Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 29 Czerwiec 2010, 12:17 FABRYCZNE RADIO
Witam wszystkich. Niedawno zakupiłem fabryczne radio - CLARION PU1562A. Niestety po próbie podłączenia okazuje się że wtyczki, które idą od fabrycznego sterowania w kierownicy nie dają się podłączyć. Czy ten model nie współpracuje ze sterowaniem w kierownicy, czy może potrzebna jest jakaś dodatkowa przelotka.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
tomektb [Usunięty]
Wysłany: 29 Czerwiec 2010, 12:49
poszukaj informacji
TUTAJ
trochę chodzenia po podstronach ale powinno sie coś znaleźć
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 2 Lipiec 2010, 02:05
tak, do sterowania jest wtyczka ISO 10 pinowa, czyli dokładnie taka jak na zdjęciu.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Mój samochód: XantiaI->XsaraII->C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON
Wersja:: STANDARD
Rok prod.:: 1994
Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 225 Skąd: Śląskie
Wysłany: 31 Październik 2010, 10:19
Dalej walczysz z tym radiem?
Powiem tak: sterowanie fabryczne w kierownicy nie działa jesli wsadzisz radio z X1 do X2 i odwrotnie.
Ale da się to przerobić, u mnie siedzi właśnie ten Clarion o ktorym mowisz w X1.
Wartości oporników ponizej i schemat do tego.
Musisz to rpzerobić,bo oporniki podlaczasz tylk odo pinu 2 i z drugiej strony do masy.
Robisz z tego tzw. drabinke opornikową. A w sterowaniu oryginalnym w X1, oporniki te są inaczej podlaczone
moje.GIF Schemat poglądowy sterowania radiem X2 w aucie X1 (nie brać pod uwagę rezystancji)
Plik ściągnięto 8053 raz(y) 4,09 KB
X2.odpory.dalkoveho.ovladani.radia.jpg Wartości oporników
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum