stronie pompy LHM. Udało się naprawić przewód po uszkodzonej stronie. Zakuta złączka M16, redukcja M14xM10 i łącznik pod typową końcówkę hamulcową M10x1. Zgnity przewód stalowy zastąpiłem miedzianym 4,75mm i jest sukces. Nie cieknie, wspomaganie pracuje prawidłowo. Koszt części nie przekroczył 50zł.
Jest światełko w tunelu, ludzie od hydrauliki siłowej widzieli już podobne przewody z dławikami i są w stanie odtworzyć taki przewód. Poszukam gdzieś starego uszkodzonego i może uda się takowe robić od nowa. Citroen się na nas wypiął, ale hydrowozy muszą żyć wiecznie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum