Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
FABRYCZNE RADIO
Autor Wiadomość
robert
Aktywny



Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 1898
Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 29 Czerwiec 2010, 12:17   FABRYCZNE RADIO

Witam wszystkich. Niedawno zakupiłem fabryczne radio - CLARION PU1562A. Niestety po próbie podłączenia okazuje się że wtyczki, które idą od fabrycznego sterowania w kierownicy nie dają się podłączyć. Czy ten model nie współpracuje ze sterowaniem w kierownicy, czy może potrzebna jest jakaś dodatkowa przelotka.

_________________
Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...

Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
 
 
tomektb
[Usunięty]

Wysłany: 29 Czerwiec 2010, 12:49   

poszukaj informacji
TUTAJ
trochę chodzenia po podstronach ale powinno sie coś znaleźć

 
 
Nicpoń
inglisz ticzer


Mój samochód: Peugeot 406
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Benzyna
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 1996
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 378
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 29 Czerwiec 2010, 20:43   

Roberto, a co z Twoim pięknym radyjkiem??? :-D

 
 
Wodnikczek


Mój samochód: Xm
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: dizel TD
Wersja:: hatchback bez HA
Rok prod.:: 1999
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 396
Skąd: Opole
Wysłany: 1 Lipiec 2010, 19:54   

Jest 2 producentów i chyba wiem o jaki kabel będzie chodzić lub się domyślam
ale czy wtyki wyglądają w radiu tak
http://images.forum-auto....22092009202.jpg

 
 
robert
Aktywny



Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 1898
Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 2 Lipiec 2010, 02:05   

tak, do sterowania jest wtyczka ISO 10 pinowa, czyli dokładnie taka jak na zdjęciu.

_________________
Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...

Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
 
 
Wodnikczek


Mój samochód: Xm
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: dizel TD
Wersja:: hatchback bez HA
Rok prod.:: 1999
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 396
Skąd: Opole
Wysłany: 2 Lipiec 2010, 23:19   

Zdjęcie prześle ci jutro czyli 03 lipca bo taki kabel mam w pracy

 
 
dayus


Mój samochód: XantiaI->XsaraII->C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON
Wersja:: STANDARD
Rok prod.:: 1994
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 225
Skąd: Śląskie
Wysłany: 31 Październik 2010, 10:19   

Dalej walczysz z tym radiem?

Powiem tak: sterowanie fabryczne w kierownicy nie działa jesli wsadzisz radio z X1 do X2 i odwrotnie.

Ale da się to przerobić, u mnie siedzi właśnie ten Clarion o ktorym mowisz w X1.
Wartości oporników ponizej i schemat do tego.

Musisz to rpzerobić,bo oporniki podlaczasz tylk odo pinu 2 i z drugiej strony do masy.
Robisz z tego tzw. drabinke opornikową. A w sterowaniu oryginalnym w X1, oporniki te są inaczej podlaczone



moje.GIF
Schemat poglądowy sterowania radiem X2 w aucie X1 (nie brać pod uwagę rezystancji)
Plik ściągnięto 8053 raz(y) 4,09 KB

X2.odpory.dalkoveho.ovladani.radia.jpg
Wartości oporników
Plik ściągnięto 340 raz(y) 31,25 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA