Użytkownicy
Grupy
Statystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Wyciecie kata oraz koncowy tłumik sportowy 2.0 16v
Autor Wiadomość
krzysparco

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: 2.0 16V HB
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 64
Skąd: Sanok
  Wysłany: 2013-09-16, 00:51   Wyciecie kata oraz koncowy tłumik sportowy 2.0 16v

Witam dzis rozpadł mi sie wydech zaraz za katem oraz zlaczka elastyczna jest do wymiany.

Moja Cytryna to c5 2001r 2,0 16v 136KM z lpg

Mam pytanie czy moge wyciąć kata czy może lepiej go zostwić?? Jako koncowy chce dac MUGENa z silencerem.


Prosze o pomoc bo we wtorek bede miał auto juz naprawiane. Dziekuje


ps lubie dzwiek tlumika sport ale w trasie wiadomo :)

 
 
 
banan
Aktywny


Mój samochód: Xantia Break
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON HDI
Wersja:: forte
Rok prod.:: 2000
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 635
Skąd: uk
Wysłany: 2013-09-16, 14:51   

jak katalizator dziala i sie nie rozpadl to czemu chcesz go wymieniac lub wycinac?

poza tym podziwiam cie za robienie z c5 rajdowki :) zaloz normalny wydech- c5 to nie subaru czy inna rajdowka. moim zdaniem c5 to spokojna limuzyna i bedzie to poprostu smiesznie wygladac. oczywiscie to tylko moje zdanie i zrobisz jak zechcesz, bo to twoje auto.

 
 
krzysparco

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: 2.0 16V HB
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 64
Skąd: Sanok
Wysłany: 2013-09-17, 00:14   

powiem ci ze limuzyna stoi tez po domem (JAGUAR XJ 97r) a cytryna ma buta jedzie fajnie wiec czemu nie w lagunie 2 dci tez maielm tlumik sportowy auto jechalo fajnie wygladalo ok :)

 
 
 
banan
Aktywny


Mój samochód: Xantia Break
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON HDI
Wersja:: forte
Rok prod.:: 2000
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 635
Skąd: uk
Wysłany: 2013-09-17, 01:20   

moze zle sle wyrazilem: moim (!) zdaniem bedzie to glupio slychac.

 
 
robert
Aktywny



Mój samochód: CITROEN XANTIA 2.0 HDI; Łada Niva 1,6
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: Diesel,
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 2001
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 1891
Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 2013-09-17, 03:37   

Ja kat działa to po co go wycinać. Co do samego dźwięku to już od Ciebie zależy. Jeżeli byłby taki mruczący-basowy to OK, jeżeli miałby być taki wyjący to wydaje mi się że nie bardzo. TO moje bardzo osobiste zdanie.

_________________
Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...

Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
 
 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen Xsara
Poj. silnika (cm3): 1868
Paliwo: Diesel
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 8 luty 2000
SKYPE - login: wojtis_1990
Pomógł: 97 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 2495
Skąd: Kraśnik / Lublin
Wysłany: 2013-09-17, 07:31   

Kata można wyciąć, jak najbardziej ( jak tak zrobiłem i jeszcze na piwo mi zostało ).
Osobiście mnie też nie widzi się tuningowanie cytrynek, to nie ta klasa samochodów.
Co do samego wydechu, to do każdego samochodu można coś basowego / sportowego założyć, pytanie tylko czy to będzie w czymś pomocne czy tylko będzie straszyć ludzi.
Silencer trochę przytłumi, musisz zadać sam sobie pytanie czy wytrzymasz ( i twoi pasażerowie ) w podróży z takim tłumikiem. Ja bym się denerwował że mi coś buczy.

_________________
Google album Xsara
Galeria spotów lubelskich
LEXIA Lublin
 
 
krzysparco

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: 2.0 16V HB
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 64
Skąd: Sanok
Wysłany: 2013-09-17, 10:09   

wojtis a miałes tak jak w C5 w sondy przed i za katem??

 
 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen Xsara
Poj. silnika (cm3): 1868
Paliwo: Diesel
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 8 luty 2000
SKYPE - login: wojtis_1990
Pomógł: 97 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 2495
Skąd: Kraśnik / Lublin
Wysłany: 2013-09-17, 12:37   

Nie, ale TUTAJ jest temat o wycince kata i grigori333, pisze że nie ma problemu z sondami, a on ma C5.

_________________
Google album Xsara
Galeria spotów lubelskich
LEXIA Lublin
 
 
krzysparco

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: 2.0 16V HB
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 64
Skąd: Sanok
Wysłany: 2013-09-17, 13:26   

OK wiec wycinam kata zostawie koncowy narazie i zobaczymy co to bedzie ;) Dzieki za pomoc

 
 
 
grigori333
Mechanik
Janusz



Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX
Poj. silnika (cm3): 2147483647
Paliwo: benzyna / diesel / Bp
Wersja:: Hatchback HPi Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2002 / 2002 / 1984
SKYPE - login: tynski.janusz
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3161
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2013-09-17, 14:31   

krzysparco, Ale pierwszy czy drugi chcesz wyciąć ? bo ja wyciąłem tylko drugi .

_________________
niech moc będzie z DS
 
 
 
krzysparco

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: 2.0 16V HB
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 64
Skąd: Sanok
Wysłany: 2013-09-17, 15:03   

ja mam tylko 1 ten taki duzy .... od kolektora idzie zlacze elastyczne, potem sonda _kat_ sonda_ i {tłumik końcowy}=


http://www.catalogue.bosa...&sysnr=02496008

 
 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen Xsara
Poj. silnika (cm3): 1868
Paliwo: Diesel
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 8 luty 2000
SKYPE - login: wojtis_1990
Pomógł: 97 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 2495
Skąd: Kraśnik / Lublin
Wysłany: 2013-09-17, 15:15   

krzysparco, i tu może być problem, warto poczytać TUTAJ żebyś rozwiał swoje wątpliwości.
W twoim przypadku po wycięciu kata wystąpią problemy, trzeba by wstawić emulator albo jakiś inny patent.


Wstrzymaj się może i niech koledzy się jeszcze wypowiedzą.

_________________
Google album Xsara
Galeria spotów lubelskich
LEXIA Lublin
 
 
krzysparco

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: 2.0 16V HB
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 64
Skąd: Sanok
Wysłany: 2013-09-17, 15:24   

a wytne co bedzie to bedzie nei mam czsu na emulatory itd a auto musze miec na czwartek max piatek poniewaz musi zarabac na siebie

 
 
 
banan
Aktywny


Mój samochód: Xantia Break
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON HDI
Wersja:: forte
Rok prod.:: 2000
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 635
Skąd: uk
Wysłany: 2013-09-17, 20:21   

a wycinaj. tylko potem nie marudz, ze franuzy sa do pupy jak ci wywali blad i silnik bedzie pracowac tylko w trybie awaryjnym.

nadal nie rozumiem dlaczego chcesz wycinac dzialajacy katalizator? chcesz sobie mocy dodac? niestety nie tedy droga. i jest jeszcze jedna sprawa: ekologia.

 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen Xsara
Poj. silnika (cm3): 1868
Paliwo: Diesel
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 8 luty 2000
SKYPE - login: wojtis_1990
Pomógł: 97 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 2495
Skąd: Kraśnik / Lublin
Wysłany: 2013-09-17, 20:36   

banan napisał/a:
tylko potem nie marudz, ze franuzy sa do pupy jak ci wywali blad i silnik bedzie pracowac tylko w trybie awaryjnym.

Zgadzam się najprawdopodobniej wywali check engine z racji sondy diagnostycznej ( nr2 ).

banan napisał/a:
nadal nie rozumiem dlaczego chcesz wycinac dzialajacy katalizator

Mój był zapchany więc wyciąłem, jak sprawny to bym nie ruszał. Amen.

banan napisał/a:
jeszcze jedna sprawa: ekologia.

O tym nie dyskutuję bo buduje się specjalne podziemne przejścia dla żab i jeży, a pieniędzy na kładek dla ludzi nad ruchliwymi drogami jak nie było tak nie ma, widać gady, płazy i robaki ważniejsze.

_________________
Google album Xsara
Galeria spotów lubelskich
LEXIA Lublin
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA