1.Regulamin obowiązuje od momentu
opublikowania.
2. Regulamin jest zbiorem zasad, których
przestrzeganie ma pozwolić wykorzystać forum w sposób optymalny.
Celem regulaminu nie jest ograniczanie swobody korzystania z forum,
jakiejkolwiek osobie.
3. W celu
zmniejszenia bałaganu i odciążenia forum, jeżeli konto użytkownika
będzie nieaktywne przez miesiąc lub przez okres ponad 6 miesięcy,
właściciel nie napisze żadnego postu, to na jego adres e-mail, podany
przy rejestracji, zostanie wysłana wiadomość z informacją o kasacji
konta. Po upływie dwóch tygodni od wysłania informacji oraz braku
jakiejkolwiek reakcji ze strony użytkownika, konto zostanie usunięte.
4. Jako użytkownik tego forum zgadzasz się na to, aby Twoje
informacje były zachowane w bazie danych. Informacje te nie będą
podawane bez Twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim,
jednakże administracja forum nie bierze odpowiedzialności za włamania
hakerskie prowadzące do pozyskania tych danych.
5. Wszystkie wpisy
na forum są własnością ich autorów i biorą oni pełną odpowiedzialność
za ich treść. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne,
administracja może przekazać wszelkie informacje stronom
zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego
zlokalizowaniu.
6. Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach
forum postów :
a) sprzecznych z prawem polskim oraz
międzynarodowym,
b) związanych z każdego rodzaju pornografią
(także linków do takich treści),
c) wzywających do nienawiści
rasowej, wyznaniowej lub etnicznej,
d) zawierających treści o
charakterze faszystowskim,
e) zawierających treści wulgarnych,
propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, oraz
naruszających nietykalność innych osób itp.
7. Zanim zapytasz o
coś najpierw użyj wyszukiwarki!
8. Tematy i posty piszemy w
odpowiednich działach forum. Tematy postów powinny być konkretnie
sprecyzowane. Temat założony w złym dziale zostanie przeniesiony.
Jeśli w danym temacie ktoś napisze odpowiedź, która zaczyna zupełnie
nowy temat, post zostanie skasowany lub przeniesiony, wraz z
odpowiedziami, do nowego tematu w odpowiednim dziale.
9. Posty
zbytnio odbiegające od tematu będą usuwane.
10. Obowiązuje zakaz
umieszczania tego samego postu/tematu w kilku kategoriach.
11.
Jeżeli tematy będą się powtarzać będą łączone lub usuwane.
12.
Przy pisaniu postów nie nadużywamy pytajników czy wykrzykników. Wątki
typu: „Pomocy!!!!!!!!!!” lub „Wejdźcie tutaj!!!!!”
- będą usuwane.
13. Zabronione jest niepotrzebne formatowanie
czcionki (pisanie pogrubioną czcionką, używanie rozmiaru "duży"
i "ogromny", kolorowanie – kolor żółty jest
zastrzeżony dla administracji forum). Postów nie piszemy WIELKIMI
literami.
14. Odpowiadaj zawsze konkretnie i na dany temat, bez
(hehe, yhym, acha, właśnie, dokładnie itd). Jest to tzw.: "nabijanie
postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi o
treści "Ok", "Aha", "Popieram",
„Dziękuję”, itp., mają na celu jedynie zwiększenie
"rangi" i liczby swoich postów na forum, nic nowego nie
wnoszą i niepotrzebnie zaśmiecają nasze forum
15. Zanim napiszesz
post dokładnie go przemyśl, jeżeli zrobiłeś błąd albo chcesz go
poprawić używaj opcji edytuj.
16. Przestrzegamy zasad
ortograficznych aby tekst napisany nie raził w oczy i nie było
problemów z jego zrozumieniem. Starajmy się pisać "czytelnie"
i "zrozumiale" dla innych. Nagminne popełnianie błędów w
pisowni będzie również "nagradzane”,
17. Treść postu
może być zmieniona przez Administratora lub Moderatora, zastrzega on
sobie ponadto prawo do usuwania części wiadomości lub kasowania postu
w całości.
18. Prywatne sprawy załatwia się prywatnymi
wiadomościami (PW) Każda osobista kłótnia, docinki, prowokacje między
użytkownikami będą kończyły się upomnieniami do zablokowania konta
włącznie.
19. Umieszczanie zdjęć nie jest moderowane przed ich
umieszczeniem, wiec musi być odpowiedzialne, przemyślane i z
wyczuciem smaku.
Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum
zdjęć, które mogą w mniejszym lub większym stopniu zawierać treści:
a) sprzecznych z prawem polskim oraz międzynarodowym,
b)
związanych z każdego rodzaju pornografią ,
c) wzywających do
nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej,
d) zawierających
treści o charakterze faszystowskim,
e) zawierających treści
wulgarnych, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne,
oraz naruszających nietykalność innych osób itp.
20.
Jeżeli użytkownik będzie notorycznie łamał zasady forum, wówczas
będzie dostawał ostrzeżenia, aż do usunięcia z forum włącznie.