Mój samochód: Citroen Xsara
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: Benzyna + Gaz
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 101 Skąd: Wroclove
Wysłany: 12 Luty 2015, 19:34 Problem z dobraniem i znalezieniem Licznika- HELP!!
Witam wszystkich mam problem ze znalezieniem odpowiedniego licznika. Ktoś mi kiedyś powiedział że aby dobrać odpowiedni licznik numery ze starego licznika powinny się zgadzać z numerami nowego licznika. Czy to prawda?? Bo ogólnie nie mogę znaleźć takowego ani na szrotach ani na allledrogo. Nie ość że nie działać prędkościomierz to do tego doszło że przestały działać kierunki
Moje autko to
Xsara I, 1.8 8V, 1997r. wersja Exclusive z obrotomierzem i wskaźnikiem poziomu oleju
Mój samochód: Megane III / Clio II
Poj. silnika (cm3): 1.2, 1.6
Paliwo: 2 x Benzyna
Wersja:: Dynamique / Campus
Rok prod.:: 2011 Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Lut 2014 Posty: 696 Skąd: Lublin
Wysłany: 12 Luty 2015, 20:03
Kierunkowskazy to norma, że po czasie zdychają. Do wymiany moduł razem z dźwigienką świateł / migaczy.
Co do licznika to za bardzo nie pomogę... Może zimne luty gdzieś puściły?
Mój samochód: Citroen Xsara
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: Benzyna + Gaz
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 101 Skąd: Wroclove
Wysłany: 12 Luty 2015, 21:29
A czy to możliwe że kierunki są jakoś powiązane z licznikiem bo jak trzepnę kilka razy w deskę to czasem załapuję ??
MAMUTH
Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: PB + LPG
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2003 Pomógł: 7 razy Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 155 Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Luty 2015, 08:50
Akurat ja w innym temacie walcze z zegarami które mi generują błąd czujnika prędkości. W sobotę od rana jadę na podmianę zegarów aby móc wykluczyć ich wadę. W sobotę mogę Ci odpisać czy jest jakiś problem z innymi niż te które się ma .
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4382 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 13 Luty 2015, 09:00
robertinho11, nie wiem gdzie czytałeś o numerach liczników. Żeby zegary pasowały musisz znaleźć takie w których zgadzają się wtyczki, ściemniacz i muszą być od takiej wersji jaką masz, to że przebieg się zmieni to też raczej wiesz.
Nie wiem dlaczego rzucasz się z motyką na słońce i chcesz wymieniać zegary.
Prędkościomierz, musisz sprawdzić połączenia elektryczne i impulsator.
Kierunki nie działają, a awaryjne ? Zacznij od przekaźnika, kabelków, a później od wymiany manetek.
MAMUTH
Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: PB + LPG
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2003 Pomógł: 7 razy Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 155 Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Luty 2015, 09:27
Odnośnie zegarów to ja nie miałem problemu z numerami i działały od XP z 06 do mojego z 03. Miałem szczęście, że przebieg w zegarach był mniejszy . Ja ze swojego doświadczenia już wiem, że nie koniecznie dzieje się coś z zegarami. Sprawdź w LEXI co za błąd Ci generuje. Jeżeli ten sam błąd jest w zegarach, BSI jak w module pod kierownica to znaczy, że musisz wymienić moduł pod kierownica i skasować błędy .
Mój samochód: Citroen Xsara
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: Benzyna + Gaz
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 101 Skąd: Wroclove
Wysłany: 31 Marzec 2015, 20:56
Witam, odnalazłem problem z kierunkami okazało się że gdzieś w przełączniku awaryjnych jest problem, rozebrałem go ile mogłem i znalazłem tam dwie diody z czego tylko jedna działała, jak podważyłem sam przycisk kierunki działają.
Jeśli chodzi o licznik wczoraj oddałem do sprawdzenia i do poprawy wszystkich lutów, niestety prędkościomierz oraz licznik km dalej nie działają juz w sumie nie wiem cos może jeszcze tam siedzieć, impulsator był wymieniany.
Macie jeszcze jakieś sugestie??
MAMUTH
Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: PB + LPG
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2003 Pomógł: 7 razy Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 155 Skąd: Łódź
Wysłany: 1 Kwiecień 2015, 09:59
Na zegarach widzisz 0 czy coś innego ? Druga sprawa to jeżeli miałeś faktycznie impulsator walnięty to siedzi Ci błąd który musisz wykasować.
Co do diod w przycisku świateł awaryjnych to fakt masz 2. 1 to jest od alarmu/zamknięcia a druga od świateł kiedy działają. Może jedna Ci padła. U siebie mam tak, że podczas jazdy kiedy zamknie drzwi automatem to świeci światłem ciągłym cały przycisk (2 diody). Jak stoi zamknięty to da bliżej kabiny mruga. Ot tak to u mnie działa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum