Przesunięty przez: robson 24 Maj 2011, 21:35
Pompa pięciotłoczkowa LHM
Autor
Wiadomość
MAX
Mechanik
Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 367 Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Maj 2011, 20:30
Korpus tylny pompy z tłoczkami. Na zdjęciu widać nierównomierne wcisnięcie tłoczków - to efekt zacierania tłoczków spowodowany pracą na niepłukanym układzie hydrauliki. pompa złozona nie praktycznie wydaje się, w bardzo dobrym stanie jednak tłoczki niewysuwajace się do końca powoduja przerwy w tłoczeniu lhm. Naprawa polega na polerowaniu powierzchni tłoczków i kanałów wewnętrznych. Przy demontażu należy uważać aby nie zamienić tłoczków miejscami
p4.jpg
Plik ściągnięto 266 raz(y) 112,56 KB
MAX
Mechanik
Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 367 Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Maj 2011, 20:33
korpus tylny widoczny z boku. w srodek korpusu wciskamy łożysko igiełkowe tylne wałka
p6.jpg
Plik ściągnięto 240 raz(y) 122,93 KB
MAX
Mechanik
Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 367 Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Maj 2011, 20:34
druga strona korpusu tylnego pompy. widoczne przylgnie zaworków płytkowych.
p7.jpg
Plik ściągnięto 300 raz(y) 127,95 KB
MAX
Mechanik
Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 367 Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Maj 2011, 20:37
Korpus przedni pompy z widocznymi gniazdami zaworków płytkowych. w jednym włozony zaworek - płytka. zaworek składa się ze sprężynki i nałożonej na nia płytki. Przy montażu pompy czyli składaniu obu korpusów razem należy uważać aby zaworki płytkowe były wcisnięte w gniazda
p8.jpg
Plik ściągnięto 278 raz(y) 146,69 KB
MAX
Mechanik
Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 367 Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Maj 2011, 20:49
tuleja łącząca oba korpusy
pm1.jpg
Plik ściągnięto 295 raz(y) 100,21 KB
MAX
Mechanik
Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 367 Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Maj 2011, 20:50
korpus z włożoną tuleją łączącą
pm2.jpg
Plik ściągnięto 274 raz(y) 135,16 KB
MAX
Mechanik
Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 367 Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Maj 2011, 20:51
złożone oba korpusy razem
p9.jpg
Plik ściągnięto 284 raz(y) 115,11 KB
MAX
Mechanik
Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 367 Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Maj 2011, 20:53
uszczelnienie wewnętrzne - tuleja mosiężna z oringiem umieszczona w przednim korpusie pod łóżyskiem głównym
p10.jpg
Plik ściągnięto 230 raz(y) 106,33 KB
MAX
Mechanik
Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 367 Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Maj 2011, 20:54
spręzyna dystansowa zakładana do korpusu przedniego, na nią wciskamy uszczelnienie wewnętrzne opisaną tuleję z oringiem
p15.jpg
Plik ściągnięto 228 raz(y) 118,05 KB
MAX
Mechanik
Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 367 Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Maj 2011, 20:55
zalożona spręzyna i uszczelnienie wewnętrzne
p16.jpg
Plik ściągnięto 270 raz(y) 140,98 KB
MAX
Mechanik
Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 367 Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Maj 2011, 20:57
pompa niemal w całosci, nie skrecona srubami imbusowymi. oba korpusy razem skręcone sa 5 srubami imbusowymi
p17.jpg
Plik ściągnięto 277 raz(y) 127,66 KB
MAX
Mechanik
Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 367 Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Maj 2011, 20:59
w korpus przedni wciskamy łozysko główne, a w łożysko wciskamy wałek główny. na łozysko nałożony jest mały skosny uszczelniacz i pierscień dystansowy
MAX
Mechanik
Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 367 Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Maj 2011, 21:00
przednia częsć pompy prawie w całosci
p14.jpg
Plik ściągnięto 246 raz(y) 121,01 KB
MAX
Mechanik
Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 367 Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Maj 2011, 21:01
korpus z łozyskiem głównym
p12.jpg
Plik ściągnięto 266 raz(y) 135,65 KB
MAX
Mechanik
Mój samochód: XMII
Paliwo: Benzyna
Wersja:: MKII
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 367 Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Maj 2011, 21:02
uszczelniacz z pierscieniem dystansowym
p13.jpg
Plik ściągnięto 303 raz(y) 104,13 KB