Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Gwizdnieta uszczelka.....
Autor Wiadomość
donalehandro
Mechanik



Mój samochód: citroen bx
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: diesel
Wersja:: hathback
Rok prod.:: 1987
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 780
Skąd: zabkowice slaskie
Wysłany: 2 Kwiecień 2012, 20:23   

powtarzam ........... jesli lhm w kabinie to DYSTRYBUTOR HAMULCOWY!!!!!!!!!!!!!!!! jesli plyn to nagrzewnica ,zawor zamykajacy doplyw plynu do nagrzewnicy lub tylko wezyk albo opaska zaciskowa. jesli w czasie deszczu, to uszczelki w drzwiach trzeba sprawdzic , mozliwe ze puscil klej do szyby lub jest dziura w podlodze :mrgreen: amen,

_________________
chwalcie pana i podawajcie amunicje http://www.kortunal.com/news.php nic tak nie cieszy, jak seria z pepeszy
 
 
banan
Mechanik


Mój samochód: Xantia Break
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON HDI
Wersja:: forte
Rok prod.:: 2000
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 890
Skąd: uk
Wysłany: 2 Kwiecień 2012, 21:36   

z deszczem dodalbym jeszcze jedno: moze wplywac przez wlot powietrza do wentylatora. jezeli jest zatkany odplyw.

 
 
donalehandro
Mechanik



Mój samochód: citroen bx
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: diesel
Wersja:: hathback
Rok prod.:: 1987
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 780
Skąd: zabkowice slaskie
Wysłany: 2 Kwiecień 2012, 21:45   

amen

_________________
chwalcie pana i podawajcie amunicje http://www.kortunal.com/news.php nic tak nie cieszy, jak seria z pepeszy
 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 7 Kwiecień 2012, 01:34   

Szczepan napisał/a:
raczej napewno nagrzewnica i bedzie duzo roboty zeby wyciagnac :-(


To tylko chyba w Xantiach bo w XMie to 5min roboty ;)

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
stasek
stasek


Mój samochód: citroen xm
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: limusine
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 93
Skąd: k-kozle
Wysłany: 21 Sierpień 2012, 20:16   

Wyniki autopsji:

-trzeci garnek wyplukany
-przytkana chlodnica, dwie trzecie powierzchni mialo przeplyw powietrza
-nieszczelnosci na egr i kolektorach
-i lejaca uszczelka pokrywy


Bedzie zyl!!!!!
Fotki wrzuce po zakonczeniu prac.



Powierzchnie cylindrow ze sladami honowania, turbina w bdb stanie.

_________________
desmobiker
xm 2,1td automat


NIERÓB NICZEGO NA SIŁE, WEŻ WIĘKSZY MŁOTEK!
 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 22 Sierpień 2012, 14:55   

stasek, Widać ślady przedmuchów na uszczelce? A jak wygląda głowica? Są widoczne ślady pęknięć?

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
stasek
stasek


Mój samochód: citroen xm
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: limusine
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 93
Skąd: k-kozle
Wysłany: 23 Sierpień 2012, 20:36   

Uszczelka wielowarstwowa, lekkie uszkodzenie przy trzecim garku miedzy cylindrem a kanalem wodnym.
Glowica bez uszkodzen i wzerow, silnik ponoc byl uszczelniany lecz bez wyrownywania glowicy. pekniec nie stwierdzono, zawory siedza wysoko tzn nie sa wklepane w gniazda.
Ubytki oleju w silniku spowodowane byly nieszczelnosciami i zbyt wysoka temperatura pracy oraz luznymi opaskami [oryginalnymi] ktore z wiekiem nie spelnialy zadania.


Prace postepuja, to uszczeleczka to opaska to przewodzik.

Mam nadzieje ze sie odwdzieczy :-)

_________________
desmobiker
xm 2,1td automat


NIERÓB NICZEGO NA SIŁE, WEŻ WIĘKSZY MŁOTEK!
 
 
stasek
stasek


Mój samochód: citroen xm
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: limusine
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 93
Skąd: k-kozle
Wysłany: 30 Sierpień 2012, 20:34   

Glowica peknieta....... :-(

_________________
desmobiker
xm 2,1td automat


NIERÓB NICZEGO NA SIŁE, WEŻ WIĘKSZY MŁOTEK!
 
 
stanryba

Mój samochód: xm
Poj. silnika (cm3): 2446
Paliwo: on
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 1995
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 130
Skąd: Białystok
Wysłany: 31 Sierpień 2012, 10:18   

stasek, do tego silnika tanio kupisz używaną. Dużo taniej jak do 2.5 td. Uszy do góry.

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 31 Sierpień 2012, 14:12   

Okazuje się, że już nawet 2,1TD się kończą... To już swoje lata ma i setki tysięcy km. Już kilku naszych kolegów miało taki przypadek w 2,1TD... Właśnie wczoraj jeden kolega także oznajmił, że pękła mu głowica....

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
stasek
stasek


Mój samochód: citroen xm
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: limusine
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 93
Skąd: k-kozle
  Wysłany: 11 Wrzesień 2012, 20:17   

Mam szczelna przeszlifowana glowice!!!!!!

Zaczelo sie powolne skladanie i weryfikacja czesci.

Bedzie zyc!!!!!! :-D

_________________
desmobiker
xm 2,1td automat


NIERÓB NICZEGO NA SIŁE, WEŻ WIĘKSZY MŁOTEK!
 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 12 Wrzesień 2012, 14:41   

stasek, To ta od Wodniczka?

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
stasek
stasek


Mój samochód: citroen xm
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: limusine
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 93
Skąd: k-kozle
  Wysłany: 24 Wrzesień 2012, 19:44   

Od Wodniczka. niestety mial pekniety blok silnika.

Po przebiegu 400km gadzina doszla do siebie, jest moc, spadek spalania i to znaczny, rowne szybkie odpalanie, i zadnych dymow.

Wymieniona zostala chlodnica, glowica, pastylki na zaworach, dzwigienki, oraz walek, wszystko pomierzone i sprawdzone, wtryski paliwa sprawdzone 155 do 160bar otwarcie i piekna mgielka, hydropopychacze twarde, EGR zaslepiony w wydechu zaspawany bo sroby sie urwaly, w kolektorze ssacym wstawiona zaslepka [ ale to dobre miejsce na blow off].

Stan plynu w normie, oleju takze, przy 110km\godz pracuje cichutko prawie jak benzyna, mowiac krotko ZYJE!!!!! :-)

_________________
desmobiker
xm 2,1td automat


NIERÓB NICZEGO NA SIŁE, WEŻ WIĘKSZY MŁOTEK!
 
 
stasek
stasek


Mój samochód: citroen xm
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: limusine
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 93
Skąd: k-kozle
Wysłany: 1 Październik 2012, 20:24   

Przy okazji zmienione zostaly laczniki dolotu, zbrojony waz olejo i benzyno odporny plus szerokie opaski aby ich nie rozdelo, foki w galerii.

_________________
desmobiker
xm 2,1td automat


NIERÓB NICZEGO NA SIŁE, WEŻ WIĘKSZY MŁOTEK!
 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 2 Październik 2012, 17:03   

stasek, Aby nie szukać można dać tu linki ;)


Nowe łaczniki na dolocie polus opaski



A swoją drogą to bogatą galeryjkę techniczną ma kolega KLIK
Proszę dorzucać takie fotki w dziale fotek technicznych aby łatwiej było do nich dotrzeć.

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA