Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: robert
24 Styczeń 2013, 15:27
Saxo 1.1 odpala tylko na zimnym
Autor Wiadomość
robert
Aktywny



Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 1898
Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 3 Listopad 2012, 14:44   

Ten przy chłodnicy steruje wiatrakiem/wiatrakami.
Zielony podaje sygnał do komputera, co ciekawe jak go wykręcisz to płyn nie leci - przynajmniej tak miałem w ax z tym samym silnikiem

_________________
Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...

Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 3 Listopad 2012, 20:43   

Zawsze można jeszcze go sprawdzić. :-D



czujnik temp..jpg
Plik ściągnięto 10460 raz(y) 9,39 KB

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
krymin26

Mój samochód: citroen saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: benzyna
Wersja:: ok
Rok prod.:: 96
Dołączył: 01 Lis 2012
Posty: 23
Skąd: Elbląg
Wysłany: 3 Listopad 2012, 21:09   

Elektryka to to moja gorsza strona, ale możesz napisać jak to zrobić, może ogarne. :mrgreen:

 
 
robert
Aktywny



Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 1898
Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 4 Listopad 2012, 02:10   

Ściągasz wtyczkę z czujnika. Bierzesz multimetr (miernik) do ręki ustawiasz na pomiar rezystancji - zakres do 10 kohm. Bierzesz końcówki i przykładasz do czujnika. Odczytujesz wynik z wyświetlacza. Jeżeli masz ciepły silnik to wartości powinny być w górnej granicy, jeżeli zimny to w dolnej/

_________________
Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...

Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 4 Listopad 2012, 11:29   

robert napisał/a:
Jeżeli masz ciepły silnik to wartości powinny być w górnej granicy, jeżeli zimny to w dolnej/

A nie odwrotnie .... ;-)

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
robert
Aktywny



Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 1898
Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 4 Listopad 2012, 14:38   

Jacoll napisał/a:
A nie odwrotnie .... ;-)

Przyznaje koledze racje - jest odwrotnie.
Jeżeli masz ciepły silnik to wartości powinny być w dolnej granicy, jeżeli zimny to w górnej.

_________________
Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...

Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
 
 
krymin26

Mój samochód: citroen saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: benzyna
Wersja:: ok
Rok prod.:: 96
Dołączył: 01 Lis 2012
Posty: 23
Skąd: Elbląg
Wysłany: 4 Listopad 2012, 21:16   

Panowie nadeszły nowe okoliczności... Mój problem dotyczył tego że samochód nie odpala NA CIEPŁYM silniku. Obwinialiście czujnik temp. Dzisiaj samochód odpalił na ciepłym od strzała. Z niedowierzania gasiłem i zapalałem go z 5 razy. Czego nie było wcześniej? Odgłosu pompki, dzisiaj słyszałem odgłos zaciąganego paliwa. Cały dzień odpalał aż do godziny 20. Kiedy podjechałem na stacje, spokojnie zgasiłem samochód bez obaw że nie odpali. Zatankowałem, przekręcam kluczyk- słyszę bardzo krótki dźwięk pompki, kręce-nie odpala, drugi raz przekręcam kluczyk, wgl nie słychać pompki. Wcześniej gdy odpalał, słyszałem pompke za każdym razzem gdy przekręciłem kluczykiem wtedy auto odpalało. Pchnął mnie pracownik orlenu-odpaliłem. Tak więc o co tu biega z tym samochodem bo go już nie rozumiem??

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 5 Listopad 2012, 00:13   

Widać brakuje mu napięcia na pompce lub pada pompka paliwa.

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 5 Listopad 2012, 07:44   

krymin26 napisał/a:
Panowie nadeszły nowe okoliczności...

Moim zdaniem, to były one od samego początku. ;-) Po prostu nie zwróciłeś na nie uwagi.
Tak jak kolega wyżej napisał - koniec pompki lub brak napięcia. Posprawdzaj jeszcze dokładnie złączki i kostki - może coś nie styka. :->

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
krymin26

Mój samochód: citroen saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: benzyna
Wersja:: ok
Rok prod.:: 96
Dołączył: 01 Lis 2012
Posty: 23
Skąd: Elbląg
Wysłany: 5 Listopad 2012, 13:15   

A przekaźnik?

 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 5 Listopad 2012, 19:58   

krymin26 napisał/a:
A przekaźnik?

Nie wykluczone. ;-)

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
robert
Aktywny



Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 1898
Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 5 Listopad 2012, 20:18   

Trzeba by wypiąć kostkę z pompki paliwa i zmierzyć w njej napięcie, wtedy wszystko będzie jasne. Pamiętaj,
że napięcie w kostce od pompki paliwa jest przez kilka sekund, a później zanika. Pojawie się spowrotem po odpaleniu silnika.

_________________
Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...

Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
 
 
czubeczek1

Mój samochód: SAXO
Paliwo: benzyna
Wersja:: hathback
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Styczeń 2013, 23:58   saxo 1.1 , ciężko pali , jakieś czary???

Witam . Mam mały problem z Saxo 1.1. odpalał raz na tydzień (brak iskry), po przelutowaniu kabelków w kostce immo ( pod kompem) zaczął odpalać , ale za każdym razem za 3-4 razem , nie ważne czy ciepły czy zimny. Auto odpala , po ok 3-5 sek schodzi z obrotów , zaczyna gasnąć , za drugim razem łapie i gaśnie , za trzecim nic , i za czwartym łapie i można nim jeździć . dodam iż ważne żeby wszystkie cztery razy za każdym razem cofać kluczyk , gdyż ciągłe kręcenie rozrusznikiem nic nie daje. Iskra jest , słychać pompkę paliową , map sensor nowy, krokowiec nowy i ten czójnik pod nim tez nowy , kontrolki CHeck i IMMO gasną.
Macie jakiś pomysł bo ja już zgłupiałem --- wciąż immo ma jakiś problem?- ale skoro tak to czemu po 3-4 krotnym "puknięciu na rozrusznik" odpala .?????
dajcie jakieś pomysły????
dzięki jak nie wiem co Smile

 
 
robert
Aktywny



Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 1898
Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 26 Styczeń 2013, 10:34   

A dlaczego kostka była przelutowywana? To że odpala dopiero za 4 razem może być konsekwencją kombinowania.

_________________
Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...

Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
 
 
czubeczek1

Mój samochód: SAXO
Paliwo: benzyna
Wersja:: hathback
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Styczeń 2013, 16:14   

kestkę ja przelutowałem bo nie stykały jakieś kabelki... co do odpalania za 4 razem-- winna była pompa paliwa , dawała za małe ciśnienie--- po podmiance autko chodzi jak ta lala :-)

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA