Użytkownicy
Grupy
Statystyki
Menu
Nasza strona główna
ALBUM
Szukaj
Grupy
Rejestracja
Statystyki
FORUM
Kto tu rzadzi :)
stare forum :)

Witamy Gość
Obecny czas to 28 Marzec 2024, 18:32

Linki

Statystyki
Nasi użytkownicy napisali 101558 postów, 12626 tematów
Mamy 17122 zarejestrowanych użytkowników
Ostatnio zarejestrowana osoba: artur_siara

Kto jest na Forum
Przez ostatnie 3 godziny byli na forum:
4 Zarejestrowanych, 0 Ukrytych i 359 Gości
Z zarejestrowanych:
Jacoll, arturromarr, Mariusz8791, waldek40
Użytkowników w ostatniej godzinie:359
[ Kto jest na Forum ]
Na Forum jest 168 użytkowników :: 0 Zarejestrowanych, 0 Ukrytych i 168 Gości
Zarejestrowani Użytkownicy: Brak
Najwięcej użytkowników 313 było obecnych 12 Listopad 2020, 10:08

Czy to jest normalne?!
Tu, w tym miejscu i w stosunku do naszych samochodów spotyka się pasja tworzenia z zamiłowaniem dla rzeczy niepowtarzalnych bo nasze wiekowe autka takowymi pomału się stają. To dzięki nim każdy z nas może wyrazić siebie. Każdy próbuje na swój sposób utrzymać samochód w dobrej kondycji (lub nie), przerobić coś po swojemu itp. Czyli jednym słowem - pokaż mi swój samochód a powiem ci kim jesteś. To nie jest nic szkodliwego, to tylko zamiłowanie do rzeczy nietuzinkowych, wyjątkowych i pięknych. Quo vadis - koledzy! Nie zabiegamy o sympatię tłumów, nie chcemy być populistami naszej marki. 90% ludzi chyba nasze pojazdy niezbyt się podobają lub wręcz widzą w nich coś ohydnego. Może to ja jestem dziwny, może to moje "zboczenie zawodowe", albo może moje zamiłowanie do rzeczy innych i oryginalnych jakimi zdają się być nasze samochody jest naprawdę nienormalne.... Postaramy się tu na tej stronie i na naszym forum wyjaśnić wszystkie tajniki i zagadki naszych ulubionych lub i znienawidzonych przez niektórych użytkowników - samochodów

Samochody ostatnich dekad
W 1980 roku wygrała Lancia Delta zdobywając 369 punktów przed Oplem Kadettem i Peugeotem 505, odpowiednio 301 i 199 punktów. Lancia był pierwszym samochodem z podłużnie opadającą tylną klapą bagażnika. Cecha ta spowodowała ograniczenie powierzchni bagażnika, jednak auto odznaczało się przestrzennością kabiny. Lancia Delta była eleganckim, pełnym uroku 5-drzwiowym autem, o sporym komforcie oraz, niespotykanych u innych aut z tej klasy, właściwościach jezdnych. W porównaniu do modeli Lanci, które znane były w późniejszych latach z udziałów w rajdach, zwycięski model miał sporą wagę oraz słaby silnik (1.5 85 KM w najmocniejszej wersji). W 1990 tytułem Car of the Year szczycił się Citroen XM. Jego zwycięstwo było wyraźne, zdobył 390 punktów i wyprzedził Mercedesa-Benza SL (215 punktów) oraz Forda Fiestę (214 punktów). Jak zwykle niepospolity wygląd Citroena charakteryzował się aerodynamicznym kształtem. Zaprojektowany przez firmę Bertone tym razem odznaczał sie ponadto elegancką i klasyczną linią. Zastosowanie najnowszych rozwiązań w układzie zawieszenia dawało duży komfort podczas jazdy. Również nowy silnik 3.0 V6 o mocy 200 KM miał duży wpływ na pozytywny wizerunek tego modelu, który tylko nieznacznie, na początku, zakłócony był przez problemy z elektroniką. O miano najlepszego w 2000 roku zawziętą walkę stoczyły Toyota Yaris oraz Fiat Multipla. Zwyciężył japoński samochód z 344 punktami, Fiat uzyskał 325 punktów, a trzeci w głosowaniu Opel Zafira 265. Yaris, produkowany od początku również we Francji, miał niezwykły, lecz bardzo przyjemny wygląd oraz dużą wszechstronność w wygodnym wnętrzu. Niewielkich rozmiarów Toyota oferowała skuteczny silnik 1.0 l o mocy 68 KM. 3- i 5-drzwiowe wersje uzupełnione były także o wersję van Yaris Verso.

Wszystko o citroenach
Citroen, jak niektórzy uważają, jest samochodem dającym dużo zadowolenia jak i czasami jeszcze więcej zmartwień. Dlatego też należy go polubić bardziej niż każdy inny samochód i dbać on niego a na pewno się potrafi odwdzięczyć. Być może jest w tym jakiś kawałek całej prawdy o tych samochodach... Citroen zawsze wyprzedzał nowinkami i technologią swoich rywali i instalował w swoich pojazdach to, co u konkurencji było testowane jeszcze latami, zanim weszło lub i nie, do seryjnej produkcji. Może to właśnie jest powodem, że są uważane za bardziej awaryjne a zarazem nowoczesne i niepowtarzalne... Postaramy się wspólnie rozwikłać niektóre zagadki kryjące się pod karoserią tych wspaniałych samochodów. Właśnie w tym celu powstał nasz klub zapaleńców i miłośników tej marki.

Historia marki
Andre Citroën i początki firmy Historia firmy Citroën rozpoczęła się 5 lutego 1878 roku, kiedy to przyszedł na świat Andre, piąte dziecko w zamożnej żydowskiej rodzinie klasy średniej. Owa zakorzeniona...

Czytaj całą tą historię!
Rajd Katalonii - przedostatnia runda mistrzostw świata WRC.
Autor: robert @ 23 Październik 2011, 20:24
3 tygodnie temu nie mógł triumfować, niestety, awaria sprzętu nie pozwoliła na to. Tym razem zaprezentował równą i konsekwentną jazdę, która mimo czyszczenia tras zaprowadziła go do zwycięstwa. Tym razem było bardzo sucho i Loeb jako jedyny nie narzekał na tumany kurzu unoszące się nad OeSami. Czyszcząc trasę przy okazji zostawiał za sobą potężną zasłonę dymną.
Jest bardzo ślisko i jest dużo luźnego szutru. Nie wiem ile stracę na czyszczeniu, ale mam bardzo małą przyczepność. Jestem zadowolony z ustawień. Muszę mocno naciskać - mówił Loeb.
To nie było miłe. Jazda w kurzu jest bardzo trudna. W wielu miejscach musieliśmy zwalniać i chłopaki za nami nie będą mieli łatwiej. Loeb jest w najlepszej pozycji - komentował Latvala.
Dużo kurzu. Wypadliśmy na jednym zakręcie. To był podwójny prawy. Nic nie widziałem w kurzu. Na szczęście nie uszkodziłem samochodu - komentował Hirvonen.
Jest dużo kurzu, nic nie widać. Wszędzie musieliśmy zwalniać. Nie wiedziałem, gdzie jestem - żalił się Ogier.
Nic nie widziałem. To niemożliwe! - mówił zdenerwowany Sordo.
Loeb prowadził w tym rajdzie praktycznie od początku do końca tylko na odcinku 4 prowadzenie objął Latvala, zresztą prowadził jeszcze tylko na następnym.
Organizatorzy przygotowali zawodnikom sporo atrakcji np w postaci łączenia odcinków szutrowych i asfaltowych. Kolejną atrakcją było rozgrywanie ostatniego odcinka pierwszego dnia rajdu w nocy. Większość zawodników narzekała już w dzień na widoczność na szutrowych odcinkach, a tutaj doszły jeszcze ciemności. W takich warunkach najlepiej poradzili sobie kierowcy Citroena.
12 Odcinek Specjalny zapadnie długo w pamięci Sebastiena Loeba, wygrywając go przeszedł po raz kolejny do historii rajdów - to 802 OS wygrany przez niego i dzięki temu jest liderem w tabeli wszechczasów.
Jeden z konkurentów do mistrzowskiego tytułu - Ogier tym raze nie mógł mówic o szczęściu: na 5 OS złapał kapcia i 1m30sek. na odcinku 7 sytuacja sie powtórzyła i kolejne 2 minuty straty: Chcieliśmy walczyć, ale teraz brakuje motywacji - mówił Ogier.
To bardzo zły weekend. Mamy ogromnego pecha. Postaramy się jak najszybciej zakończyć rajd i zapomnieć o tym weekendzie - komentował po 12 OS Ogier. Zdaje się że wykrakał szybkie zakończenie rajdu. Na 17 Odcinku pech po raz kolejny dopadł Ogiera - tym razem niestety odmówił współpracy silnik - niestety nie udało się dowieźć 5 miejsca i związanych z tym punktów.
Na mecie rajdu powiedzieli:
To dobry rajd dla nas. Zrobiliśmy perfekcyjny weekend bez błędów. Pojechałem najlepiej jak potrafię - podsumował Loeb.
W ten weekend miałem problem z tempem. Nie spodziewaliśmy się deszczu, więc nie będę zaskoczony jak nie zdobędę punktów [na Power Stage-red.]. Nie mogę doczekać się Rajdu Wielkiej Brytanii. Zawsze mam tam dobre tempo - mówił Hirvonen.
To był fantastyczny weekend dla mnie. Jestem zadowolony ze swoich osiągów. Musimy cisnąć w Walii i postarać się o zwycięstwo. Jestem coraz bardziej przekonany do asfaltu - komentował Latvala.

Należy dodać, że dzięki zwycięstwu Loeba Citroen po raz kolejny został mistrzem świata producentów klasy WRC.

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Ostatnie zdjęcia
Moje Auto
Wysłał: grzegorz1975
31 Grudzień 2023, 13:27
Oceny: nie ocenione
Komentarze: 0
C6
Wysłał: CiTROGEN
17 Październik 2023, 09:02
Oceny: 9
Komentarze: 0
Wakacje.....
Wysłał: robson
30 Sierpień 2021, 13:50
Oceny: 10
Komentarze: 0
Moje kwiaty ;)
Wysłał: robson
30 Sierpień 2021, 13:46
Oceny: nie ocenione
Komentarze: 0
Xantia po autodetalingu
Wysłał: wojtis1990
22 Sierpień 2021, 13:58
Oceny: 9,5
Komentarze: 2

Najaktywniejsi użytkownicy
robson  postów 5038
wojtis1990  postów 4381
sasun71  postów 4242
Jacoll  postów 3828
grigori333  postów 3599
dejnekomirek  postów 2735
pedro  postów 2346
robert  postów 1898
__Robert__  postów 1409
audikom  postów 1223

Ostatnie tematy
» 1.4 VTi, szarpie straszliwie..
» Jakie radio Citroen C4?
» Maska citroen c4
» C5 2,7 HDI problem 4014JH
» Poduszka przedniego siłownika prawa, Citroen XM
» C4 komunikat "STOP"
» Sterownik hydroactive Citroen XM
» Wiatrak chłodnicy nie wyłącza się
» Nagrzewnica C5 x7
» Sprężyny i amorki z mocowaniem
» Brak wspomagania kierownicy w citroen C5 lift
» Poszukiwany szpec w okolicach Limanowej
» Citroen Saxo 1.4 benzyna automat - Awaria
» schemat instalacji c5 aircross
» Jeszcze raz reczny
» Brak słynnego komfortu zawieszenia w c5 2006 HA3+
» Wymiana zarówki światła stop w Citroen C4 b7 2012 r
» C4 grand Picasso 2,0HDI
» Parownik klimatyzacji Citroen C3 II 2011 rok
» Składanie przednich foteli w Berlingo


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA
Sudecki Klub Citroena