Po przejechaniu niewielkiej odległości z nie dokonca podniesionym zawieszeniem coś sie stało jak jade na nierownej nawierzchni słychac pukanie z lewej strony. Troche jakby metaliczny dzwiek. Najbardziej jest to odczówalne przy szybszej jeżdzie na uskokach drogi jak zawieszenie bardziej sie ugina. Na postoju i mocnym nacisnieciu na hak (bujając auto) także to słychac wiecie co trzeba sprawdzić? Droga jest naprawa zawieszenia w C5? Posiadam auto od niedawna i nie znam jeszcze dobrze budowy tylnego zawieszenia.
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 31 Październik 2012, 11:48
Budowa zawieszenia jest podobna jak w każdym innym samochodzie. Różnica polega w sposobie amortyzacji nierówności.
Jeżeli chodzi o ceny to nie są najwyższe.
Co do twojego problemu to ja bym, sprawdził czy coś się czasami nie poluzowało, np. jakieś śruby.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Nie wiem czy mogło sie cos poluzowac bo stało sie to po tym jak przejechałem jakąś odległość na niskim zawieszeniu. W takim przypadku jak nie ma amortyzacji co jest najbardziej narazone na uszkodzenie jakies tuleje może amortyzatory?
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 784 Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 31 Październik 2012, 12:24
Sugeruje wjechanie na kanal i pozwolic diagnoscie to obejzec na plytach przesuwnych: koszt ok. 20zl (za flaszke).
Sugeruje sie przygladnac: sworznie przednich wahaczy, laczniki stabilizatora, mocowanie stabilizatora (gumy) z przodu oraz lozyska tylnych wahaczy. To sa miejsca gdzie cos moze "stukac". Wykluczam natomiast koncowki drazkow kierowniczych - bo slyszalbys stuki przy szybkim skrecaniu kierownica.
_________________ Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 31 Październik 2012, 12:25
Wprawdzie nie ma amortyzatorów, ale chyba najprościej będzie wjechać na kanał i pooglądać, lub chociaż podnieść na lewarku, ściągnąć koło i sprawdzić.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 784 Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 31 Październik 2012, 13:27
Pamietaj ze to C5... jakim lewarku?!:D Tutaj sie kola same zmieniaja/sciagaja (no, wiem, przesadzam, ale o malo co), tylko trzeba miec ze soba jakis pieniek/stosik cegiel:D
Generalnie plyty beda szybsze i pewniejsze (i mniej z tym klopotu i brudzenia sie w aktualna aure). A 20zl nie majatek.
_________________ Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum