Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja zawieszenia nie działa.Opadł.
Autor Wiadomość
piotrus_11

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: Benzyna
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 30
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 29 Kwiecień 2012, 19:42   Regulacja zawieszenia nie działa.Opadł.

Jeden problem nie zamknięty do końca (instalacja gazowa) a mamjuz kolejny po hamulcach.
Auto dzisiaj leży na przysłowiowej glebie,wierczorem było OK.
Zadnych błedów wyświetłacz nie pokazuję a pompa nie pracuje bo jej nie słychać.
Wycieków nie zauważyłem olej w zbiorniu ma odpowiednią ilość,
Nie wiem co robić,miesiąć temu był
wymieniany główny przewód zasilający zawieszenie a teraz znowu gleba i pewnie laweta bo jak zajechac do serwisu. Co można by sprawdzić we własnym zakresie?
Pojęcie w miare mam (tydzień temu trzeba było wymienić tylne zaciski wraz z tarczami oraz klocki ) po wymianie było ok do dzisiaj.Prosze o info co sprawdzić ,rano będe dzwonił na serwis w Chorzowie lub Gliwicach ,podejrzewam że i tak w tym tygodniu nic załatwię.

 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 29 Kwiecień 2012, 19:57   

piotrus_11, Zacznij może od tego ;-)

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
piotrus_11

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: Benzyna
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 30
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 29 Kwiecień 2012, 20:04   

Jacoll napisał/a:
piotrus_11, Zacznij może od tego

Bezpiecznik w kabinie czy pod maską ?

 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 29 Kwiecień 2012, 20:06   

Z tego co posiadam - opisane jest konsola, więc chyba w kabinie. :-)

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
piotrus_11

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: Benzyna
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 30
Skąd: Ruda Śląska
  Wysłany: 29 Kwiecień 2012, 20:38   Regulacja zawieszenia.

Bezpieczniki wszystkie sprawdzone sa OK ,nr 23 też.
Sprawdziłem przed momentem.

 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 29 Kwiecień 2012, 20:51   

piotrus_11, Z tego co się orientuję, to C5 ma pompę elektryczną. Sprawdź, czy dochodzi zasilanie do pompy. Może pomimo dobrego bezpiecznika coś się gdzieś rozłączyło. :roll:

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
grigori333
Aktywny
Janusz



Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3599
Skąd: Olkusz
Wysłany: 29 Kwiecień 2012, 20:51   

W C5 pompa jest nie zależna od reszty , więc albo padła pompa albo jej zasilanie.
Proponuje na początek sprawdzić czy dochodzi prąd do pompy .

_________________
niech moc będzie z DS
 
 
piotrus_11

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: Benzyna
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 30
Skąd: Ruda Śląska
  Wysłany: 2 Maj 2012, 13:08   Zawieszenie opadło.

Witam
Auto w serwisie do wymiany blok hydro-elektroniczy ,na silniku (jego obudowie ) jest cały czas napięcie.Koszt powala z nóg 3,5 tyś.Ma ktoś z forumowiczów namiary na pewnego sprzedawcę jesli chodzi a ta pompę,Proszę niech się odezwie. Zawieszenie hydroactiv plus ( z trybem sport).

 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 3 Maj 2012, 23:20   

piotrus_11, A ewntualnie z jakiegos rozbitka lub anglika ??? :roll: Faktycznie cena powala na kolana :-/

A moze cos takiego ?? http://allegro.pl/pompa-h...2274319620.html

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
grigori333
Aktywny
Janusz



Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3599
Skąd: Olkusz
Wysłany: 4 Maj 2012, 06:51   

I to w Dąbrowie to z Rudy nie daleko
Jeżeli chodzi o gościa to godny polecenia , sam u niego robiłem zakupy i nigdy nie było problemów np. klakę kupiłem z wymianą i zrobił mi to na parkingu beż dodatkowych opłat .

_________________
niech moc będzie z DS
 
 
piotrus_11

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: Benzyna
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 30
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 6 Maj 2012, 20:39   

Dzwonilem ,wystawiona pompa jak w opisie aukcji do C5 II generacji ,obiecał że na środę załatwi do I generacji z opcją sport.Mam nadzieję że bedzie pasowała ale jakby co obiecał że w wymianą nie bedzie problemu.
Do wymiany jest jeszcze wiązka elektryczna pompy ,czy miał ktoś ja przetartą i przez to poszedł silnik a nie bezpiecznik?

 
 
Sm0kus
Mechanik
ST Radical Solutions


Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 784
Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 7 Maj 2012, 10:46   

Piotrus, a jest mozliwosc, zebym dostal twoja zepsuta pompe hydro do "rozebrania", jak juz bedziesz mial nowa?? Moze sie czegos madrego o tym ustrojstwie naucze, moze uda mi sie ja naprawic metodami domowymi?? Niestety nic nie moge zagwarantowac, procz wiedzy dla przyszlych pokolen Kaszalotowcow... (chodzby zdjecia z rozbiorki, poszczegolne czesci, moze jakis schemat zlozeniowy nawet zmajstruje). Wydaje mi sie, ze to nie moze byc trudne (ot zwykla pompa tloczkowa 56bar + serwomotorek elektryczny sterowany elektronicznie).

Czuje ze jak tak dalej pojdzie, to sobie serwis C5 otworze i forumowicze beda mieli 50% znizki na wymodzone przezemnie patenty... ;)

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 7 Maj 2012, 18:56   

Sm0kus napisał/a:
Niestety nic nie moge zagwarantowac, procz wiedzy

Wiedza jest nawet ważniejsza od naprawienia pompy ;) To będzie tzw. badanie niszczące ;)
Choć myślę, że trzeba było by w niej wymienić tylko silniczek elektryczny lub przewinąć w zakładzie elektrycznym. Mechanicznie powinna być sprawna.

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
piotrus_11

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: Benzyna
Wersja:: SX
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 30
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 7 Maj 2012, 19:42   

Jeżeli spalił się silnik to pódzie do naprawy ,mam znajomego co mi to załatwi.Auto ma faktycznie przejechane 69tyś więc sama pompa powinna być OK.
Jak dostanę wymienioną pompe oraz wiązkę to bede wiedział co się stało ,Panowie w serwisie sa bardzo wymijający w swoich wypowoiedziach a mnie interesuje jak sie to stało że silnik ma przebicie i bezpiecznik nie zadziałał.Słyszałem że wiązka zasilająca pompe była zle zabezpieczana i dochodziło do zwarcia.
Póki co potrzebuje pilnie go postawić na nogi.A pompa dopiero w środę ma być.

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 7 Maj 2012, 19:48   

piotrus_11 napisał/a:
Słyszałem że wiązka zasilająca pompe była zle zabezpieczana i dochodziło do zwarcia.
Ależ to jakoweś bzdury! Jeżeli wiązka by miała zwarcie, to by poszedł bezpiecznik! Prąd wtedy by nie szedł przez silnik, tylko kończył by się na tej wiązce. Po prostu uzwojenia silnika się przegrzały lub skończyły się szczotki, które nie mają ogranicznika i zwarło komutator. Myślę, ze właśnie to ostatnie będzie przyczyną.

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA