wiktor1990
Mój samochód: Citroen C5
Paliwo: Benzyna+gaz
Wersja:: I
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 17 Lis 2013 Posty: 64 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2 Grudzień 2013, 22:49 4 błędy, w czym tkwi problem?
Witam, po zakupie C5 (2.0 16v 136KM, bez gazu) miałem bład typu Antipollution fault, po czym wymieniłem katalizator na nowy mechanik błąd usunął i na 3 tygodnie spokój, tyle, że silnik na jałowym lekko falował itp.
Jak opisywałem inny temat wystrzelił mi wąż i zalał cały silnik LDS-em. Wszystko zrobione auto odpalone i na moje zdziwienie od nowa check engine i 4 błędy.
P0170 - Usterka w układzie sterowania dawką paliwa
P0410- Uszkodzenie w układzie doprowadzania wtórnego powietrza
a tu o dziwo dwa wogóle które są przeciwieństwem:
P0131- Obwód sondy Lambda - sygnał za niski
P0132- Obwód sondy Lambda - sygnał za wysoki
POd komputerem widać, że sonda na biegu jałowym idzie ciagle do góry i pracuje na wysokosciach 800V
Potem nagle spada i się trzyma na okolo 140
Nie pracuje zmiennie.
Co może powodować te 4 błędy.
Po skasowaniu przejechałem 5km i check engine wyskoczył ponownie;/
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5038 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 7 Grudzień 2013, 22:20
To jest silnik HPI?
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz Pomógł: 107 razy Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 3599 Skąd: Olkusz
Wysłany: 7 Grudzień 2013, 23:12
robson napisał/a:
To jest silnik HPI?
Chyba nie , bo
wiktor1990 napisał/a:
136KM
_________________ niech moc będzie z DS
wiktor1990
Mój samochód: Citroen C5
Paliwo: Benzyna+gaz
Wersja:: I
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 17 Lis 2013 Posty: 64 Skąd: Kalisz
Wysłany: 9 Grudzień 2013, 12:40
Nie to nie jest HPI, zwykly 2.0 16v 136kM. Myslalem zacząć od,wymiany sondy i szukać jakieś nieszczelności w ukladzie,dolotowym.
jeszcze po odpaleniu jak jest zimny przez chwile falują obroty jak zlapie delikatnie temp. Obroty sie ustatkowują
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 784 Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 12 Grudzień 2013, 13:24
Zacznij na poczatek, od podlaczenia auta do Lexi, sprawdzenia bledow, potem parametrow, pojezdzenia autem z podpieta lexia i obserwacji. A potem zacznij wymieniac..
_________________ Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum