Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
citroen c 5 2.0 hpi
Autor Wiadomość
grzegorz861227

Mój samochód: cytryna
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna
Wersja:: ex
Rok prod.:: 2006
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 61
Skąd: dobroslaw
Wysłany: 31 Sierpień 2012, 22:13   citroen c 5 2.0 hpi

witam mam pytanie ile wasze c 5 2.0 hpi maja tzn powinny miec obrotow na biegu jalowym??
a druga sprawa czy wasze c 5 tez klekocza jak diesel dopuki sie nie rozgrzeja?bo na cieplym silniku juz tak nie klekocze.z gory dzieki za odp

 
 
bik3rz

Mój samochód: Jaguar XF
Poj. silnika (cm3): 3000
Paliwo: diesel
Wersja:: Sedan
Rok prod.:: 2012
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 152
Skąd: Northampton / UK
Wysłany: 1 Wrzesień 2012, 14:20   

ja miałem obroty na jałowym ok 600-700 o ile dobrze pamiętam, po rozgrzaniu silnika oczywiście.

i tak, te silniki klekoczą jak diesel'e (poprawcie mnie jeśli się mylę, ale to dlatego, że wtrysk działa na tej samej zasadzie - jest to wtrysk bezpośredni)

_________________
1. pug 206 - 1.1 - 60bhp
2. kaszalot c5 - 1.8 - 117bhp
3. kaszalot c5 - 2.0 hpi - 140bhp
4. volvetta s60 - 2.0T - 180bhp
5. jagu xf - 3.0DS - 275bhp
 
 
grigori333
Aktywny
Janusz



Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3599
Skąd: Olkusz
Wysłany: 1 Wrzesień 2012, 18:10   

grzegorz861227, u mnie dokładnie tak samo jak u bik3rz,
bik3rz napisał/a:
poprawcie mnie jeśli się mylę, ale to dlatego, że wtrysk działa na tej samej zasadzie - jest to wtrysk bezpośredni)
nie mylisz się

_________________
niech moc będzie z DS
 
 
roman40

Mój samochód: citroen c5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: benzyna
Wersja:: exclusiv HPI
Rok prod.:: 2003
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 195
Skąd: FRANKFURT-MAIN
Wysłany: 2 Wrzesień 2012, 10:05   

Mniej więcej tak ,jak u mnie ( chyba ) :

http://www.youtube.com/watch?v=mr0O3OFjvZo

_________________
http://badbull69-73.pl.tl/
 
 
grzegorz861227

Mój samochód: cytryna
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna
Wersja:: ex
Rok prod.:: 2006
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 61
Skąd: dobroslaw
Wysłany: 2 Wrzesień 2012, 18:56   

a po rozgrzaniu to narmale ze silnik chodzi normalnie jak benzyna?

 
 
grigori333
Aktywny
Janusz



Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3599
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2 Wrzesień 2012, 19:11   

U mnie klekota czy zimny czy ciepły

_________________
niech moc będzie z DS
 
 
Sm0kus
Mechanik
ST Radical Solutions


Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 784
Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 3 Wrzesień 2012, 09:14   

A u mnie nie klekotal prawie wcale. Chwilke tylko jak byl zimny. Slyszalem ze to kwestia oleju. Jak sie leje zalecany olej to prawie nie klekocze (info z ASO, ale dlaczego tak mowia to nie trzeba tlumaczyc nie - wymiana oleju 0.8 roboczogodziny). Druga sprawa jest taka, ze to klekocze najczesciej kolo zmiennej fazy rozrzadu tzw. wariator. Cos mu tam nie sztymuje po jakims czasie i powinno sie je wymieniac co 120kkm czy 180kkm teoretycznie wraz z rozrzadem - ale koszt to ponad 1500zl za samo kolo. Instrukcja podaje ze jest to element "nienaprawialny" ale zauwazylem ze wiele jest klamstw w tej intrukcji (nierozbieralna pompa WC paliwa, nierozbieralna pompka w baku, nienaprawialna pompa Hydractive - wszystko bzdury).

 
 
grzegorz861227

Mój samochód: cytryna
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna
Wersja:: ex
Rok prod.:: 2006
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 61
Skąd: dobroslaw
Wysłany: 20 Październik 2012, 06:14   

martwi mnie te klekotanie.bo gdy jest zimny wydaaje mi sie ze klekocza zawory.bo gdy sie rozgrzeje po10km chodzi normalnie jak benzyna zero klekotania.olej wymieniony jesli ktos wie to prosze o pomoc gdzie mam szukac przyczyny.bo obiaw jest dziwny.z gory dzieki

 
 
bik3rz

Mój samochód: Jaguar XF
Poj. silnika (cm3): 3000
Paliwo: diesel
Wersja:: Sedan
Rok prod.:: 2012
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 152
Skąd: Northampton / UK
Wysłany: 20 Październik 2012, 16:15   

to (na bank?) wariator, o którym wspominał wcześniej Smoku. znajomy wymieniał i klekotanie ustało całkowicie

_________________
1. pug 206 - 1.1 - 60bhp
2. kaszalot c5 - 1.8 - 117bhp
3. kaszalot c5 - 2.0 hpi - 140bhp
4. volvetta s60 - 2.0T - 180bhp
5. jagu xf - 3.0DS - 275bhp
 
 
roman40

Mój samochód: citroen c5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: benzyna
Wersja:: exclusiv HPI
Rok prod.:: 2003
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 195
Skąd: FRANKFURT-MAIN
Wysłany: 20 Październik 2012, 17:06   

bik3rz,
twój kolega może i miał uwalony wariator.Może był tylko brudny (bo jest regulowany ciśnieniem oleju,Może to być również zawór ciśnienia na wariatorze ,Może coś innego ,np. hydrozawory albo cholera wie co,dlatego nie pisz NAPEWNO bo jeszcze gościu kupi wariator za ponad 1000 zł i będzie miał LIPE.

_________________
http://badbull69-73.pl.tl/
 
 
bik3rz

Mój samochód: Jaguar XF
Poj. silnika (cm3): 3000
Paliwo: diesel
Wersja:: Sedan
Rok prod.:: 2012
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 152
Skąd: Northampton / UK
Wysłany: 21 Październik 2012, 10:54   

dlatego też, mimo wszystko poddałem to wątpliwości, stawiając znak zapytania w nawiasie :) jeśli nie jest to zbyt czytelne w ten sposób, to przepraszam, nie chciałem nikogo wprowadzić w błąd, a już na pewno naciągać na taki wydatek :)

_________________
1. pug 206 - 1.1 - 60bhp
2. kaszalot c5 - 1.8 - 117bhp
3. kaszalot c5 - 2.0 hpi - 140bhp
4. volvetta s60 - 2.0T - 180bhp
5. jagu xf - 3.0DS - 275bhp
 
 
grzegorz861227

Mój samochód: cytryna
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna
Wersja:: ex
Rok prod.:: 2006
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 61
Skąd: dobroslaw
Wysłany: 21 Październik 2012, 15:04   

a jaka wartosc pokazuje u was wskaznik temp oleju bo u mnie po przejechaniu 10 km unosi sie dopiero powyzej tych 2dolnuch kresek i tak trzyma sie caly czas wiec moze w tym jest problem bo zauwazylem ze jak tak jest to nie klekocze.

 
 
grzegorz861227

Mój samochód: cytryna
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna
Wersja:: ex
Rok prod.:: 2006
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 61
Skąd: dobroslaw
Wysłany: 26 Październik 2012, 19:46   

...????

 
 
roman40

Mój samochód: citroen c5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: benzyna
Wersja:: exclusiv HPI
Rok prod.:: 2003
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 195
Skąd: FRANKFURT-MAIN
Wysłany: 26 Październik 2012, 20:13   

U mnie tak jak u ciebie,A więc masz normalnie.
Zbąszynek,ten koło Zbąszynia?

_________________
http://badbull69-73.pl.tl/
 
 
Sm0kus
Mechanik
ST Radical Solutions


Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 784
Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 27 Październik 2012, 10:26   

Kolego, juz pisalem ze masz diesla w benzynie i dlatemu klekocze... :P Tak jak diesel - jak sie zagrzeje to przestaje klekotac:P

_________________
Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6

checkengine.com.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA