Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
przewody paliwowe
Autor Wiadomość
p24

Mój samochód: Citroen Saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja:: -
Rok prod.:: 1999
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 30
Skąd: Żory
Wysłany: 11 Lipiec 2015, 11:59   przewody paliwowe

Witam wszystkich, mam dosyć głupią prośbę, w kabinie śmierdzi mi benzyną, moim zdaniem będą nieszczelne przewody znajdujące sie pod siedzeniem z tyłu.
Chciałbym je wymienić, jednak tutaj mam problem. Jeden przewód idzie do filtra paliwa to nie mam problemu, ale co z drugim? gdzie znajde jego drugi koniec ?
Nigdy nie przeciągałem takich przewodów i chciałbym użyć starych jako pilot pod nowe,macie jakis pomysł jak skutecznie połączyć stary przewód z nowym, tak połączyć żeby w środku nie zaklinowało sie gdzieś ;/
Wiem że sprawa może być banalna jednak mam obawy i chciałbym Was prosić o rade

 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4384
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 11 Lipiec 2015, 13:30   

Jak wejdziesz pod spód to będziesz widział. Z kosza pompy w baku pod kanapą wychodzi jeden przewód zasilający i chodzi drugi powrotny, oba idą razem obok siebie pod progiem do komory silnika, wychodzą przy grodzi i się tam już rozchodzą, jeden na zasilanie a drugi na powrót. Wymieniałem w kilku różnych autach i to nie jest nic trudnego. Podaj VIN to poszukam dokładnego rysunku jak to jest poukładane.

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
p24

Mój samochód: Citroen Saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja:: -
Rok prod.:: 1999
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 30
Skąd: Żory
Wysłany: 11 Lipiec 2015, 14:01   

Mój Vin VF7S1HDZF56825588
a masz jakiś pomysł, albo jak przeciągałeś te przewody? Idą one pod blachą a więc nwm w jaki zakamarek sie tam wcisną wiec chciałem użyc starego jako pilota, ale to zaś nwm jak to złączyć z sobą porzadnie,
Jak byś się podzielił doświadczeniem, dał jakąś rade byłbym wdzieczny, wgl dzięki za pomoc :)

 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4384
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 11 Lipiec 2015, 18:30   

Po prostu wyjmowałem stary i w jego miejsce wkładałem nowy, jak chcesz użyć jako pilota to jakoś tam sobie musisz wymyśleć jak to połaczyć. Jesteś pewny że biegną w nadwoziu, a nie pod spodem na zewnątrz auta ? Nie chce mi sie w to do końca wierzyć.



_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
p24

Mój samochód: Citroen Saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja:: -
Rok prod.:: 1999
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 30
Skąd: Żory
Wysłany: 11 Lipiec 2015, 22:59   

Moment, zgadza się filtr paliwa mam od spodu auta zaraz przy progu, ale martwię się o fragment:
Pod kanapa z tyłu jest plastikowa zaślepka, tam dwa przewody które jak mówiłeś obydwa wychodzą podspodem auta. Skoro mówisz że nie zaklinuje się to tam nigdzie to w tyg spróbuje to zrobić :) a przewody z tej pompy wchodzą pod blachę i to jest ten fragment dla mnie niepewny ale mam nadzieje że nie skoro mówisz że nigdy z tym problemów nie miałeś.
Możliwe że też nadwyraz kombinuje, ale staram sie przewidziec co może pójść nie tak, dzieki za schemat

 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4384
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 11 Lipiec 2015, 23:06   

Końcówka typu klik-klak która wchodzi w kosz pompy może się blokować, ale wystarczy trochę przewodem poruszać i wyjdzie, jak przewody złom to i te końcówkę możesz sobie obciąć i wyjdzie bez problemu. Kup sobie porządne przewody paliwowe zbrojone i dobre opaski.

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
p24

Mój samochód: Citroen Saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja:: -
Rok prod.:: 1999
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 30
Skąd: Żory
Wysłany: 11 Lipiec 2015, 23:08   

opaski zaciskowe takie na skręcanie wystarcza?? Bo niewiem jakie ciśnienie tam panuje wyczytałem coś rzędu 6 atmosfer ale troszkę dużo.

http://www.rallyshop.pl/g...2-20-m_6004.jpg

 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4384
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 11 Lipiec 2015, 23:19   

Wystarczą, aby nie kupuj w chińskim sklepie bo te do niczego sie nie nadają. Ja preferuję takie, pierwsze i trzecie:
http://import-eksport.pl/opaski-zaciskowe
są mocniejsze od ślimakowych.

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
p24

Mój samochód: Citroen Saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja:: -
Rok prod.:: 1999
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 30
Skąd: Żory
Wysłany: 11 Lipiec 2015, 23:32   

hmmmm ok, normalnie kupiłbym własnie te drugie, a sklep mam już sprawdzony.

 
 
p24

Mój samochód: Citroen Saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja:: -
Rok prod.:: 1999
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 30
Skąd: Żory
Wysłany: 11 Lipiec 2015, 23:43   

Dziękuje, myśle, że wiem wszytsko co potrzebuje, jak się natknę na problem będe pisać.
Wezme się za to najwczesniej we wtorek ;/

 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4384
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 12 Lipiec 2015, 09:18   

Będziemy pomagać jak coś.
I na forum używamy opcji EDYTUJ, nie ładnie jest pisać w odstępie kilkuminutowym dwa posty jeden za drugim.

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
p24

Mój samochód: Citroen Saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja:: -
Rok prod.:: 1999
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 30
Skąd: Żory
Wysłany: 12 Lipiec 2015, 10:42   

Zapamiętam, i dziękuje;p, napisze jak to wymienie

 
 
p24

Mój samochód: Citroen Saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja:: -
Rok prod.:: 1999
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 30
Skąd: Żory
Wysłany: 12 Lipiec 2015, 13:04   

[quote="wojtis1990"] Jesteś pewny że biegną w nadwoziu, a nie pod spodem na zewnątrz auta ? Nie chce mi sie w to do końca wierzyć.

Byłem pomierzyć długość tych przewodów, wyszło ciut inaczej niż mówiłeś ale lepiej dla mnie bo łatwiej ;p
Od pompy przewody wychodzą pod spód auta do filtra i obok ten odpływowy, ale potem spowrotem wchodzą do kabiny i biegną pod nogami pasażera z tyłu ąż do kierowcy.

Na trzecim zdj jest własnie jakaś dziwna złączka, kąt prosty, masz jakąś sugestie jak ja odpiąć??



zdj.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 326 raz(y) 242,87 KB

 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4384
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 12 Lipiec 2015, 13:37   

p24 napisał/a:
Na trzecim zdj jest własnie jakaś dziwna złączka, kąt prosty, masz jakąś sugestie jak ja odpiąć??

Nic tam nie widać, za słabe fotki, zresztą ja ślepawy jestem.
Możliwe że tam musisz ścisnąć złączkę żeby rozpiąć.

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
p24

Mój samochód: Citroen Saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja:: -
Rok prod.:: 1999
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 30
Skąd: Żory
Wysłany: 12 Lipiec 2015, 13:38   

db, najwyżej utne i połącze juz w kabinie, myśle że będzie dobrze ;p
Narazie nie zwaracam głowy

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA