Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Złącze diagnostyczne w Citroenie BX
Autor Wiadomość
wuwuzela
[Usunięty]

Wysłany: 29 Kwiecień 2010, 21:00   

Wtyczki zazwyczaj umieszczane były po lewej stronie (jak otworzysz maske) mniej więcej na złaczu podłużnicy z "kielichem" mocowania siłownika- w bocznej ściance jest otwór i tamtędy powinna wychodzic wtyczka.

 
 
leniuk

Mój samochód: citroen bx
Paliwo: lpg
Wersja:: top
Rok prod.:: 1991
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 8
Skąd: wrocław
Wysłany: 29 Kwiecień 2010, 21:31   

jedyne co tam znajduje to ta wtyczka. na w wtyczce jest 5v ,masa i jakiś pośredni stan. próby zwierania nic nie dały.
[img][/img]

Ostatnio zmieniony przez leniuk 29 Kwiecień 2010, 21:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wuwuzela
[Usunięty]

Wysłany: 29 Kwiecień 2010, 21:33   

a gdzie masz cała wiązkę która idzie na silnik??

 
 
leniuk

Mój samochód: citroen bx
Paliwo: lpg
Wersja:: top
Rok prod.:: 1991
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 8
Skąd: wrocław
Wysłany: 29 Kwiecień 2010, 21:53   

[img][/img]

i chyba z drugiej strony jeszcze parę kabli dochodzi.

 
 
wuwuzela
[Usunięty]

Wysłany: 29 Kwiecień 2010, 21:58   

Moim zdaniem wtyczka musi gdzies tu być na 1000000% a to nie hjest czasem ta brązowa wystajaca??

 
 
leniuk

Mój samochód: citroen bx
Paliwo: lpg
Wersja:: top
Rok prod.:: 1991
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 8
Skąd: wrocław
Wysłany: 29 Kwiecień 2010, 22:06   

ta brązowa to jest ta 3 pinowa nie działająca ;) zasadzie nie wiem do czego ona jest- myślałem że to może duplikowane wyjście na czujnik podciśnienia bo 1,6 jest w tym miejscu, ale tego też nie jestem pewien.

 
 
wuwuzela
[Usunięty]

Wysłany: 29 Kwiecień 2010, 22:34   

No jeśli tam jej nie ma to nie mam pojęcia gdzie można jej szukać. U mnie jest właśnie w tamtym miejscu

 
 
leniuk

Mój samochód: citroen bx
Paliwo: lpg
Wersja:: top
Rok prod.:: 1991
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 8
Skąd: wrocław
Wysłany: 19 Maj 2010, 21:50   

okazuje się że musi być to ten kabelek ze zdjęcia. pytanie wiec czemu niema odpowiedzi? ktoś już miał podobny problem?

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 19 Maj 2010, 23:41   

Kolega chce "wymigać" błędy? Może coś źle podłączasz? Musisz wiedzieć konkretnie gdzie jest przewód sygnałowy, gdzie masa a gdzie zasilanie.

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
leniuk

Mój samochód: citroen bx
Paliwo: lpg
Wersja:: top
Rok prod.:: 1991
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 8
Skąd: wrocław
Wysłany: 20 Maj 2010, 15:37   

wszyto dobrze podłączyłem właśnie. sprawdziłem multimetrem napięcia wcześniej i nawet się zgadzało z oznaczeniami kolorów kabli w manualu :/ i nie wiem czy może sterownik ma uwalony :/ czy komuś z tym wtryskiem kiedykolwiek zapaliła się kontrolka check engine?

 
 
latawiec997
Mechanik



Mój samochód: Citroen Bx
Poj. silnika (cm3): 1569
Paliwo: benzyna
Wersja:: hatchback
Rok prod.:: 1993
SKYPE - login: latawiec997
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 60
Skąd: Węgliniec
Wysłany: 20 Maj 2010, 17:10   zlacze

A ja juz sam nie wiem w koncu jaki mam ten monowtrysk,zglupialem do reszty,tyle tych modeli opisow itd i nie wiem czym mam sie sugerowac.W dodatku mialem wymieniany silnik i nie wiem czy razem z calym osprzetem czy reszta jest stara.W kazdym razie znalazlem wytloczony napis SOLEX gzies z boku a jak rozebralem silniczek krokowy to byl on marki MAGNETI MARELLI tak wiec zglupialem, a jesli kolege to pocieszy to mi swiecila ta nieszczesna kontrolka kiedys ale wymienilem sonde lambda i przestala.Od tamtej pory cisza)).

_________________

 
 
leniuk

Mój samochód: citroen bx
Paliwo: lpg
Wersja:: top
Rok prod.:: 1991
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 8
Skąd: wrocław
Wysłany: 20 Maj 2010, 18:21   

w 1.6 jest magneti marelli i jest według schematu podłączona lampka. u mnie producent to też magneti marelli ale wychodzi na to że komputer jest bosch mono jetronic, silnik krokowy też boscha a cały "gaznik" multec ze znaczkiem solex :)

 
 
latawiec997
Mechanik



Mój samochód: Citroen Bx
Poj. silnika (cm3): 1569
Paliwo: benzyna
Wersja:: hatchback
Rok prod.:: 1993
SKYPE - login: latawiec997
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 60
Skąd: Węgliniec
Wysłany: 2 Lipiec 2010, 18:38   zlacze

Teraz powiedzcie ktory pin jest wlasciwy bo mi na obydwu wskazuje napiecie ,choc na jednym jest minimlnie mniejsze.

_________________

 
 
wuwuzela
[Usunięty]

Wysłany: 2 Lipiec 2010, 21:52   

Jeszcze jutro jak znajde chwle to zobacze u siebie czy oba piny mają napięcie :)

 
 
latawiec997
Mechanik



Mój samochód: Citroen Bx
Poj. silnika (cm3): 1569
Paliwo: benzyna
Wersja:: hatchback
Rok prod.:: 1993
SKYPE - login: latawiec997
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 60
Skąd: Węgliniec
Wysłany: 6 Lipiec 2010, 22:34   zlacze

Zrobiłem diagnostyke na jednym z tych pinów,podłączyłem chyba do tego co miał mniej napięcia.Wymigało mi 4 razy ale błędu numer 40 nima)) więc sugeruję się na wskazanie na błąd numer 13 lub 31 czyli czujnik temperatury na kolektorze albo walnięta sonda lambda.Ten pierwszy dzis zmieniłem.Zobacze jutro co pokaże kontrolka,dziś nie było czasu.

_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA