borkowski
Mój samochód: C4 Picasso II
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2016
Dołączył: 11 Lut 2017 Posty: 1 Skąd: Kraków
zauważyłem dzisiaj przy sprawdzaniu korekt wtryskiwaczy, iż temperatura płynu chłodzącego utrzymuje się praktycznie cały czas w zakresie 95-99 stopni podczas postoju, podczas jazdy z predkoscia ok 120km/h dochodzi do ok 98 przy czym spada do ok 92-93 a nastepnie na nizszych obrotach ponownie wzrasta do ok 95-99. Jaki jest prawidłowy zakres pracy tego konkretnego silnika? Czy temperatura nie jest za wysoka? W ostatnim czasie wymieniany był termostat oraz niecałe 4000km temu rozrząd z pompą wody.
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4280 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 10 Luty 2024, 19:58
Co do prawidłowej temperatury nie podpowiem ,ale warto po takich zabiegach ,po czasie kolejny raz odpowietrzyć..bo nazbierać się może jeszcze powietrze..
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 9 Marzec 2024, 16:32
borkowski, Wszystko jest OK. Wentylator włącza się właśnie dopiero przed 100 st. Tylko przy lekkiej jeździe w chłodne dni, temperatura jest poniżej 80 stopni. Podobnie po załączeniu klimy w chłodne dni bo wentylator się załącza.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum