Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 3 Listopad 2012, 14:44
Ten przy chłodnicy steruje wiatrakiem/wiatrakami.
Zielony podaje sygnał do komputera, co ciekawe jak go wykręcisz to płyn nie leci - przynajmniej tak miałem w ax z tym samym silnikiem
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 4 Listopad 2012, 02:10
Ściągasz wtyczkę z czujnika. Bierzesz multimetr (miernik) do ręki ustawiasz na pomiar rezystancji - zakres do 10 kohm. Bierzesz końcówki i przykładasz do czujnika. Odczytujesz wynik z wyświetlacza. Jeżeli masz ciepły silnik to wartości powinny być w górnej granicy, jeżeli zimny to w dolnej/
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 4 Listopad 2012, 14:38
Jacoll napisał/a:
A nie odwrotnie ....
Przyznaje koledze racje - jest odwrotnie.
Jeżeli masz ciepły silnik to wartości powinny być w dolnej granicy, jeżeli zimny to w górnej.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
krymin26
Mój samochód: citroen saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: benzyna
Wersja:: ok
Rok prod.:: 96
Dołączył: 01 Lis 2012 Posty: 23 Skąd: Elbląg
Wysłany: 4 Listopad 2012, 21:16
Panowie nadeszły nowe okoliczności... Mój problem dotyczył tego że samochód nie odpala NA CIEPŁYM silniku. Obwinialiście czujnik temp. Dzisiaj samochód odpalił na ciepłym od strzała. Z niedowierzania gasiłem i zapalałem go z 5 razy. Czego nie było wcześniej? Odgłosu pompki, dzisiaj słyszałem odgłos zaciąganego paliwa. Cały dzień odpalał aż do godziny 20. Kiedy podjechałem na stacje, spokojnie zgasiłem samochód bez obaw że nie odpali. Zatankowałem, przekręcam kluczyk- słyszę bardzo krótki dźwięk pompki, kręce-nie odpala, drugi raz przekręcam kluczyk, wgl nie słychać pompki. Wcześniej gdy odpalał, słyszałem pompke za każdym razzem gdy przekręciłem kluczykiem wtedy auto odpalało. Pchnął mnie pracownik orlenu-odpaliłem. Tak więc o co tu biega z tym samochodem bo go już nie rozumiem??
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5038 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 5 Listopad 2012, 00:13
Widać brakuje mu napięcia na pompce lub pada pompka paliwa.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Moim zdaniem, to były one od samego początku. Po prostu nie zwróciłeś na nie uwagi.
Tak jak kolega wyżej napisał - koniec pompki lub brak napięcia. Posprawdzaj jeszcze dokładnie złączki i kostki - może coś nie styka.
_________________ Pozdrawiam Jacek
krymin26
Mój samochód: citroen saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: benzyna
Wersja:: ok
Rok prod.:: 96
Dołączył: 01 Lis 2012 Posty: 23 Skąd: Elbląg
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 5 Listopad 2012, 20:18
Trzeba by wypiąć kostkę z pompki paliwa i zmierzyć w njej napięcie, wtedy wszystko będzie jasne. Pamiętaj,
że napięcie w kostce od pompki paliwa jest przez kilka sekund, a później zanika. Pojawie się spowrotem po odpaleniu silnika.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Witam . Mam mały problem z Saxo 1.1. odpalał raz na tydzień (brak iskry), po przelutowaniu kabelków w kostce immo ( pod kompem) zaczął odpalać , ale za każdym razem za 3-4 razem , nie ważne czy ciepły czy zimny. Auto odpala , po ok 3-5 sek schodzi z obrotów , zaczyna gasnąć , za drugim razem łapie i gaśnie , za trzecim nic , i za czwartym łapie i można nim jeździć . dodam iż ważne żeby wszystkie cztery razy za każdym razem cofać kluczyk , gdyż ciągłe kręcenie rozrusznikiem nic nie daje. Iskra jest , słychać pompkę paliową , map sensor nowy, krokowiec nowy i ten czójnik pod nim tez nowy , kontrolki CHeck i IMMO gasną.
Macie jakiś pomysł bo ja już zgłupiałem --- wciąż immo ma jakiś problem?- ale skoro tak to czemu po 3-4 krotnym "puknięciu na rozrusznik" odpala .?????
dajcie jakieś pomysły????
dzięki jak nie wiem co Smile
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 26 Styczeń 2013, 10:34
A dlaczego kostka była przelutowywana? To że odpala dopiero za 4 razem może być konsekwencją kombinowania.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
kestkę ja przelutowałem bo nie stykały jakieś kabelki... co do odpalania za 4 razem-- winna była pompa paliwa , dawała za małe ciśnienie--- po podmiance autko chodzi jak ta lala
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum