Witam wszystkich miłośników Cytrynek, nadeszły dobre czasy zmiany mojej wysłużonej Xantii. Niestety nie wiem na co się zdecydować, czy ostatni wypust Xantii z której jestem bardzo zadowolony czy może przesiąść się do C5. Niestety budżet skromny do 10tyś zł.
Proszę o opinię
_________________ <<<Pozdrawiam>>>
Łukasz Krysa
"Krew mojej fury jest zielona"
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 23 Styczeń 2013, 01:35
Ja bym się z tą kasą w C5 raczej nie pakował, po zakupie trzeba zmienić rozrząd, a to już parę groszy, coś wyskoczy i autko będzie stało. Osobiście przy takim budżecie wybrałbym Xantię z ostatnich roczników, wersja oczywiście exclusive.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Właśnie z tego co się pytałem to C5 z pierwszych roczników miały troszkę kłopotów z elektryką, podobno warto kupować po lifcie czyli rok 2004. Niestety na taką mnie nie stać. Skoro padło na Xantię to jakie silniki polecacie i może ktoś uprzejmy pragnie się pozbyć dobrze utrzymanej księżniczki. Niestety jak oglądam niemieckie giełdy to wszystkie autka mają nie mniej niż 200tyś przebiegu a po pojawieniu się na otomoto czy allegro dziwnym trafem liczniki wskazują 150tyś. Co oni na wstecznym jadą tymi autami do Polski Może ma ktoś godną osobę polecenia kto sprowadza Citroeny w województwie dolnośląskim.
_________________ <<<Pozdrawiam>>>
Łukasz Krysa
"Krew mojej fury jest zielona"
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 24 Styczeń 2013, 10:36
lkrys napisał/a:
... Skoro padło na Xantię to jakie silniki polecacie i może ktoś uprzejmy pragnie się pozbyć dobrze utrzymanej księżniczki.....
Ja swoją będę sprzedawać ale tak za 2-3 lata ... - tyle chyba nie będziesz czekać...
Co do silnik to wybór należy do Ciebie.
Jakbyś chciał zagazować to raczej 2.0 benzyna - mniejszej nie ma sensu (1.6 jest za słaby, a 1.8 ma podobne opłaty a jest troszkę słabszy).
Z diesli to poleciłbym Ci HDi - 110KM, ale jest pewne ryzyko przy używce - turbo, wtryskiwacze.
Lepiej lać jest paliwo premium - odwdzięczy się spalaniem rzędu 6,5 - 7l/100 km. Dobry, elastyczny silnik... bezproblemowo powinien osiągnąć przebieg rzędu 500 kkm.
lkrys napisał/a:
.... Niestety jak oglądam niemieckie giełdy to wszystkie autka mają nie mniej niż 200tyś przebiegu a po pojawieniu się na otomoto czy allegro dziwnym trafem liczniki wskazują 150tyś. Co oni na wstecznym jadą tymi autami do Polski Może ma ktoś godną osobę polecenia kto sprowadza Citroeny w województwie dolnośląskim.
Nie patrz za bardzo na przebieg, to tylko orientacyjne dane, które można łatwo zmienić. No chyba, że kupisz od jakiegoś znajomego w Niemczech który jeździ nią od nowości.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum