Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Wskaźnik poziomu paliwa - problem.
Autor Wiadomość
refresh

Mój samochód: X
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Pb
Wersja:: Ht
Rok prod.:: 1993
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 9
Skąd: Lca
Wysłany: 20 Lipiec 2012, 21:03   Wskaźnik poziomu paliwa - problem.

Witam, mam problem - wskaźnik poziomu paliwa pokazuje mi głupoty, jest jakby przesunięty o połowę wartości do góry, a nawet nie zawsze ;) , powiedzmy 30 litrów w zbiorniku - pokazuje kreskę pod pełnym, zostało z 10 litrów - pokazuje ponad połowę, nie ma nic - pokazuje 1/4, jak jest z 2L to mi dopiero zapali rezerwę.

Pływak w baku ma już swoje lata i widać zużycie, lecz działa on poprawnie - zmienia wartości na zegarach lecz na nieprawidłowe.
Wszystkie kostki posprawdzane, zero zaśniedziałych styków itp, kable całe.
Zegary rozkręcane sprawdzane pod kątem starych lutów, pęknięć ścieżek itp - jest ok.

Producent - sagem.

Na jakimś forum czytałem kiedyś o tym że ten typ tak ma, a konkretnie sagem i wymiana na jeagera załatwia sprawę - czy ktoś mógłby potwierdzić tą informację żebym nie kupował zegarów na darmo,stówa piechotą nie chodzi ;)

Gdyby był on nawet przeskalowany o tą połowę do góry to by mi to nie przeszkadzało, ale ten wskaźnik potrafi pokazywać różne głupoty i strasznie to przeszkadza w jeździe, nawet na LPG :) nigdy nie wiadomo ile paliwa tam się kryje ;P

 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 22 Lipiec 2012, 21:01   

refresh, Najlepiej jak znajdziesz gdzieś na miejscu drugie zegary i przed zapłatą wrzuta do auta celem sprawdzenia. ;-)

Skąd ta pewność, że pływak jest na 100% sprawny i jest to wina zegarów ?? :roll:

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
jedras.gda
Mechanik



Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PG+LPG
Wersja:: Kombi
Rok prod.:: 2004
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 320
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22 Lipiec 2012, 23:01   

Na początek najlepiej sprawdzić, czy nie ma zimnych połączeń lutowniczych, po stronie wskaźnika paliwa. Jak np. wymieniałem u siebie zegary w XMie, to po przekręceniu kluczyka wskazówka szła od razu na zero i świeciła się rezerwa.

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 24 Lipiec 2012, 05:06   

Najprędzej może być zużycie na płytce drukowanej pływaka. Ścieżki pewnie już się poprzecierały i dlatego pokazuje głupoty.

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
robert
Aktywny



Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 1898
Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 29 Lipiec 2012, 09:53   

Jakby co to mam wskaźnik na zbyciu (wprawdzie od HDI), używka ale działała. pisz na PW

_________________
Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...

Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA