Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Menu
Nasza strona główna
ALBUM
Szukaj
Grupy
Rejestracja
Statystyki
FORUM
Kto tu rzadzi :)
stare forum :)

Witamy Gość
Obecny czas to 2017-06-27, 09:10

Linki

Statystyki
Nasi użytkownicy napisali 87098 postów, 9942 tematów
Mamy 12740 zarejestrowanych użytkowników
Ostatnio zarejestrowana osoba: Krukosz

Kto jest na Forum
Przez ostatnie 3 godziny byli na forum:
9 Zarejestrowanych, 0 Ukrytych i 92 Gości
Z zarejestrowanych:
jazo10, wojtis1990, akustik, dejnekomirek, jarulis, JBL, MarcinLbn, Marcivo, rafi9753
Użytkowników w ostatniej godzinie:92
[ Kto jest na Forum ]
Na Forum jest 37 użytkowników :: 0 Zarejestrowanych, 0 Ukrytych i 37 Gości
Zarejestrowani Użytkownicy: Brak
Najwięcej użytkowników 83 było obecnych 2017-05-29, 22:23

Czy to jest normalne?!
Tu, w tym miejscu i w stosunku do naszych samochodów spotyka się pasja tworzenia z zamiłowaniem dla rzeczy niepowtarzalnych bo nasze wiekowe autka takowymi pomału się stają. To dzięki nim każdy z nas może wyrazić siebie. Każdy próbuje na swój sposób utrzymać samochód w dobrej kondycji (lub nie), przerobić coś po swojemu itp. Czyli jednym słowem - pokaż mi swój samochód a powiem ci kim jesteś. To nie jest nic szkodliwego, to tylko zamiłowanie do rzeczy nietuzinkowych, wyjątkowych i pięknych. Quo vadis - koledzy! Nie zabiegamy o sympatię tłumów, nie chcemy być populistami naszej marki. 90% ludzi chyba nasze pojazdy niezbyt się podobają lub wręcz widzą w nich coś ohydnego. Może to ja jestem dziwny, może to moje "zboczenie zawodowe", albo może moje zamiłowanie do rzeczy innych i oryginalnych jakimi zdają się być nasze samochody jest naprawdę nienormalne.... Postaramy się tu na tej stronie i na naszym forum wyjaśnić wszystkie tajniki i zagadki naszych ulubionych lub i znienawidzonych przez niektórych użytkowników - samochodów

Samochody ostatnich dekad
W 1980 roku wygrała Lancia Delta zdobywając 369 punktów przed Oplem Kadettem i Peugeotem 505, odpowiednio 301 i 199 punktów. Lancia był pierwszym samochodem z podłużnie opadającą tylną klapą bagażnika. Cecha ta spowodowała ograniczenie powierzchni bagażnika, jednak auto odznaczało się przestrzennością kabiny. Lancia Delta była eleganckim, pełnym uroku 5-drzwiowym autem, o sporym komforcie oraz, niespotykanych u innych aut z tej klasy, właściwościach jezdnych. W porównaniu do modeli Lanci, które znane były w późniejszych latach z udziałów w rajdach, zwycięski model miał sporą wagę oraz słaby silnik (1.5 85 KM w najmocniejszej wersji). W 1990 tytułem Car of the Year szczycił się Citroen XM. Jego zwycięstwo było wyraźne, zdobył 390 punktów i wyprzedził Mercedesa-Benza SL (215 punktów) oraz Forda Fiestę (214 punktów). Jak zwykle niepospolity wygląd Citroena charakteryzował się aerodynamicznym kształtem. Zaprojektowany przez firmę Bertone tym razem odznaczał sie ponadto elegancką i klasyczną linią. Zastosowanie najnowszych rozwiązań w układzie zawieszenia dawało duży komfort podczas jazdy. Również nowy silnik 3.0 V6 o mocy 200 KM miał duży wpływ na pozytywny wizerunek tego modelu, który tylko nieznacznie, na początku, zakłócony był przez problemy z elektroniką. O miano najlepszego w 2000 roku zawziętą walkę stoczyły Toyota Yaris oraz Fiat Multipla. Zwyciężył japoński samochód z 344 punktami, Fiat uzyskał 325 punktów, a trzeci w głosowaniu Opel Zafira 265. Yaris, produkowany od początku również we Francji, miał niezwykły, lecz bardzo przyjemny wygląd oraz dużą wszechstronność w wygodnym wnętrzu. Niewielkich rozmiarów Toyota oferowała skuteczny silnik 1.0 l o mocy 68 KM. 3- i 5-drzwiowe wersje uzupełnione były także o wersję van Yaris Verso.

Wszystko o citroenach
Citroen, jak niektórzy uważają, jest samochodem dającym dużo zadowolenia jak i czasami jeszcze więcej zmartwień. Dlatego też należy go polubić bardziej niż każdy inny samochód i dbać on niego a na pewno się potrafi odwdzięczyć. Być może jest w tym jakiś kawałek całej prawdy o tych samochodach... Citroen zawsze wyprzedzał nowinkami i technologią swoich rywali i instalował w swoich pojazdach to, co u konkurencji było testowane jeszcze latami, zanim weszło lub i nie, do seryjnej produkcji. Może to właśnie jest powodem, że są uważane za bardziej awaryjne a zarazem nowoczesne i niepowtarzalne... Postaramy się wspólnie rozwikłać niektóre zagadki kryjące się pod karoserią tych wspaniałych samochodów. Właśnie w tym celu powstał nasz klub zapaleńców i miłośników tej marki.

Historia marki
Andre Citroën i początki firmy Historia firmy Citroën rozpoczęła się 5 lutego 1878 roku, kiedy to przyszedł na świat Andre, piąte dziecko w zamożnej żydowskiej rodzinie klasy średniej. Owa zakorzeniona...

Czytaj całą tą historię!
Citroen w filmie
Autor: robson @ 2015-02-09, 17:48
XM w filmie
Dzięki naszemu koledze forumowemu, Wodniczkowi, który pomógł producentom filmu [URL=http://www.filmweb.pl/film/Ziarno+prawdy-2014-705248#]"Ziarno prawdy" , mamy kilka fotek z tegoż filmu. Nie wspominałbym nic o tym filmie a może nawet nie wiedział o jego istnieniu, gdyby nie to, ...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 33 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

DS 3 by night
Autor: robson @ 2014-10-14, 12:35
Aby pokazać wizytówkę światła w DS3, linia citroenów DS, wprowadza innowacyjną kampanię cyfrową o nazwie "DS3 by Night". Będąc pierwszą w dziedzinie komunikacji, kampania, wykorzystuje technologię Pixelstick by w spektakularny sposób i styl, przenieść obrazy i słowa na światło.
...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Koniec produkcji modelu C6
Autor: robert @ 2013-01-24, 17:37
W grudniu zakończyła się produkcja luksusowej limuzyny - następcy XM - modelu C6. Łącznie od 2005 roku wyprodukowano 23 384sztuki. Każdy z nich wygląda wyjątkowo. Wyróżnia się na tle luksusowych limuzyn produkowanych przez innych producentów. Zapewnia przy tym nieziemski komfort jazdy. ...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 4 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Rajd Monte Carlo - początek rajdowego sezonu 2013
Autor: robert @ 2013-01-21, 10:18
Wczoraj zakończył się kolejny - 81 już Rajd Monte Carlo. Zwycięstwo po cięźkich bojach na trasie wywalczył sobie Sebastien Loeb - było to zresztą już 7 zwycięstwo w tym rajdzie w jego karierze, a 1 na rajdowej emeryturze. Jak wiemy Loeb jeździ w tym sezonie dla rozrywki -przynajmniej na...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Rallye du VAR
Autor: robert @ 2012-11-24, 06:46
Wczoraj rozpoczął się rajd du VAR, jedna z eliminacji Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Francji. Wśród wielu miejscowych kierowców startuje Robert Kubica, którego wszyscy stawiają obok Freddiego Loixa za faworyta. Pierwszy dzień pokazał, że Robert Kubica startujący Citroenem C4 WRC (aut...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 1 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

WRC
Autor: robert @ 2012-07-15, 02:09
Oto podsumowanie pierwszego półrocza w rajdach WRC:


Ostatnich dziesięciu lat: