Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie wie co to jest.
Autor Wiadomość
irokez941

Mój samochód: Citroen Xantia
Poj. silnika (cm3): 1905
Paliwo: Diesel
Wersja:: Break
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 16 Maj 2013
Posty: 4
Skąd: Chojnice
Wysłany: 17 Październik 2013, 14:08   Nie wie co to jest.

Witam, nie wiem co to jest i do czego słuzy.:D



xantia.jpg
Plik ściągnięto 85 raz(y) 61,33 KB

 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4273
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 17 Październik 2013, 18:49   

W fordzie coś podobnego sterowało mnie pompą wtrysku przy mrozach, ale po przekładce silnika nowsze rozwiązanie sterowało z obudowy termostatu linką :-)

 
 
irokez941

Mój samochód: Citroen Xantia
Poj. silnika (cm3): 1905
Paliwo: Diesel
Wersja:: Break
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 16 Maj 2013
Posty: 4
Skąd: Chojnice
Wysłany: 17 Październik 2013, 22:56   

No właśnie, a u mnie ten wężyk z prawej strony się odłączył i teraz nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, czy nie. Samochód miał problem z odpalaniem, więc może mechanik go zdjął i było to celowe działanie. Byłoby mi łatwiej to wiedzieć, gdybym wiedział co to jest. :D

 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4273
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 18 Październik 2013, 18:58   

ale linka idzie do pompy wtryskowej ? bo mówię że podobne :mrgreen: ... nazwy nie znam ale nie podłączone daje taki efekt że silnik jest nastawiony z dawką jak latem a tu coraz zimniej :-P pomaga to przy zimnym rozruchu -coś jak ssanie na benzyniaku ;-) w miare nagrzewania linka wraca a dawka ropy sie zmniejsza :-) skoro było odłączone to były problemy z rozruchem :-)

 
 
KefirrM

Mój samochód: Citroen Xantia
Poj. silnika (cm3): 1905
Paliwo: diesel
Wersja:: II
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 19 Wrz 2013
Posty: 16
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 28 Październik 2013, 20:06   

ostatnio grzebałem przy tym ustrojstwie, do tego powinien byc podłączony wężyk który przez elektrozawór biegnie do pompy wakum przy silniku.
Z moich oględzin wynika, że jeżeli ten wężyk jest odłączony to samochód jest stale na "ssaniu", powinien mieć podwyższone obroty na luzie. Jak podłączysz wężyk (przy ciepłym silniku) to ta membrana pociągnie za linkę z tyłu pompy (u mnie bosch) i obroty wrócą do normy.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA