Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwny problem z radiem
Autor Wiadomość
dudu

Mój samochód: C3
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: diesel
Wersja:: Furio
Rok prod.:: 2005
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 50
Skąd: Pleszew
Wysłany: 10 Maj 2012, 11:40   

Przekaźnik ma taką budowę, że jak podasz na niego napięcie, to nastąpi zadziałanie (zwarcie styków głównych zwiernych) objawia się to dźwiękiem podobnym do tego, jak byś szybko zamykał kieszeń kasety (ze starszych radioodbiorników).
tak w przybliżeniu.
U ciebie to wygląda tak, jakby te styki załączały i rozłączały się naraz.
Jeśli tak się dzieje, to ewidentnie jest do wymiany. Co może się z nim stać przez to?
Nadpalą się styki główne i przestaną przewodzić.
Lepiej oddaj auto do elektryka niech on to zobaczy. Na odległość ciężko tak określić.
A może to nie przekaźnik?


lucek napisał/a:
gdzie ta sruba do odkrecenia tunelu srodkowego?

Tunel składa się z dwóch cześci.
Jedna to maskownica, która wygląda tak:

Na tunelu wygląda tak: (na niej widnieje napis C3)

Ta osłona schodzi przez mocniejsze szarpnięcie. Nie jest mocowana na śruby, a na zatrzaski.

Natomiast tunel odkręcasz śrubą, która jest pod zaślepką na samym końcu tunelu.
(na końcu - za przednimi fotelami - masz dwa "schowki" np. na puszkę browara, lub napoju. Na dnie jednej z nich jest zaślepka, a pod nią śruba).
Po odkręceniu tej śruby nie zdejmiesz całkowicie tunelu, tylko go uniesiesz.
Nadal będzie trzymać przód tunelu (tam, gdzie gałka biegów i przełączniki do el. szyb).
Nie musisz tego odkręcać do pociągnięcia kabli.
Ale do linki to chyba będziesz musiał.
Tu już ci nie pomogę, bo całego tunelu nie zdejmowałem.
Wiem tylko, że meszek zmiany biegów jak i cześć uchwytu na napoje z przełącznikami również są mocowane na zatrzaski i schodzą z łatwością.


Cytat:
esli kluczyk czasami dziala a czasami nie(o otwieranie chodzi) to problemy z imobi?

Nie. Immobiliser działa tylko do zabezpieczenia auta przed odpaleniem z innego kluczyka, nie oryginalnego, bez kodu immo.
Z tego, co mi wiadomo, nie ma on wpływu na zamek centralny.

Jeśli bateria wymieniona, a problem nadal sie pojawia, (na dodatek znika po krótkiej jeździe) to winą może być za niskie napięcie na centralce.
Suma sumarum znowu wracamy do tego nieszczęsnego akumulatora, który zapewne jest niedoładowywany, lub nie trzyma napięcia.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA