Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Citroen xsara II by czaszunia1
Autor Wiadomość
czaszunia1


Mój samochód: citroen xsara II
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: PB
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2004
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 59
Skąd: Lublin
Wysłany: 18 Lipiec 2014, 22:18   

8mm2??!!!! To jestes niezlym kamikadze! Kabel zasilajacy to minimum 20mm2 w gore!
Cena obledna bo za tyle co napisales to mozna calkiem fajnego suba kupic. Magnat to wcale nie jest cos dobrego. Czasy tej marki minely mega dawno temu.
Co do wygluszenia drzwi w temacie masz pokazane co i jak zrobic.
Pianki nie dam bo nie zamkne tapicerki na spinki.
Co do dystansow to boczek jest pociety na szerokosc dystansow oszczedzilem tylko to dolne mocowanie boczka podcinajac dystanse.reszta to ciecie boczka zeby wlazlo to wszystko przez dystanse na miejsca.
W obrebie woofera u mnie na boczku jest jedna wielka dziura.

_________________
clear sound in my car:)
 
 
Deadi

Mój samochód: Xsara II
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: 95
Wersja:: Golas
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 27
Skąd: Opolskie
Wysłany: 18 Lipiec 2014, 23:55   

Po co taki drut, skoro wzmacniacz generuje maksymalnie około 16A?

 
 
czaszunia1


Mój samochód: citroen xsara II
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: PB
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2004
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 59
Skąd: Lublin
Wysłany: 19 Lipiec 2014, 08:39   

Po to taki drut ze jak zrobisz drzwi i troszke poczytasz co i jak sie z czym je to bedziesz zakladal albo 2 kanal albo 4kanal i mono do suba . A wtedy kabelek 8 mm bedziesz sobie musial wymienic razem z rca bo pizdzingowe kable sygnalowevto juz naprawde ............
Uwierz ze jak raz sprobujesz to to jest nalogiem. Hobby bardzo postepujace.

_________________
clear sound in my car:)
 
 
Deadi

Mój samochód: Xsara II
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: 95
Wersja:: Golas
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 27
Skąd: Opolskie
Wysłany: 20 Lipiec 2014, 19:39   

Gdybym planował w niedalekiej przyszłości poważny upgrade to wziąłbym pod uwagę to co piszesz, ale z racji, że po 1. położenie kabla trwa około godziny-dwóch, a po 2. kolejny najbliższy plan to drzwi, a wzmak to daleki plan to nie było sensu pakowanie 100zł w kable do sprzętu za 400zł ;)

 
 
czaszunia1


Mój samochód: citroen xsara II
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: PB
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2004
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 59
Skąd: Lublin
Wysłany: 20 Lipiec 2014, 20:17   

no wlasnie uwierz ze pakowanie kasy w kable to podstawa. I jestem pewien ze jak zrobisz wrota to bedzie ci malo i malo wiec wkoncu kupisz jakis piecuch i dopiero sie zacznie:)

_________________
clear sound in my car:)
 
 
Deadi

Mój samochód: Xsara II
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: 95
Wersja:: Golas
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 27
Skąd: Opolskie
Wysłany: 20 Lipiec 2014, 21:09   

Dlatego wszystko robię etapami, bo cel to osiągnięcie relatywnego ideału ;)
Wiadomo, że kable to sprawa kluczowa, ale z racji, że kable peyinga miałem za free, a nadają się do tego co mam to ja dałem, a jak będzie potrzeba to się wymieni na coś lepszego :)

A powiedz mi tą blachę nitowałeś? nawiercałeś coś w drzwiach? aaa i widziałem, że w okolicy dystansu na drzwiach jest przetłoczenie, nie było problemu by ten dystans idealnie przylegał?

 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4384
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 20 Lipiec 2014, 21:13   

Deadi napisał/a:

A powiedz mi tą blachę nitowałeś?

Przykręcona jest na blachowkręty :P ale czaszunia1, był za bardzo zamaszysty i co 3 ci mu uciekał hehe.
Deadi napisał/a:
okolicy dystansu na drzwiach jest przetłoczenie

Już nie ma bo zostało potraktowane szlifierką kontową :P

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
Deadi

Mój samochód: Xsara II
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: 95
Wersja:: Golas
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 27
Skąd: Opolskie
Wysłany: 20 Lipiec 2014, 21:30   

w sensie wycięte czy spłaszczone? ;)

co raz bardziej mnie to przeraża :-D

 
 
czaszunia1


Mój samochód: citroen xsara II
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: PB
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2004
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 59
Skąd: Lublin
Wysłany: 20 Lipiec 2014, 22:02   

dziura jest wycieta kontowka na wymiar dystansow i wszystko do kupy skrecone zeby nie bylo lipy. Nie ma sie co przerazac tylko trzeba robic dobrze. Blacha jest przykrecona pchelkami do drzwi

_________________
clear sound in my car:)
 
 
Deadi

Mój samochód: Xsara II
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: 95
Wersja:: Golas
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 27
Skąd: Opolskie
Wysłany: 12 Marzec 2015, 13:49   

Witajcie ponownie :)

Wracając na moment do tematu SUBa - kupiłem nowe Chinche SINUSLIVE CA50 i puściłem drugą stroną. Faktycznie puszczone kable sygnałowe puszczone razem z prądowym generowało zakłócenia - teraz problemem znikł.

Natomiast ponownie powróciłem do tematu wygłuszenia, bo nadal mnie irytuje trzeszcząca tapicerka. :D

Jestem na etapie kompletowania mat, jak zacznę robotę dam znać :)

 
 
czaszunia1


Mój samochód: citroen xsara II
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: PB
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2004
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 59
Skąd: Lublin
Wysłany: 13 Marzec 2015, 06:02   

Jakimi matami bedziesz drzwi robil? I pamietaj ze tapicerka jest plaska ( co za furak?), widzisz jaka roznica w kladzeniu kabli jest teraz. Jak cos sluze pomoca bo widze zaczynasz robic cos ok:-) tylko przyloz sie do zrobienia drzwi bo cytryny to maja miekkie blachy i trzeba by zrobic x2 na zew poszyciu.

_________________
clear sound in my car:)
 
 
Deadi

Mój samochód: Xsara II
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: 95
Wersja:: Golas
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 27
Skąd: Opolskie
Wysłany: 25 Marzec 2015, 00:07   

Do oklejenia drzwi używam taśmy dekarskiej Tytan.
Wczoraj pozdejmowałem boczki, nic nie urwałem :D , a dzisiaj wziąłem się za robotę. Na razie oklejone prawe drzwi. Jutro robię lewe i zaczynam przygotowania do wytłumienia boczków.
Co do dystansów kupiłem 36mm+12mm. Wszystko okleję GMS-012, skleję czarnym silikonem uniwersalnym i wkręcę na blachowkręty. Jutro pocykam fotki to wrzucę ;)
A boczki myślę by potraktować od wewnątrz pianką do okien i silikonem, to znaczy wszelkie większe dziury wypełnię pianką, a wszelkie szpary i ruchome elementy zaleję silikonem. Gdy wszystko zaschnie okleję je GMS-012 3mm. Myślę, że wszystko powinno się zamknąć i jakość pomieścić :)

 
 
czaszunia1


Mój samochód: citroen xsara II
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: PB
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2004
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 59
Skąd: Lublin
Wysłany: 25 Marzec 2015, 08:35   

Jak wrota wyklejasz dekarą to zrob poszycie zew. Na dwóch warstwach. I uwierz ze sie oplaci. Mam nadzieje ze bedziesz zakrywal blacha otwory technologiczne zgodnie ze sztuka a nie zostawisz to nie zrobione?! Co do oklejenia dystansow pianka 012 to raczej kiepski pomysl. Zrob ten zabieg dekamatem;-) ,bo pianka nie da dodatkowej sztywnosci. Na boczek wystarczy i 01 ale jak masz 012 tez bedzie ok . Powodzenia w modach i dawaj foty:-)
Ps, mam nadzieje ze glosnikowe przepusciles w przepustach? I co za zestawik chcesz w drzwi dac?

_________________
clear sound in my car:)
 
 
Deadi

Mój samochód: Xsara II
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: 95
Wersja:: Golas
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 27
Skąd: Opolskie
Wysłany: 26 Marzec 2015, 00:19   

Niestety nie mam warunków garażowych i odpuściłem sobie nitowanie blachy bo ciężko na ulicy wiercić nie mając prądu ;)
Dekarką okleiłem wnętrze i zewnętrzną część drzwi, na zewnątrz dałem2-3 warstwy, więc trochę pomoże to zastąpić blachę. Dzisiaj skończyłem lewe drzwi i obrobiłem boczki.
Dziś również dostałem dystanse 36+12mm i matę 012.
Boczki wypełniłem silikonem sanitarnym we wszelkich zakamarkach i szczelinach oraz wyciąłem (a raczej wypaliłem lutownicą :D ) troszkę gniazda by wpasować dystanse. Pasują idealnie, zachowałem dwa oryginalne mocowania na wkręty i dodatkowo skręcę dystans wraz z boczkiem do blachy drzwi by wszystko było sztywne.
Na razie brak komplikacji, jutro zabejcuję na czarno dystanse, poszukam w sklepie wkrętów i wstępnie przymierzę boczek do drzwi. Niestety do pracy mam na 14, więc wiele nie na robię.
Matę 012 wkleję w boczek pod warunkiem, że będzie luz przy przymiarce, a jak nie będzie to tylko fragmentami by odseparować go od drzwi.

Kabli też nie ciągłem bo nie chciałem ruszać wiązki, głośniki grają pod radiem, wiec na razie darowałem sobie ten zabieg, a gra odseparowany JBL CS-6C

Mam nadzieję, że po całej tej operacji zniknie ten drażniący i szpecący dźwięk trzeszczącej tapicerki, a przy okazji dojdzie trochę basu :)

 
 
czaszunia1


Mój samochód: citroen xsara II
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: PB
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2004
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 59
Skąd: Lublin
Wysłany: 26 Marzec 2015, 19:38   

No to jak nie dawales blachy na drzwi tylko zamatowales o tak oo to bedziesz mial mega podbicie na dolnych rejestrach w grze wf. A to kardynalny blad bo mata bedzie dzialac jako membrana bierna.
Kable ori i wszystko pod radiem to tez troche pol srodki bo nawet polowy z tego co te jeble moga nie uzyskasz
Choc dobrze ukierunkuj tw zeby choc gora miala rece i nogi. Bo radio podejrzewam ze nie ma czasowek?

_________________
clear sound in my car:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA