norbi229
Mój samochód: Citroen Xsara
Paliwo: Diesel
Wersja:: VTS
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 09 Sty 2014 Posty: 1 Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Styczeń 2014, 10:11 Pomoc przy kupnie Citroena Xsara VTS 2.0 HDI, WARSZAWA!
Witam wszystkich forumowiczów!
Nie wiem czy zamieszczam temat w dobrym dziale lecz proszę administratorów o wyrozumiałość gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum.
A więc do rzeczy. Potrzebuję pomocy osób znających się na Citroenach a konkretnie modelu Xsara VTS z silnikiem 2.0 HDI. Samochód znajduje się w Warszawie na Targówku.
Poszukuje osób z Warszawy które użyczą swojej życzliwości, wiedzy i czasu i pomoże mi ocenić stan auta od strony fachowej. Bardzo mile widziane osoby posiadające Lexie i użyczą takowego sprzętu do oceny auta.
Kontakt przez forum oraz :
Mail: major231@op.pl
Tel: 663029799
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4384 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 9 Styczeń 2014, 21:11
Aktualnie teraz nie jeżdżę do Wa-wy spóźniłeś się miesiąc, chyba że upatrzysz coś w okolicy Lublina to mogę się wybrać do pooglądania.
Przede wszystkim musisz sprawdzić stan tylnej belki, żeby koła stały prosto.
Mam xsarę, trochę ją poznałem to napisze na swoim przykładzie, warto sprawdzić klamki i zamki ( głównie z przodu ), w jakim są stanie i jak pracują bo tu są często problemy. Schowki w środku na boczkach w drzwiach - często połamane, tak samo kratki nawiewów. Prawy tylny róg pod drzwiami - rdzewieje, sprawdź jak to miejsce jest zrobione, oglądałem 15 xsar ( na spotach i przy za kupie i każda miała tam robione poprawki lub rdze ). Ogólnie blacharka - jeżeli nie bite i nie porysowane to nie będzie rdzewiało, wywal mate z bagażnika i tam oglądaj. Pomacaj pod fotelami i nogami ( żeby mokro nie było ). Co do silnika to jak każdy diesel, odpal, rozgrzej odkręć korek od oleju - ma nie dymić i nie bryzgać olejem. Dobrze by było gdybyś sprawdzał auto z rana po przymrozku, zwróć uwagę na spaliny, rozgrzewanie silnika, odgłosy. Luzy w układzie kierowniczym. Koło pasowe wału korbowego, lubi się rozwulkanizowywać.
Dodatkowo, do auta powinieneś mieć 3 kluczyki:
1 - z pilotem
2 - szary
3- czarny
Kartę z kodem pin pilnuj, pytaj o kod radia, karta pojazdu też może się przydać.
Możesz jeszcze podać nam tu VIN upatrzonego auta to rozkodujemy charakterystykę i sprawdzisz czy wyposażenie się zgadza na miejscu. Uprzedzam pytanie co do przebiegu - to może sprawdzić tylko właściciel w ASO i to tylko w czasie gwarancji gdy były wykonywane akcje serwisowe.
Jak o czymś zapomniałem to niech ktoś jeszcze mnie poprawi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum