Użytkownicy
Grupy
Statystyki
Menu
Nasza strona główna
ALBUM
Szukaj
Grupy
Rejestracja
Statystyki
FORUM
Kto tu rzadzi :)
stare forum :)

Witamy Gość
Obecny czas to 16 Kwiecień 2024, 22:27

Linki

Statystyki
Nasi użytkownicy napisali 101652 postów, 12649 tematów
Mamy 17155 zarejestrowanych użytkowników
Ostatnio zarejestrowana osoba: krzysztofke

Kto jest na Forum
Przez ostatnie 3 godziny byli na forum:
2 Zarejestrowanych, 0 Ukrytych i 182 Gości
Z zarejestrowanych:
arturromarr, motyl4
Użytkowników w ostatniej godzinie:182
[ Kto jest na Forum ]
Na Forum jest 80 użytkowników :: 1 Zarejestrowany, 0 Ukrytych i 79 Gości
Zarejestrowani Użytkownicy: motyl4
Najwięcej użytkowników 314 było obecnych 29 Marzec 2024, 14:04

Czy to jest normalne?!
Tu, w tym miejscu i w stosunku do naszych samochodów spotyka się pasja tworzenia z zamiłowaniem dla rzeczy niepowtarzalnych bo nasze wiekowe autka takowymi pomału się stają. To dzięki nim każdy z nas może wyrazić siebie. Każdy próbuje na swój sposób utrzymać samochód w dobrej kondycji (lub nie), przerobić coś po swojemu itp. Czyli jednym słowem - pokaż mi swój samochód a powiem ci kim jesteś. To nie jest nic szkodliwego, to tylko zamiłowanie do rzeczy nietuzinkowych, wyjątkowych i pięknych. Quo vadis - koledzy! Nie zabiegamy o sympatię tłumów, nie chcemy być populistami naszej marki. 90% ludzi chyba nasze pojazdy niezbyt się podobają lub wręcz widzą w nich coś ohydnego. Może to ja jestem dziwny, może to moje "zboczenie zawodowe", albo może moje zamiłowanie do rzeczy innych i oryginalnych jakimi zdają się być nasze samochody jest naprawdę nienormalne.... Postaramy się tu na tej stronie i na naszym forum wyjaśnić wszystkie tajniki i zagadki naszych ulubionych lub i znienawidzonych przez niektórych użytkowników - samochodów

Samochody ostatnich dekad
W 1980 roku wygrała Lancia Delta zdobywając 369 punktów przed Oplem Kadettem i Peugeotem 505, odpowiednio 301 i 199 punktów. Lancia był pierwszym samochodem z podłużnie opadającą tylną klapą bagażnika. Cecha ta spowodowała ograniczenie powierzchni bagażnika, jednak auto odznaczało się przestrzennością kabiny. Lancia Delta była eleganckim, pełnym uroku 5-drzwiowym autem, o sporym komforcie oraz, niespotykanych u innych aut z tej klasy, właściwościach jezdnych. W porównaniu do modeli Lanci, które znane były w późniejszych latach z udziałów w rajdach, zwycięski model miał sporą wagę oraz słaby silnik (1.5 85 KM w najmocniejszej wersji). W 1990 tytułem Car of the Year szczycił się Citroen XM. Jego zwycięstwo było wyraźne, zdobył 390 punktów i wyprzedził Mercedesa-Benza SL (215 punktów) oraz Forda Fiestę (214 punktów). Jak zwykle niepospolity wygląd Citroena charakteryzował się aerodynamicznym kształtem. Zaprojektowany przez firmę Bertone tym razem odznaczał sie ponadto elegancką i klasyczną linią. Zastosowanie najnowszych rozwiązań w układzie zawieszenia dawało duży komfort podczas jazdy. Również nowy silnik 3.0 V6 o mocy 200 KM miał duży wpływ na pozytywny wizerunek tego modelu, który tylko nieznacznie, na początku, zakłócony był przez problemy z elektroniką. O miano najlepszego w 2000 roku zawziętą walkę stoczyły Toyota Yaris oraz Fiat Multipla. Zwyciężył japoński samochód z 344 punktami, Fiat uzyskał 325 punktów, a trzeci w głosowaniu Opel Zafira 265. Yaris, produkowany od początku również we Francji, miał niezwykły, lecz bardzo przyjemny wygląd oraz dużą wszechstronność w wygodnym wnętrzu. Niewielkich rozmiarów Toyota oferowała skuteczny silnik 1.0 l o mocy 68 KM. 3- i 5-drzwiowe wersje uzupełnione były także o wersję van Yaris Verso.

Wszystko o citroenach
Citroen, jak niektórzy uważają, jest samochodem dającym dużo zadowolenia jak i czasami jeszcze więcej zmartwień. Dlatego też należy go polubić bardziej niż każdy inny samochód i dbać on niego a na pewno się potrafi odwdzięczyć. Być może jest w tym jakiś kawałek całej prawdy o tych samochodach... Citroen zawsze wyprzedzał nowinkami i technologią swoich rywali i instalował w swoich pojazdach to, co u konkurencji było testowane jeszcze latami, zanim weszło lub i nie, do seryjnej produkcji. Może to właśnie jest powodem, że są uważane za bardziej awaryjne a zarazem nowoczesne i niepowtarzalne... Postaramy się wspólnie rozwikłać niektóre zagadki kryjące się pod karoserią tych wspaniałych samochodów. Właśnie w tym celu powstał nasz klub zapaleńców i miłośników tej marki.

Historia marki
Andre Citroën i początki firmy Historia firmy Citroën rozpoczęła się 5 lutego 1878 roku, kiedy to przyszedł na świat Andre, piąte dziecko w zamożnej żydowskiej rodzinie klasy średniej. Owa zakorzeniona...

Czytaj całą tą historię!
Rajd RAC - ostatni w tym sezonie WRC.
Autor: robert @ 11 Listopad 2011, 11:22
Wczoraj rozpoczął się ostatni w tym sezonie Rajd WRC - rozgrywany tradycyjnie na trasach Walii - Rajd RAC. Jak co roku jest on bardzo wymagający dla wszystkich kierowców.
Niestety już na samym początku z walki o tytuł mistrza pożegnał się Sebastien Ogier, który uderzył w mur stający przy drodze, którą się poruszał. Młodszy Sebastien wróci do walki drugiego dnia w systemie SupeRally.

Pierwszym zwycięzcą został Latvala, przed Loebem i Hirvonenem.
Drugi odcinek Wygrał Loeb przed Latvalą i P.Solbergiem, liderem nadal Latvala z minimalna przewagą.
Trzeci odcinek wygrał Hirvonen przed Loebem i Latvalą - liderem został Loeb, róznice pomiędzy cała trójką są minimalne więc zapowiada się ciekawa walka o tytuł mistrza świata do ostatniego odcinka.
Wielka szkoda że z rywalizacji odpadł Ogier, który mógłby nieco pomóc Loebowi i przy okazji sobie. Na trasie panują bardzo ciężkie warunki i raczej nikt nie zaryzykuje szaleńczej jazdy, bo stawka jest wysoka, a ryzyko jeszcze większe.
Drugi dzień rozpoczął od zwycięstwa Loeb, przed Hirvonenem i Latvalą - liderem nadal Loeb.
Piąty odcinek wygrał Hirvonen przed Loebem i Latvalą - nadal Loeb prowadzi z minimalna przewagą.
Trzeci sobotni odcinek, a szósty w rajdzie wygrywa Hirvonen przed Loebem i Latvalą.
Siódmy odcinek wygrywa Loeb. Z rywalizacji o tytuł mistrza odpadł Hirvonen, jego Fiesta wypadła z drogi w połowie odcinka specjalnego, do tego momentu był on liderem w rajdzie. Mikko udało się dojechać do mety odcinka ale jego strata wynosi obecnie ponad 3 min. Na całe szczęście po tym odcinku jest strefa serwisowa, więc jest szansa że ujrzymy sympatycznego fina w dalszej rywalizacji.
Drugi na mecie odcinka był Latvala a trzeci Ostberg - liderem obecnie jest Loeb z przewagą
ponad 17 sekund nad Latvalą i prawie minuty nad Ostbergiem.
Jak widać w takich warunkach nie można być pewnym swojego wyniku do mety ostatniego odcinka specjalnego, czyli zostało nam 16 odcinków pasjonującej walki.

Komentarze: 4 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Ostatnie zdjęcia
Moje Auto
Wysłał: grzegorz1975
31 Grudzień 2023, 13:27
Oceny: nie ocenione
Komentarze: 0
C6
Wysłał: CiTROGEN
17 Październik 2023, 10:02
Oceny: 9
Komentarze: 0
Wakacje.....
Wysłał: robson
30 Sierpień 2021, 14:50
Oceny: 10
Komentarze: 0
Moje kwiaty ;)
Wysłał: robson
30 Sierpień 2021, 14:46
Oceny: nie ocenione
Komentarze: 0
Xantia po autodetalingu
Wysłał: wojtis1990
22 Sierpień 2021, 14:58
Oceny: 9,5
Komentarze: 2

Najaktywniejsi użytkownicy
robson  postów 5038
wojtis1990  postów 4382
sasun71  postów 4265
Jacoll  postów 3828
grigori333  postów 3601
dejnekomirek  postów 2735
pedro  postów 2346
robert  postów 1898
__Robert__  postów 1409
audikom  postów 1228

Ostatnie tematy
» czujnik temperatury cieczy
» Ile powinno być oleju?
» Duzy problem z wyswietlaczem
» Problem z tabletem dotykowym obsługującym media.
» Rozrusznik 1.6 hdi
» 1.6 VTR modyfikacja z 109km na 122km
» Szaukam dobrego serwisu w Wawie
» Zakup C4 grand picasso
» Powitanie.....
» Wymiana reflektorów
» Błąd P1336
» Czy mam dwumase
» Alternator citroen C4 1.6 80kw 109 km 2007 r
» Wymiana pompy zawieszenia czy ją się "koduje" ?
» 1.4 VTi - Sprzęgło pompy wody - kontrolka temperatury pły
» Przekaźnik wentylatorów
» Problem z podlaczeniem do komputera
» Jaki olej do skrzyni automatycznej?
» Powitanie
» C4 cactus 2017 czyszczenie parownika


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA
Sudecki Klub Citroena