Zaślepiłem zawór EGR. Silnik 1.8 16V 2002rok.
Następnie odpiąłem wtyczkę zaworu i tu moje pytanko...
Czy mogę jeździć z odpiętą wtyką od zaworu czy lepiej niech będzie podłączona?
Zauważyłem że przeliczanie spalania tymczasowego po odłączeniu wtyczki od EGR odbywa się szybciej, podejrzewam, że komputer ma jedno urządzenie mniej do przeliczania ale może się mylę.
Więc jak myślicie lepiej jeździć z odpiętą czy podpiętą wtyką EGR po zaślepieniu?
Spalanie zmniejszyło się o ok 1l/100km
Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1749
Paliwo: Benzyna + gaz
Wersja:: mini van
Rok prod.:: 2000 Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Lis 2013 Posty: 49 Skąd: Warszawa
Wysłany: 26 Marzec 2014, 22:11
Witam
Zaciekawiło mnie to , zacząłem pytać znajomych i coś tu jest nie tego. Owszem zaślepienie podobno daje efekt ale krótkotrwały. Wyjęcie wtyczki powoduje przejście w serwis. Oszczędności na zaślepieniu ok. Co do wtyczki podobno można to "załatwić" jedynie podłączeniem kompa usuwając dane związane z EGR Bardzo mnie ciekawi czy to prawda.
Co do pytania o w tyczkę radziłbym podpiąć,
Pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum