Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Złącze diagnostyczne w Citroenie BX
Autor Wiadomość
kamil

Mój samochód: BX 1,9TD
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: ON
Rok prod.:: 1992
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 29
Skąd: Malanów
Wysłany: 21 Sierpień 2009, 11:57   Złącze diagnostyczne w Citroenie BX

Chodzi o dwu-pinowe złącze w BXach z wtryskiem. Jakie informacje może dać to złącze?? ktoś to przypinał??

 
 
kamil

Mój samochód: BX 1,9TD
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: ON
Rok prod.:: 1992
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 29
Skąd: Malanów
Wysłany: 30 Sierpień 2009, 21:12   i jak...

jakim urządzeniem i tak dalej?? więcej informacji

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 31 Sierpień 2009, 14:21   

To są tzw. kody migowe, które możesz także sam odczytać.

Kody ECU odczytasz tak:

wtykasz w pin nr 2 kabel i drugim końcem dotykasz masy. Najlepiej przy zapalniczce w środku auta i patrzysz na kontrolkę ECU na tablicy rozdzielczej.
Włącz zapłon, zewrzyj na 5 sekund obwód i poczekaj aż lampką wymiga 12 (jedno, przerwa, dwa), zewrzyj kolejny raz na 5 sekund i poczekaj aż lampka wymiga kod błędu (np. 52 - pięć mrugnięć, przerwa, dwa mrugnięcia), zewrzyj na 5 sekund - i teraz dwie opcje:

1. jak wymiga jakąś większą liczbę - kolejny błąd i znowu zwierasz na 5 sekund;
2. jeśli wymiga 11 - koniec błędów. Zwierasz obwód na 20 sekund - w ten sposób skasujesz błędy. Wyłącz zapłon i wszystko wiesz :)

Poniżej wszystkie kody:

dla uzupełnienia opisu...

-----KOD
11
--------OPIS KODU
Koniec sekwencji
-----------------OPIS USTERKI


-----KOD
12
--------OPIS KODU
Początek sekwencji
-----------------OPIS USTERKI


-----KOD
13
--------OPIS KODU
Czujnik temperatury powietrza zasysanego.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzony czujnik, złącza lub przewody.


-----KOD
14
--------OPIS KODU
Czujnik temperatury silnika.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzony czujnik, złącza lub przewody.


-----KOD
15
--------OPIS KODU
Przekaźnik pompy paliwa.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie przekaźnika, przerwy w obwodzie lub zwarcie do masy
lub plusa zasilania. Sprawdzić obwody zasilania, działanie
samego przekaźnika oraz pompę paliwa.


-----KOD
17
--------OPIS KODU
Sterowanie wtryskiwaczami.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie wtryskiwaczy - zanieczyszczenia w dyszach. Możliwe
przerwy lub zwarcia do masy lub plusa zasilania w obwodach
sterowania wtryskiwaczami. Sprawdzić stan złączy
kabli. Wyczyścić lub wymienić wtryskiwacze.


-----KOD
18
--------OPIS KODU
Przekaźnik pompy chłodzenia turbiny.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie przekaźnika, przerwy w obwodzie lub zwarcie do masy
lub plusa zasilania. Sprawdzić obwody zasilania, działanie
samego przekaźnika oraz pompę. Przy gorącym silniku pompa
powinna pracować.


-----KOD
21
--------OPIS KODU
Potencjometr położenia przepustnicy.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenia potencjometru \ włącznika, przerwy w obwodzie lub
zwarcie do masy lub plusa zasilania. Sprawdzić złącza, kable,
obwody zasilania, działanie potencjometru \ włącznika.
Sprawdzić czy w przepustnicy nie znajdują się zanieczyszczenia
blokujące klapę przepustnicy.


-----KOD
22
--------OPIS KODU
Regulacja biegu jałowego.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie w obwodzie elektrozaworu regulacji biegu jałowego.
Sprawdzić złącza, kable obwody zasilania, działanie zaworu.
Sprawdzić ciśnienie paliwa.


-----KOD
23
--------OPIS KODU
Włącznik biegu jałowego.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie włącznika, przerwy lub zwarcie do masy lub plusa
zasilania. Sprawdzić złącza, kable, obwody zasilania, działanie
włącznika. Sprawdzić czy w przepustnicy nie znajdują się
zanieczyszczenia blokujące klapę przepustnicy.


-----KOD
25
--------OPIS KODU
Elektrozawór zmiennej długości kolektora dolotowego.
Elektrozawór L
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie zaworu lub przekaźnika zaworu, przerwy lub zwarcia do
masy lub plusa zasilania. Sprawdzić obwody zasilania, działanie
przekaźnika i zaworu.


-----KOD
26
--------OPIS KODU
Elektrozawór zmiennej długości kolektora dolotowego.
Elektrozawór C
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie zaworu lub przekaźnika zaworu, przerwy lub zwarcia do
masy lub plusa zasilania. Sprawdzić obwody zasilania, działanie
przekaźnika i zaworu.


-----KOD
27
--------OPIS KODU
Czujnik prędkości pojazdu.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzony czujnik, złącze lub przewody.
Możliwe zamontowanie innego niż seryjne ogumienia co może dawać
nieprawidłowy sygnał z czujnika.


-----KOD
31
--------OPIS KODU
Regulacja składu mieszanki poza zakresem - mieszanka za uboga
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie sondy lambda, przerwy w obwodzie lub zwarcie do masy
lub plusa zasilania. Sprawdzić złącza, kable i działanie sondy.
Usterka możliwa również jeśli kontynuowano jazdę z bardzo niskim
stanem paliwa w zbiorniku lub do jego wyczerpania.


-----KOD
32
--------OPIS KODU
Regulacja składu mieszanki poza zakresem - mieszanka za bogata
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie sondy lambda, sonda zestarzona, przerwy w obwodzie
lub zwarcie do masy lub plusa zasilania. Sprawdzić złącza, kable
i działanie sondy. Możliwe przedostawanie się fałszywego
powietrza do układu wydechowego przed sądą. Usterka możliwa
również jeśli kontynuowano jazdę z bardzo niskim stanem paliwa
w zbiorniku lub do jego wyczerpania.


-----KOD
33
--------OPIS KODU
MAP sensor / przepływomierz / Włącznik przepustnicy.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie czujnika, przerwy w obwodzie lub zwarcie do masy lub
plusa zasilania. Sprawdzić złącza, kable i działanie czujnika.
Sprawdzić czy w przepływomierzu nie ma zanieczyszczeń
uniemożliwiających jego prawidłowe działanie, a w przypadku MAP
sensora czy drożne jest doprowadzenie podciśnienie z kolektora
dolotowego.


-----KOD
34
--------OPIS KODU
Układ odsysania par paliwa / czujnik położenia przepustnicy.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie Elektrozaworu w układzie odsysania par paliwa.
Możliwe przerwy w obwodzie lub zwarcie do masy lub plusa
zasilania. Sprawdzić złącza, kable i działanie zaworu.


-----KOD
35
--------OPIS KODU
Włącznik pełnego otwarcia przepustnicy.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie włącznika, przerwy lub zwarcie do masy lub plusa
zasilania. Sprawdzić złącza, kable, obwody zasilania,
działanie włącznika.


-----KOD
36
--------OPIS KODU
Układ grzania sondy lambda.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie ogrzewania sondy lambda lub przekaźnika grzania
sondy. Możliwe przerwy w obwodzie lub zwarcie do masy. Sprawdzić
złącza, kable, działanie przekaźnika i grzania w samej sondzie.


-----KOD
37
--------OPIS KODU
Napięcie zasilające z akumulatora.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie w układzie zasilania - uszkodzony akumulator,
alternator lub regulator napięcia. Możliwa przerwa w obwodzie lub
zwarcie do masy. Sprawdzić złącza, kable, i podzespoły w układzie
zasilania.


-----KOD
41
--------OPIS KODU
Brak sygnału z czujnika obrotów wału korbowego.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzony czujnik, złącze lub przewody. Możliwa przerwa
w obwodzie lub zwarcie do masy lub do plusa zasilania. Sprawdzić
złącza kable i czujnik. Kod usterki pojawia się także przy
unieruchomionym silniku. Należy go wówczas zignorować.


-----KOD
42
--------OPIS KODU
Wtryskiwacz
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie wtryskiwacza (monowtrysk) lub wtryskiwaczy
(wielopunktowy). Możliwe zanieczyszczenia w dyszach, przerwy lub
zwarcia do masy lub plusa zasilania w obwodach sterowania
wtryskiwaczami. Sprawdzić stan złączy, kabli oraz impuls wtrysku
i ciśnienie paliwa. Wyczyścić lub wymienić wtryskiwacze.


-----KOD
43
--------OPIS KODU
Układ regulacji spalania stukowego.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie w obwodach regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu.
Możliwe uszkodzenie czujnika, Sprawdzić wtyk i kable. Sprawdzić
czy zatankowane jest paliwo o odpowiedniej liczbie oktanowej.
Ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu.


-----KOD
44
--------OPIS KODU
Czujnik spalania stukowego 1
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzony czujnik, złącze lub przewody. Możliwa przerwa
w obwodzie lub zwarcie do masy lub do plusa zasilania. Sprawdzić
złącza, kable i czujnik. Sprawdzić czy zatankowane jest paliwo
o odpowiedniej liczbie oktanowej.


-----KOD
45
--------OPIS KODU
Cewka cylindra 1
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie w obwodzie cewki cylindra nr 1. Możliwa przerwa
w obwodzie lub zwarcie do masy lub do plusa zasilania.
Sprawdzić złącza, kable i cewkę.


-----KOD
46
--------OPIS KODU
Elektromagnes zaworu podciśnieniowego regulacji
ciśnienia turbodoładowania.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie zaworu - przerwy w obwodzie lub zwarcie do masy lub
do plusa zasilania. Sprawdzić obwody zasilania, działanie zaworu,
połączenie mechaniczne między zaworem a przeponą oraz przewód
ciśnieniowy między sprężarką a wylotem powietrza doładowania.


-----KOD
47
--------OPIS KODU
Regulacja ciśnienia powietrza turbodoładowania.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie zaworu regulacji ciśnienia - przerwy w obwodzie lub
zwarcie do masy lub plusa zasilania. Sprawdzić obwody zasilania,
działanie zaworu, połączenie mechaniczne między zaworem
a przeponą oraz przewód ciśnieniowy między sprężarką a wylotem
powietrza doładowania.


-----KOD
51
--------OPIS KODU
Sonda lambda 1
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie sondy lambda 1, przerwy w obwodzie lub zwarcie do
masy lub plusa zasilania. Sprawdzić złącza, kable i działanie
sondy - Możliwe zestarzenie sondy. Sprawdzić połączenie pomiędzy
masa pojazdu a układem wydechowym oraz jego szczelność. Usterka
możliwa również jeśli kontynuowano jazdę z bardzo niskim stanem
paliwa lub do jego wyczerpania.


-----KOD
52
--------OPIS KODU
Regulacja składu mieszanki poza zakresem.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie sondy lambda, przerwy w obwodzie lub zwarcie do masy
lub plusa zasilania. Sprawdzić złącza, kable i działanie sondy -
- możliwe zestarzenie sondy. Sprawdzić połączenie pomiędzy masa
pojazdu a układem wydechowym oraz jego szczelność. Usterka może
być powodowana także nieprawidłowym działaniem sterownika układu.
Usterka możliwa również jeśli kontynuowano jazdę z bardzo niskim
stanem paliwa w zbiorniku lub do jego wyczerpania.


-----KOD
53
--------OPIS KODU
Napięcie akumulatora za wysokie lub za niskie.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie w układzie zasilania - uszkodzony akumulator,
alternator lub regulator napięcia. Możliwa przerwa w obwodzie lub
zwarcie do masy. Sprawdzić złącza, kable i podzespoły w układzie
zasilania.


-----KOD
54
--------OPIS KODU
Sterownika
-----------------OPIS USTERKI
wymienić sterownik


-----KOD
55
--------OPIS KODU
Potencjometr regulacji CO
-----------------OPIS USTERKI
Przeprowadzić regulację składu mieszanki dla biegu jałowego.


-----KOD
56
--------OPIS KODU
Uaktywniony układ immobilizera.
-----------------OPIS USTERKI
Blokady immobilizera są uaktywnione. Sprawdzić immobilizer,
wyłączyć go. Sprawdzić także stacyjkę.


-----KOD
57
--------OPIS KODU
Cewka cylindra 2
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie w obwodzie cewki cylindra nr 2. Możliwa przerwa
w obwodzie lub zwarcie do masy lub do plusa zasilania. Sprawdzić
złącza, kable i cewkę.


-----KOD
58
--------OPIS KODU
Cewka cylindra 3
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie w obwodzie cewki cylindra nr 3. Możliwa Przerwa
w obwodzie lub zwarcie do masy lub do plusa zasilania.
Sprawdzić złącza, kable i cewkę.


-----KOD
59
--------OPIS KODU
Cewka cylindra 4
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie w obwodzie cewki cylindra nr 3. Możliwa Przerwa
w obwodzie lub zwarcie do masy lub do plusa zasilania. Sprawdzić
złącza, kable i cewkę.


-----KOD
61
--------OPIS KODU
Zawor regulacji ciśnienia powietrza turbodoładowania.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie zaworu - przerwy w obwodzie lub zwarcie do masy lub
do plusa zasilania. Sprawdzić obwody zasilania, działanie zaworu,
połączenie mechaniczne między zaworem a przeponą oraz przewód
ciśnieniowy między sprężarką a wylotem powietrza doładowania.


-----KOD
62
--------OPIS KODU
Czujnik spalania stukowego 2
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzony czujnik, złącze lub przewody. Możliwa przerwa
w obwodzie lub zwarcie do masy lub do plusa zasilania. Sprawdzić
złącza, kable i czujnik. Sprawdzić czy zatankowane jest paliwo
o odpowiedniej liczbie oktanowej.


-----KOD
63
--------OPIS KODU
Sonda lambda 2
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie sondy lambda 2, przerwy w obwodzie lub zwarcie do
masy lub plusa zasilania. Sprawdzić złącza, kable i działanie
sondy - Możliwe zestarzenie sondy. Sprawdzić połączenie pomiędzy
masa pojazdu a układem wydechowym oraz jego szczelność. Usterka
możliwa również jeśli kontynuowano jazdę z bardzo niskim stanem
paliwa lub do jego wyczerpania.


-----KOD
64
--------OPIS KODU
Regulacja składu mieszanki poza zakresem.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie sondy lambda, przerwy w obwodzie lub zwarcie do masy
lub plusa zasilania. Sprawdzić złącza, kable i działanie sondy -
- możliwe zestarzenie sondy. Sprawdzić połączenie pomiędzy masa
pojazdu a układem wydechowym oraz jego szczelność. Usterka może
być powodowana także nieprawidłowym działaniem sterownika układu.
Usterka możliwa również jeśli kontynuowano jazdę z bardzo niskim
stanem paliwa w zbiorniku lub do jego wyczerpania.


-----KOD
65
--------OPIS KODU
Czujnik położenia walka rozrządu.
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzony czujnik, złącze lub przewody. Możliwa przerwa
w obwodzie lub zwarcie do masy lub do plusa zasilania. Sprawdzić
złącza, kable i czujnik. W przypadku niektórych sterowników kod
usterki pojawia się także przy unieruchomionym silniku. Należy go
wówczas zignorować.


-----KOD
71
--------OPIS KODU
Wtryskiwacz cylindra 1
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie wtryskiwacza cylindra nr 1. Możliwe zanieczyszczenia
w dyszach, przerwy lub zwarcia do masy lub plusa zasilania
w obwodach sterowania wtryskiwaczmi. Sprawdzić stan złączy, kabli
oraz impuls wtrysku i ciśnienie paliwa. Wyczyścić lub wymienić
wtryskiwacze.


-----KOD
72
--------OPIS KODU
Wtryskiwacz cylindra 2
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie wtryskiwacza cylindra nr 2. Możliwe zanieczyszczenia
w dyszach, przerwy lub zwarcia do masy lub plusa zasilania
w obwodach sterowania wtryskiwaczmi. Sprawdzić stan złączy, kabli
oraz impuls wtrysku i ciśnienie paliwa. Wyczyścić lub wymienić
wtryskiwacze.


-----KOD
73
--------OPIS KODU
Wtryskiwacz cylindra 3
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie wtryskiwacza cylindra nr 3. Możliwe zanieczyszczenia
w dyszach, przerwy lub zwarcia do masy lub plusa zasilania
w obwodach sterowania wtryskiwaczmi. Sprawdzić stan złączy, kabli
oraz impuls wtrysku i ciśnienie paliwa. Wyczyścić lub wymienić
wtryskiwacze.


-----KOD
74
--------OPIS KODU
Wtryskiwacz cylindra 4
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie wtryskiwacza cylindra nr 4. Możliwe zanieczyszczenia
w dyszach, przerwy lub zwarcia do masy lub plusa zasilania
w obwodach sterowania wtryskiwaczmi. Sprawdzić stan złączy, kabli
oraz impuls wtrysku i ciśnienie paliwa. Wyczyścić lub wymienić
wtryskiwacze.


-----KOD
75
--------OPIS KODU
Wtryskiwacz cylindra 5
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie wtryskiwacza cylindra nr 5. Możliwe zanieczyszczenia
w dyszach, przerwy lub zwarcia do masy lub plusa zasilania
w obwodach sterowania wtryskiwaczmi. Sprawdzić stan złączy, kabli
oraz impuls wtrysku i ciśnienie paliwa. Wyczyścić lub wymienić
wtryskiwacze.


-----KOD
76
--------OPIS KODU
Wtryskiwacz cylindra 6
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie wtryskiwacza cylindra nr 6. Możliwe zanieczyszczenia
w dyszach, przerwy lub zwarcia do masy lub plusa zasilania
w obwodach sterowania wtryskiwaczmi. Sprawdzić stan złączy, kabli
oraz impuls wtrysku i ciśnienie paliwa. Wyczyścić lub wymienić
wtryskiwacze.


-----KOD
77
--------OPIS KODU
Regulacja biegu jałowego
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie w obwodzie Elektrozaworu regulacji biegu jałowego.
Sprawdzić złącza, kable obwody zasilania, działanie zaworu.
Sprawdzić ciśnienie paliwa. Usterka może być tez powodowana
nieszczelnościami w układzie zasysania - fałszywe powietrze.


-----KOD
79
--------OPIS KODU
MAP sensor
-----------------OPIS USTERKI
Uszkodzenie czujnika, przerwy w obwodzie lub zwarcie do masy lub
do plusa zasilania. Sprawdzić złącza, kable i działanie czujnika.
Sprawdzić czy drożne jest doprowadzenie podciśnienia z kolektora
dolotowego.
-----KOD

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
kamil

Mój samochód: BX 1,9TD
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: ON
Rok prod.:: 1992
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 29
Skąd: Malanów
Wysłany: 4 Wrzesień 2009, 06:08   

A gdzie można zdobyć interfejs do BXa??
Na allegro znalazłem link ale jak gościa spytałem czy to będżie pasowało do BX'a 16TGI to powiedział że nie. Może pomylił z GTI albo coś.

 
 
Nicpoń
inglisz ticzer


Mój samochód: Peugeot 406
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Benzyna
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 1996
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 378
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 4 Wrzesień 2009, 08:14   

Ale w opisie aukcji jest zarówno 1,6 jak i GTI, więc chyba gość nie do końca sam się orientuje

 
 
wuwuzela
[Usunięty]

Wysłany: 4 Wrzesień 2009, 08:25   

MOże sprzedaje coś co tanio kupił a chce za to krocie i nie do końca wie co ma :D

 
 
Nicpoń
inglisz ticzer


Mój samochód: Peugeot 406
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Benzyna
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 1996
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 378
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 4 Wrzesień 2009, 08:37   

Mimo wszystko myślę że będzie hulało, co najwyżej się zwróci. Ojciec sobie niedawno sprawił oprogramowanie do Vectry i gość też nie wiedział czy będzie hulać, ale działa bardzo dobrze. Zrobili zrzutkę z kolegą który ma Omegę i u nie go też działa. Myślę że warto sprawdzić

 
 
wuwuzela
[Usunięty]

Wysłany: 4 Wrzesień 2009, 08:46   

No a jakie sa plusy z takiego złącza??

 
 
Nicpoń
inglisz ticzer


Mój samochód: Peugeot 406
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Benzyna
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 1996
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 378
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 4 Wrzesień 2009, 08:53   

Plus jest jeden, ale poważny. Za każdym razem jak ci się np. zapali lakoniczna kontrolka silnika, zamiast jechać do warsztatu i płacić 100-150 pln za wsadzenie wtyczki, wpinasz ją sam

 
 
kamil

Mój samochód: BX 1,9TD
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: ON
Rok prod.:: 1992
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 29
Skąd: Malanów
Wysłany: 4 Wrzesień 2009, 10:42   Diagnostyczna złączka

Właśnie tak myślę że i zdiagnozować błędy i zresetować samemu po naprawie i tak dalej. Czytałem o użytkowniku i szukałem, to jest niby firma co te interfejsy robi ale nie wiem. Może po prostu odpowiedział mi jakiś praktykant czy gość z biura zupełnie nie zorientowany. Też mi się wydaje że jak ma napisane że Citroen BX 1.6i to właśnie taki silnik jak mam. Ale gościowi napisałem że silnik mam BDY czyli XU5 i tam jakoś dokładniej XU5 3Z czy jakoś tak i powiedział gość że nie będzie robić.

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 4 Wrzesień 2009, 20:51   

Citronauta napisał/a:
No a jakie sa plusy z takiego złącza??
Wydana kasa :-D Bo można to przecież zrobić bez wydawania grosza :)

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
wuwuzela
[Usunięty]

Wysłany: 4 Wrzesień 2009, 21:48   

To na spotkaniu powiesz mi szczeguły abym mógł zaoszczędzic :D

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 4 Wrzesień 2009, 21:53   

Przecież napisałem powyżej "wtykasz kabelek w pin i dotykasz masy"... itd

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
robert
Aktywny



Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 1898
Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 13 Wrzesień 2009, 09:36   

Ja mam taki gadżet do AX, wydaje mi się że podejdzie też do BX, a może jeszcze do czegoś, muszę znaleźć instrukcję, bo gdzieś zapodziałem.

_________________
Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...

Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
 
 
robert
Aktywny



Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 1898
Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 13 Wrzesień 2009, 16:54   

No i poszukiwania zostały zakończone.
W liście obsługiwanych samochodów są modele samochodów wyposażone w następujące układy sterowania:
Bosch Motronic MA3.0, MA3.1,
Bosch Motronic MP3.1, MP3.2, MP5.1, MP5.1.1, Mp5.2, MP7.0
Bosch Motronic M 1.3,
Bosch LE2-Jetronic,
Bosch Mono Jetronic, A2.2,
Bosch EDC,
Magneti Marelli G5,
Magneti Marelli G6.11, G612, G610
Magneti Marelli 1 AP10, 1AP20, 1AP40, 1AP41
Magneti Marelli 8P, 8P.22, 8P.10, 8P.11, 8P.13, 8P.20,
Magneti Marelli 1AP,
Fenix 3B, 4

_________________
Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...

Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA